Parille outoja arvauksia esittäneelle tiedoksi, en asu Hyvinkäällä päinkään, suurimmat kiinnostuksen kohteeni ovat naispuolisia, jos puhutaan ihmisistä, mutta lätkässä molarit ja pesiksessä lukkarit, koska he ovat tärkeimmät pelaajat ja siksi myös yritän päästä peleissä seuraamaan mahd läheltä heidän työskentelyään. Tahko on nuorempana valikoitunut minun seurakseni, vaikka olen asunut monen muun lähempänä olevan superseuran lähellä⁉️ Kun puhuttiin pj-valinnasta, olen edelleen RR:n kannalla, perusteluna se, että hän uransa aikana joutui pelaamaan pj:a vastaan samaan aikaan, kun pj:t pelasivat lukkaria vastaan. Sitä kokemusta eiole PK:lla!! Mitä muuhun kokemukseen tulee, ei kummallakaan ole mitään näyttöjä, sen perusteella kumpi tahansa, vasta kesä näyttää, mitä tapahtuu. Vahvistukset olen kai jo kehunut, siis Tuikka ja Vikström, kolmannesta en tiedä juurikaan mitään. Eikä ole pahaksi, jos sattuu tuntemaan joitakin taustalta ja jonkun ex-pelaajan, joka kertoo entisistä ajoista, myös joukkueen sisältä. Niitä tietoja pitäisin suht luotettavina ja ne tiedot eivät ole aivan yhteneväisiä niitten juttujen kanssa, joita täältä saa lukea😉 Omalta osaltani seuraan jatkossakin lukkareiden toimintaa, kun tulee uusi ”Isokello” ,lisään hänet seurantaani😏 Jatketaan rakentavaa keskustelua, mutta pysytään itse asiassa, ei ruveta ruokkimaan omaa mielikuvaa jostain, mistä ei tiedä, jooko?