Jotenkin mä olen tullut vähän allergiseksi tälläiselle tahalliselle väärin ymmärtämiselle. Kukaanhan ei ole sanonut, että pitäisi pelkkiä rajakovia ja läpäriyrityksiä hakata mutta niitäkin voisi välillä kokeilla. Kun lyödään ekalla ns uhat rajaan niin toisella saattaa sitten olla sille ohitukselle tai saumalyönnille paremmin tilaa. Sit lyödään sinne(jos ei se eka yritys mennyt läpi).
Tuo pystärilaakan kommentti oli niin typerä etten viitsinyt itse tarttua, mutta kun puhuttiin Nikkasesta, niin sopii tätä viestiä kompata.
Nikkanen sai viime kaudella ottaa ilmaisia vaihtoja, kuten nyt vielä jopa hallissa ja kauden alussa. Aika äkkiä vastustajat alkoivat kuitenkin lukemaan Haimia, että varsinkaan toisella ja kolmannella lyönnillä Metu ei yritä läpäriä. Siitä seurasi, että ulkoryhmitykset alkoivat pelaamaan perinteisempää kuviota Metulle, jolloin myös peruslyöntien prosentit laskivat. Eli niin, pesis on juuri niin yksinkertainen laji, että "lyökää pojat rajoille", mutta jatkona voi todeta, että "niin saatte seuraavaa lyöntiä varten keskelle tilaa".
Ja juuri tuo rohkeus/röyhkeys on ollit koko kauden Tahkon suurin puute, joka aiheuttaa nyt vaivaa jo tilanteen rakentelussa. Eli Korhosen palveleminen on tällä hetkellä Tahkon heikkous.
Kukaan ei ole halunnut pelkkää läpärin hakkaamista, vaan uhkaa rajoihin, jota Tahko ei tuota.