Supervuoro Verkkolehti »

Hyvinkään Tahko 2015

Vs: Hyvinkään Tahko 2015

Kolmas huti, ei tarvitse käyttää sanaa lautaskammo, suurin osa Suomen pesisväestä tietää sen kuitenkin. Pelekin sanoi, että selvisihän Topi Kosonenkin ja on nyt huipulla, samaa toivotaan Puhtimäellekin, on vaan kärsinyt niin pitkään, että vaikeampaa on. Junnujoukolle maksetaan liksaa pelaa kuka missäkin ja vain rivimiehinä, 1 ei taida mahtua mihinkään? Kosunen mokannut ja isosti. Ei Pelkonenkaan onnistunut, ei vaan etukäteen voinut tietää, että nekin rahat menivät hukkaan, ei parissa pelissä pari juosua tee vaikutusta. Vapaataipaleet katkaisivat selkärangan ViVeä vastaan, vaikka on Kosusen paras hankinta evö, voin olla eri mieltä. Koko kotiutusosasto on jo haukuttu, siitä ei ainakaan vielä voi isompia kehuja kehittää. Vierimaakaan ei pääse oikein kentälle, mistä niitä kehuja keksisi? Tarvitseeko kammoinen lukkari apua vai ei (mielestäni kyllä) en usko että loppukautta pystyy tälle porukalle rakentamaan ainakaan kilpailukykyistä. Mutta mitä, jos apteekkari lopettaa rahan annon, miten käy Tahkon, siis superin, ry menee menojaan ihan toimivasti tietääkseni.

Sorry boltsi, tykität niin tiiviisti sähkösanomatyylillä, että hiukan vaikea ymmärtää mikä om kommenttia minulle tai mihinkin ja kellekin. Hiukan vaikea vastata. Mutta jos tuo kommenttisi Kosusen parhaasta hankinnasta evö oli piikki minun suuntaani, niin en ole kyllä väittänyt. Ja sinä voit tottakai olla eri mieltä asioista, keskustelupalstahan tämä on.

Jos tarkoitit minua, en ole uusia kirjoittajia enkä pesiksen ystäviä vastaan, päin vastoin, mutta joku toinenkin huomioi, että ie miellään saman toistoja vaan uutta asiaa, jos ei jostain jotain tiedä, ei ole häpeä kysyä, koska kukaan meistä ei tiedä kaikkea. Kyllä sinä Elk olet oikeassa että juttuja saa tulla, katsomoihin mahtuu varmasti vielä uusia ja vanhoja katsojia ja siellähän me kaikki ollaan jotain ainakin opittu katsomalla peliä.

Sorry Huti, äskeisessä oli vähän kaikille jotain, mutta ei pahassa mielessä, asiat on kyseessä, ei henkilöt niin kuin olen ymmärtänyt sinunkin ajattelevan. Uskotko huonoon muistiini, muuta selitystä ei ole koska tarkka lainaus on "upseerikunnan harvoja onnistuneita siirtoja". Oma tulkintani oli siis väärä, siitä pahoitteluni. Silti mielestäni tosi hyviä siirtoja ei ole vielä tapahtunut. Matka jatkuu ja jutut jatkuu, ei muuta kun kirjoitellaan, kun saamme uusia aiheita tai parantelemme vanhoja!!!

Nuori sossu

Dodger sanoi:
Jos kehua pitää, niin Boltsi hallussa ja Pele kirjoittavat paremmin.

Olen kyllä eri mieltä, mutta jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiinsä. Itse olen melko vihreä kesäpallonharrastajana. Toinen kesä menossa vasta harrastajana. Toivon vähän kerrassaan pääseväni enemmän sisälle peliin. Pelistä voi pitää, vaikka ei olisi mikään pesisprofessori!

Pele, vielä yksi kysymys. Maksetaanko Tahkossa oikeasti Superin mediaanipalkkaa jannuillr, joilla on kokemusta ~10 ottelua? Ihmekään, jos hommat menee miten menee.

Olin jo varautunut superiin ja kirjoittelin viestiä, mutta niin vain kyykytettiin suurta ja mahtavaa. Hienoa, harmi että pitää mökkeilläkin välillä.

Pelkonen on kyllä viikon ykkösnimi, odotettua heräämistä.

Eilen kyselin itseltäni, että mistä saisin kehumisen aiheita, nyt tiedän, Puhtimäen vähät väärät, se oli pelin kannalta erittäin hyvä juttu ja sitten Pelkosen 2 lyöntiä. Nyt odottelemaan uusia kehumisen aiheita, kyllä niitä tulee.

Nuori sossu

Peli Tahko-Sotkamo on juuri päättynyt Tahkon voittoon jaksoin 1-0 (5-3, 3-3). Ottelun hahmo oli Marko "Pele" Pelkonen, joka löi kahdesti kakkosrajasta läpi saalistaen juoksuja 2+5. Timo Rantatorikka löi yhden juoksun. Yleisöä oli paikalla 1320. Tästä on hyvä jatkaa huomiseen peliin Jyväskylää vastaan. Olen erittäin tyytyväinen näkemääni. Hienoa Pele!

Elk

Korhosen pelaamattomuushan oli pelkkä taktinen veto, ja heti toimi ;)

Ja muuten, Pelkonen ei ollut edes Tahkon tehokkain kotiuttaja tänään. Ville Harju näytti iskeneen suomarin pelissä aiemmin päivällä 10 juoksua. Kannattaisko ottaa lisää tulivoimaa sieltä myös superin joukkueseen, jo huomiseksi.

Ainoa asia, johon ei ottelussa voi olla tyytyväinen on yleisömäärä. Lauantaipeli, lomakausi päällä, vastassa Suomen mestari ja katsomossa 1320 katsojaa. :-[

Boltsi hallussa sanoi:
Eilen kyselin itseltäni, että mistä saisin kehumisen aiheita, nyt tiedän, Puhtimäen vähät väärät, se oli pelin kannalta erittäin hyvä juttu ja sitten Pelkosen 2 lyöntiä. Nyt odottelemaan uusia kehumisen aiheita, kyllä niitä tulee

Pikku höpönassu!!!!

Harmillisesti en päässyt paikanpäälle katsomaan peliä, olisi aivan ilmeisesti kannattanut. Mielenkiinnolla odotan kommentteja pelistä, Pelkonen mitä ilmeisin onnistuja, mutta miten peli muuten?

Boltsille. Kommenttini Puhtin siirron onnistuneisuudesta oli viime kauden perusteella annettu ja edelleen olen samaa mieltä. Se miltä siirto näyttää tämän kauden perusteella voidaan arvioida kauden vielä edetessä. Ja komppaan, no hard feelings, asioistahan täällä väännetään ja pienet kärjistykset vain synnyttävät keskustelua. Sellaistahan urheilu ja joukkueiden kannattaminen on, herättää tunteita. Joten ei muuta kuin uutta syöttöä ilmaan.

Vaikutti, että Sotkamon ulkokenttää oli tutkittu hyvin etukäteen. Varsinkin ensimmäisellä jaksolla etumiehiä vietiin jatkuvasti hyvillä lyhyillä ohituksilla. Kovat lyönnit taas lähtivät jatkuvasti kakkospesälle... kolmosella Hartikaisella varmaan alkoi tulemaan kylmä työn puutteessa.

Tahkon ulkopeli tuntuu myöskin parantuneen reilusti ja varsinkin etukenttä toimii mielestäni todella hyvin. Kuosasta alkaa kehittymään melkoinen etukenttäpelaaja ja tuntuu, että Vierimaakin olisi alkanut nostamaan tasoaan. Enää ei etukentästä oteta vaihtoja niin helposti, kuin alkukaudella. Unohtamatta tietysti Puhtimäen hyviä lyhyiden hakuja.

Sisäpelissä koko alkupää pelasi tänään hyvän pelin ja kruununa tietysti Pelkosen läpilyönnit. Kakkoskärjelle ei tänään ollut minkäänlaista roolia, kun Kore jostain syystä oli vaihdossa? (onko minulla mennyt jotain ohi?). Hoki meni hyvin kentälle, mutta sitten ei oikeastaan mitään yritettykään tehdä, kun Virtasen jälkeen ei olisi ollut kuitenkaan ketään siirtämään Hokia kolmoselle...joten koppia aina peliin.

Päivän peli näytti kuinka pienestä on kaikki kiinni
Pele on ennenkin pahoja pistänyt mutta ne on otettu kiinni
Nyt eka tyhjennys oli täysosuma mutta se toinen eli ratkaiseva oli hyvinkin ottajan kohdalla
Siis kuinka lähellä olikaan tuo superi ja ehkä se 1-2. Kyllähän jymyn ulkokenttä hyvin tahkon sisäpelin jumitti kakkosjaksolla. Ja puhtin kammosta on turha puhua tän päivän perusteella
Ja korellahan on joku lievä loukkaantuminen jota ei ole tarkemmin selvitetty
Hyvin toimi uusikin linja missä ikonen uutena pele kakkosella ja virtanen yhtenä aika isolla roolilla
Sunnuntaina kaikki voi olla mahdollista mut tappio lähellä jos kiukkosta ei saada kuriin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.