Mä olen vuosia epäillyt, että joillain tietyillä huippupelaajilla on soppareissa pykälät, ettei hallissa tartte välttämättä pelata (jotta siviilimaailman työkuviot tms järjestyy), kun ne jää sitten kuitenkin varsinaisella pelikaudella taka-alalle väkisinkin. Halli on oikea paikka kokeilla ja peluuttaa kuvioita, joita ei sitten kesällä kuitenkaan käytetä. Poisjäänti tuolta ei ole niin vakavaa. Mitä nyt Talvisuperin imagon kohotus vaatisi parhaat aina paikalle.
En lähde spekuloimaan Komulaisella, kun ei se itseäni kiinnosta. Mutta sikäli, kun lautaskammo mielletään nykyään jokseenkin ihan oikeaksi psyykkiseksi ongelmaksi, niin onhan julkisuudessa syytä olla varovainen tuollaisten väitteiden kanssa, ainakaan ennen kuin suuri yleisö on sen päätelmän julkisesti voinut itse tehdä.
Mä tykkään kyllä Hutunkeittäjistä useimmiten. On se kuitenkin tuotannoltaan ammattimaisin lajia käsittelevä ohjelma, aika isolla marginaalilla seuraaviin. En tietenkään ole läheskään kaikesta samaa mieltä aina, ja on tässä vuosien varrella siellä ollut ennenkin väittämiä, jotka liikkuu vähän harmaalla alueella siinä, onko ne hyvän tavan mukaisia. No, tärkein tapaushan oli sen Rytkös-jakson poistaminen ikuisiin unohduksiin, onneksi.
Kyllä urheilutoimittajakin joutuu olemaan varpaillaan sanomisistaan nykyään ihan toisella tavalla kuin muutamia vuosia, saati vuosikymmeniä sitten. Eronenhan tämän podcastin alettua sanoi, että otetaan rohkeasti kantaa ja nostetaan asioita esiin. Joskus se on onnistunut tässä ohjelmassa paremmin, ja joskus ei mene maaliin ollenkaan. Sitä kai se toimittajan homma on.