Supervuoro Verkkolehti »

HP - Haminan Palloilijat miehet 2025

Viestejä
569
En tiedä itsekään varmasti,mutta olen ihmeissäni jos Sasu ei tulisi Haminaan.
Nähtäväksi jää 4-5 uutta kuulemma tulee kohta selviää niistä 3. Sasua ja Laaksoa on huhuiltu toivottavasti edes toinen tulee. Näkisin silti Laakson tulemisen todennäköisempänä nyt kun ei ole Imatraan jäämässä. Sasusta ei tiedä kun asuu helsingissä ja on bisneksiäkin siellä niin on pieni mahdollisuus että menee Pumuun pidän sitä kuitenkin erittäin epätodennököisenä että menisi ykköseen pelaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
176
Nähtäväksi jää 4-5 uutta kuulemma tulee kohta selviää niistä 3. Sasua ja Laaksoa on huhuiltu toivottavasti edes toinen tulee. Näkisin silti Laakson tulemisen todennäköisempänä nyt kun ei ole Imatraan jäämässä. Sasusta ei tiedä kun asuu helsingissä ja on bisneksiäkin siellä niin on pieni mahdollisuus että menee Pumuun pidän sitä kuitenkin erittäin epätodennököisenä että menisi ykköseen pelaamaan.
Eihän tänään uusia julkaista vaan jatkoja.
 
Viestejä
509
Nähtäväksi jää 4-5 uutta kuulemma tulee kohta selviää niistä 3. Sasua ja Laaksoa on huhuiltu toivottavasti edes toinen tulee. Näkisin silti Laakson tulemisen todennäköisempänä nyt kun ei ole Imatraan jäämässä. Sasusta ei tiedä kun asuu helsingissä ja on bisneksiäkin siellä niin on pieni mahdollisuus että menee Pumuun pidän sitä kuitenkin erittäin epätodennököisenä että menisi ykköseen pelaamaan.
Hyvinkääläispumulainen verkosto vahvistaa, ettei S. Toikka mene Puna-Mustiin.
 
Viestejä
569
Olin ainut joka arvasi oikein että vasemman puolimmaisin oli Kiri jee.. Mitä tulee sopimuksiin Kirin nyt oli 100 % varma jatkaja Hpssa muutenkin. Eliaksen jatko on kyllä ilo uutinen.
 
Viestejä
569
"Johannes taistelee tiukasti kopparin paikasta ja toivotaan, että kehittyminen jatkuu edelleen. Roope Koskelainen tuo leveyttä kokoonpanoon ja taistelee polttolinjan paikasta kokoonpanossa, kommentoi Marko Hovi."

Jos tuosta nyt jotakin tulkintoja viitsii vetää niin Koskelaista ja Kiriä ei tulla budjetoimaan ulkokentälle. Eli todennäköisesti Hakista tai Rouhista toinen on jäämässä ja polttolinjalle on tulossa vielä ainakin yksi uusi pelaaja olettaen että Pepe jatkaa.
 
Viestejä
12,925
Oli kyllä kevyimmästä päästä nämä julkistukset, toivoin muita nimiä..
No kyllä mä olen erittäin tyytyväinen että Elias teki jatkon HP:hen. Tärkeä pala ensi vuonna etenkin jos Mico menee armeijaan.

Kiri ja Koskelainen tuovat leveyttä ja toistaiseksihan meillä ei esim koppareita ole julkistettu muita lainkaan. nyt on sentään yksi vaikka tämä kausi menikin penkin alle.
 
Viestejä
509
Oli kyllä kevyimmästä päästä nämä julkistukset, toivoin muita nimiä..
Olen aina sanonut, ettei Hoopeetä jaksaisi seurata vuodesta toiseen matkojenkin takaa elleivät ilmeiset kannattajat olisi niin "positiivisia". Tosin täsmälleen sama aina nuiluava asenne vaivaa myös monia KTP:n faneja, olisi sitten kyse potkupallosta tai koriksesta. Esimerkiksi nyt jatkon tehnyttä Elias Lahti nauttii multijokerina arvostusta useammassakin muussa superinj oukkueessa. En ihmettelisi, jos pelaisi siinä roolissa 2-3 vuoden päässä jossakin top 4 porukassa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös