Supervuoro Verkkolehti »

HP - Haminan Palloilijat miehet 2025

Viestejä
12,925
Onko Rouhiaisen ja Hakin mahdollisesta jatkosta mitään tietoa kenelläkään?
No herrat itse omalta osaltaan ainakin mutta eivät taida tänne kirjoitella.

HP/Hovi on sanonut et Rouhiaisen kanssa neuvotellaan tai kait se sanoi et alkaa ensi viikolla sarjapaikan varmistuttua. Hacklinista ei tainnut sanoa mitään.
 
Viestejä
726
Onko Rouhiaisen ja Hakin mahdollisesta jatkosta mitään tietoa kenelläkään?
Niin kauan kun seura ei kiittele osanotosta on toivoa jatkosta, molemmat kelpaa edelleen minun rosteriin, Rouhi näyttää pelaavan Tahkon itä-lännessä, mutta onhan siellä Korekin...
 
Viestejä
6
IMG_6272.jpeg

Nyt lyö tyhjää
 
Viestejä
569
Kummallista on se että ennen kun tämmöisiä julkaistaan niin luulisi että kyseisten pelaajien joukkueet ovat ilmoittaneet niiden lähtemisestä. Nyt tässä tapauksessa kun on ilmiselvää että näillä vihjaillaan Mesen ja Eemilin tulosta mutta kuitenkaan Sotkamo ei ole ilmoittanut purkavansa niiden sopimuksia.
 
Viestejä
12,925
Toivonmukaan mistään vuokra sopimuksista ei olisi kyse.
HP:han on tehnyt ennenkin koko kauden vuokria ilman takaisinkutsuoikeutta niinkuin ykköspesiskausilla oli Mese, Kaapo ja Elmo ainakin ekoina vuosina.
 
Viestejä
12,925
Mistä sitä tietää oliko näillä pelaajilla takaisinkutsuoikeutta?

No kyllä mä luotan jos paikallisessa lehdessä toiminnajohtaja vastaa toimittajan kysymykseen että pelaajat ovat koko kauden sopimuksella ilman takaisinkutsua.

Itseasiassa Mesestä oli takaisinkutsuoikeus kun katselin vanhoja lehtiä. Mutta ei sitä tietty voi tietää jos toimittaja ei kysy ja jos haastateltava ei vastaa.
 
Viestejä
443
Niin kauan kun seura ei kiittele osanotosta on toivoa jatkosta, molemmat kelpaa edelleen minun rosteriin, Rouhi näyttää pelaavan Tahkon itä-lännessä, mutta onhan siellä Korekin...
Tahkon Itä-Lännessä on perinteisesti aina ollut entisiä ja nykyisiä pelureita.
Eli niiden joukkueiden kokoonpanosta ei voi päätellä muuta, kuin että Rouhi pelasi aikoinaan Tahkossakin, ja haluaa osallistua tapahtumaan.
Ihan kiva perinne, harmi että olen töissä niin ei pääse katsomaan.
 
Viestejä
726
Tahkon Itä-Lännessä on perinteisesti aina ollut entisiä ja nykyisiä pelureita.
Eli niiden joukkueiden kokoonpanosta ei voi päätellä muuta, kuin että Rouhi pelasi aikoinaan Tahkossakin, ja haluaa osallistua tapahtumaan.
Ihan kiva perinne, harmi että olen töissä niin ei pääse katsomaan.
Onkos siellä Hyvinkäällä "tietoa" minne Sasu ja Kaapo ovat matkalla kun yli viikko sitten jo hyvästeltiin eikä kukaan ole vielä kertonut kaappauksista, itse kuvittelin että molemmat voisi olla Haminaan tulossa, mutta ei tuo nyt oikein siltä vaikuta???
 
Viestejä
443
Onkos siellä Hyvinkäällä "tietoa" minne Sasu ja Kaapo ovat matkalla kun yli viikko sitten jo hyvästeltiin eikä kukaan ole vielä kertonut kaappauksista, itse kuvittelin että molemmat voisi olla Haminaan tulossa, mutta ei tuo nyt oikein siltä vaikuta???
Ainakaan minulla ei ole.
Olen talvikaudella pimennossa, kun en pääse juoruilemaan muiden katsomossa olijoiden kanssa.
Itsekin olin varma, että ainakin Sasu tulisi Haminaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös