Supervuoro Verkkolehti »

HP - Haminan Palloilijat miehet 2025

Viestejä
509
No kyllä mä olen erittäin tyytyväinen että Elias teki jatkon HP:hen. Tärkeä pala ensi vuonna etenkin jos Mico menee armeijaan.

Kiri ja Koskelainen tuovat leveyttä ja toistaiseksihan meillä ei esim koppareita ole julkistettu muita lainkaan. nyt on sentään yksi vaikka tämä kausi menikin penkin alle.
Kyllä minä Juuso Vuorenmäkeäkin pidän ihan ookoo luotettavana kopparina, olen nähnyt kaverin pelaavan niin kakkos- kuin kolmoskopparinakin superissa ja ykkösessä.
 
Viestejä
726
Olen aina sanonut, ettei Hoopeetä jaksaisi seurata vuodesta toiseen matkojenkin takaa elleivät ilmeiset kannattajat olisi niin "positiivisia". Tosin täsmälleen sama aina nuiluava asenne vaivaa myös monia KTP:n faneja, olisi sitten kyse potkupallosta tai koriksesta. Esimerkiksi nyt jatkon tehnyttä Elias Lahti nauttii multijokerina arvostusta useammassakin muussa superinj oukkueessa. En ihmettelisi, jos pelaisi siinä roolissa 2-3 vuoden päässä jossakin top 4 porukassa.
Kertokaa viisaammat mikäli Mico jatkaa lautasella onko Eliakselle paikkaa räpylässä? Ja mille tontille? Lukkarina ainakin tietää etukentän metkut ja sijoittumiset!!!!
 
Viestejä
569
Kertokaa viisaammat mikäli Mico jatkaa lautasella onko Eliakselle paikkaa räpylässä? Ja mille tontille? Lukkarina ainakin tietää etukentän metkut ja sijoittumiset!!!!
Jos merkit pitää paikkansa ja sieltä on Eemil Salminen tulossa niin etukenttä on jo selvä Huttunen, Salminen ja Erik Lahti. Tuolla artikkelissa luki "Elias tuo sisäpeliin monipuolisuutta ja pelinjohdolla mahdollisuuksia peluuttamisen suhteen." luulen kuitenkin että jokin koira on haudattuna muukin kuin pelkkä jokeri paita.
 
Viestejä
12,925
toistaiseksihan meillä ei esim koppareita ole julkistettu muita lainkaan. nyt on sentään yksi vaikka tämä kausi menikin penkin alle.

Kyllä minä Juuso Vuorenmäkeäkin pidän ihan ookoo luotettavana kopparina, olen nähnyt kaverin pelaavan niin kakkos- kuin kolmoskopparinakin superissa ja ykkösessä.

Onko Vuorenmäen sopimus julkaistu? Mulla on mennyt ihan ohi mutta ei olisi eka kerta kun näin on käynyt.
 
Viestejä
28
Lieneekö saman tason torikahvion dementiaosaston pyörittämä "varma tieto", että 15-vuotias Inka Hovi menee Kirittärien lukkariksi?
Ei mene, kunhan arvailin. Pahoittelut tästä. Ajattelin kun sitä huhua olen lukenut täältä ja ei vielä ainakaan tullut sopimusta.
 
Viestejä
176
Kovana Heme fanina, onko enää tilaa jos huomenna tulee lisää soppareita?? Toivotaan että ura vielä jatkuu, tietysti jos olkapää leikkausta vajaa niin sopparin kirjotus voi mennä talvelle.
 
Viestejä
12,925
Kertokaa viisaammat mikäli Mico jatkaa lautasella onko Eliakselle paikkaa räpylässä? Ja mille tontille? Lukkarina ainakin tietää etukentän metkut ja sijoittumiset!!!!
Vastaan vaikka en kuulukkaan toivottuun vastaajajoukkoon.

Jos Mico menee varusmiespalvelukseen ensi vuonna, Eliaksen sopimus on elintärkeä, Mico on kuitenkin joko ekan kuusi .. seitsemän viikkoa epäsäännöllisesti käytettävissä tai sitten viimeiset kuusi ... seitsemän viikkoa epäsäännöllisesti käytettävissä.

Elias ei ole tainnut pelata ulkonaa muualla kuin lukkarina kuin muutaman pelin poikein superia kopparina Tahkossa 2020.

Ehkä talvispuer antaa jo viitteitä peluuttamisesta. Ton ikäisenä kehitystä voi tapahtua hurjasti - kummallekin.
 
Viestejä
569
Eiköhän huomenna julkaista Mese, Salminen ja Vuorenmäki
"Eikä tässä vielä kaikki, stay tuned... 6/7
✅
" toi luki Hpn postauksessa eli yks sopimus pitäisi vielä olla tulossa. Toivottavasti paras viimeiseksi.
 
Viestejä
12,925
Onko Vuorenmäen sopimus julkaistu? Mulla on mennyt ihan ohi mutta ei olisi eka kerta kun näin on käynyt.

Huomenna julkaistaan kolme uutta sopimusta, joista HP:n antamien vihjeiden perusteella yksi on Vuorenmäki.

Niin. Ja minä kirjoitin omassa viestissäni julkaistuista sopimuksista jossa joukossa Kiri on eka koppari kun Niilokin on siirtynyt linjapelaajaksi ja Leevikin enemmin linja kuin koppari. Tuosta kolmikosta kuitenkin Johannes on selkein koppari.

Ja vaikka heidät kaikki kolme laskettaisiin koppariksi nijn silti lienee erittäin todennäköistä ellei ihan selvää, että sinne takakentälle tulee ainakin yksi ellei kaksi ihan muuta kopparia. Mutta toistaiseksi ei ole julkaistu ketään muuta yläsarjoissa kopparina pelanneita kuin Johannes.

Mikä siinä on niin vaikeaa?
 
Viestejä
12,925
Kovana Heme fanina, onko enää tilaa jos huomenna tulee lisää soppareita?? Toivotaan että ura vielä jatkuu, tietysti jos olkapää leikkausta vajaa niin sopparin kirjotus voi mennä talvelle.

Tän kauden lopun perusteella Heme mahtuu heittämällä etenijö/vaihtajajokeriksi HP:hen jos vaan on pelikunnossa. Olkapäävamma tosi huono uutinen jos sellainen kerta on. Juoksuhan oli erittäin freesiä loppukaudesta ja lyöntikin alkoi löytyä loppukauden vastustajia vastaan. Ei ole mitään syytä miksi se lyönti ei voisi palata kauden 2021 tasolle. Mutta räpylään tarvitaan nopeutta siihen Hemen eteen ja sellaisia ei ole vielä julkaistu.
 
Viestejä
112
No kyllä mä olen erittäin tyytyväinen että Elias teki jatkon HP:hen. Tärkeä pala ensi vuonna etenkin jos Mico menee armeijaan.

Kiri ja Koskelainen tuovat leveyttä ja toistaiseksihan meillä ei esim koppareita ole julkistettu muita lainkaan. nyt on sentään yksi vaikka tämä kausi menikin penkin alle.
Sun piti tulla tälläsellä ulostulolla vastailemaan mun viestiin kun laitoin että kevyemmästä päästä oli nää tänää julkaistut jatkot, olet siis eri mieltä. Mun mielestä vaa esim. Rouhiainen, kortteenperä ja se Hakki jos Rouhi ei jatka ni olis ollu paljon tärkeemmät sopparit.
 
Viestejä
12,925
Juu olen eri mieltä, että Eliaksen jatko ei ole jatkavista soppareista kevyimmästä päästä. yksittäisiä sopimuksiahan tossa tehdään. Ei vaikka noi mainitsemasi tekisivät vielä sopimuksen HP:hen, Niin kauan on toivoa kun ei ilmoiteta pois lähdöstä joten vielä on mahdollista että joku tai jotkut tai vaikka kaikki noista kolmesta jatkaa.

oikeaa tai väärää ei taida tässä olla jaossa tai sitten pitäs sopia mittareista.
 
Viestejä
1,214
Jos tästä porukasta Rouhis, Kortteenperä, Hakki ja Sasu vähintään kolmea ei saada, se on soronoo ensi kaudella. Sanoisin jopa niin, että Rouhis on hyvin tärkeä lenkki. Kun siihen vielä saadaan eteenpäin vaihtaja, alkaisi homma pelittämään. Huomiset vahvistukset, jotka näyttää tunnistettavilta, eivät välttämättä riitä. Johtaava pelaajaa kaipaisi.
 
Viestejä
569
Jos tästä porukasta Rouhis, Kortteenperä, Hakki ja Sasu vähintään kolmea ei saada, se on soronoo ensi kaudella. Sanoisin jopa niin, että Rouhis on hyvin tärkeä lenkki. Kun siihen vielä saadaan eteenpäin vaihtaja, alkaisi homma pelittämään. Huomiset vahvistukset, jotka näyttää tunnistettavilta, eivät välttämättä riitä. Johtaava pelaajaa kaipaisi.
Kortteenperällä on optio ja uskon että se ainakin jatkaa. Jos Rouhi lähtee Kortteenperästä saisi kyllä uuden kärki miehen jos numerot 2 ja 3 vaan löytyy joten itse pidän Kortteenperää tärkeinpänä jatko sopimuksena. Kiristä on tulossa ns. "haastaja" koppari joten Vuorenmäen lisäksi yksi Koppari on vielä tulossa mikä tod.näk on Rouhi tai Hakki.
 
Viestejä
509
Kortteenperällä on optio ja uskon että se ainakin jatkaa. Jos Rouhi lähtee Kortteenperästä saisi kyllä uuden kärki miehen jos numerot 2 ja 3 vaan löytyy joten itse pidän Kortteenperää tärkeinpänä jatko sopimuksena. Kiristä on tulossa ns. "haastaja" koppari joten Vuorenmäen lisäksi yksi Koppari on vielä tulossa mikä tod.näk on Rouhi tai Hakki.
Olen samaa mieltä Kortteenperästä. Hänen optionsa käyttäminen olisi jäljellä olevista tärkein jatkosopimus, tosin Juvan paroni Rouhiainen kolkuttelee melkein kantapäillä, mutta ei ole sentään korvaamaton, joskin pirun tärkeä kärkenä. Todennäköinen paluumuuttaja, jolla voidaan tietysti tarkoittaa useampaakin nimeä, mutta ei kuitenkaan seuran jo vinkkamaa Heikkistä, on sitten oma lukunsa. Voi hyvinkin lyödä numerolla 4, mutta ei tuo ratkaisua kakkoseksi tai kolmoseksi. Ja lisäksi Siilinjärven Shellillä elää vahvana käsitys, että HP:n haaviin on tarttumassa 67 juoksua 16 suomensarjanottelussa tulittanut jokerilupaus Savonmualta.
 
Viestejä
112
Juu olen eri mieltä, että Eliaksen jatko ei ole jatkavista soppareista kevyimmästä päästä. yksittäisiä sopimuksiahan tossa tehdään. Ei vaikka noi mainitsemasi tekisivät vielä sopimuksen HP:hen, Niin kauan on toivoa kun ei ilmoiteta pois lähdöstä joten vielä on mahdollista että joku tai jotkut tai vaikka kaikki noista kolmesta jatkaa.

oikeaa tai väärää ei taida tässä olla jaossa tai sitten pitäs sopia mittareista.
3 jatkosopimusta tehtii tänään, ja niistä puhuttiin ja 2/3 kevyimmäistä päästä mitä jatkoja voi tehdä. Otin ton sopimuspaketin nyt saman lauseen alle, olis pitänny erottaa Elias siitä. Mutta kokonaisuudessa edelleen mun mielestä kevyimmästä päästä mitä olis voinnu olla. Voihan noi Kiri ja Koskelainen sun mielestä olla tärkeemmät palaset tohon joukkueeseen kun Rouhiainen Kortteenperä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös