Täytyyhän ne vastuukantajat jostain löytyä tälläiseen katastrofiin se olisi muuten vastuunpakoilua , aivan liian monta putoamista Haminalla ollut pääsarjasta nyt ei ole luottoa enää sillä se on menetetty nyt pitkäksi aikaa
Parempi olisi nyt panostaa naispesikseen kun näyttää noste ja into olevan korkealla sillä puolella !
Vastuuta voi kantaa niin monella tapaa. Haaste onkin tietää mikä tapa kantaa vastuuta on missäkin tilanteessa se oikea. Mulla on vaikeuksia nähdä tässä edes katastrofia, näen vain kilpaurheilun lainalaisuuksia. Jotenkin luulen, että naapurikaupungin jalkapalloseuran kohdallakin valitettavasti kauden jälkeen puhutaan pettymyksestöä ja virheistä mutta tuskin sentään katastrofista - tai mistäs mä sen sen tiedän, jää nähtäväksi.
Itse näen niin, että HP:n merkittävin tekeminen on olla aktiivinen juniori- ja nuorisourheilun toimija Haminassa ja kaakonkulmalla niin pojille kuin tytöille.
Voidakseen olla tuollainen seuralla tulee olla urheilullisesti riittävän uskottavat edustusjoukkueet. Kaiken tuon tekeminen vaatii järisyttävän määrän vapaaehtois- ja palkkatyötä ja sitä pitää vain jaksaa tehdä. Siellä ne vastuunkantajat ovat lähes jokaikinen päivä. Voi olla, että joitain ihmisiä pitää vaihtaa mutta ei heitäkään tarvitse vaihtaa osoittamalla sormella että sinun syy, kyllä tässä on epäonnistunut tänä vuonna koko seura kollektiivina niin miehissä kuin naisissa.
Joku muu voi ja saa nähdä asian toisin.