Supervuoro Verkkolehti »

Alajärven Ankkurit 2024

Viestejä
1,418
Tuskin se superin taival olisi kovin auvoinen, vaikka epätodennäköinen pelastuminen vielä tapahtuisikin. Kyllähän alalla on nyt useita seuroja, joiden niin urheilulliset kuin taloudelliset näkymät ovat jatkossakin heikot, ja Ankkurit on yksi niistä.
 
Viestejä
131
Mikä seurajohto? Nimekkääpä Ankkureiden seurajohto? Ketä siihen kuuluu? Ja pitäisikö tämän seurajohdon jättää tehtävänsä ja kantaa myös vastuunsa. Epäilen, että vapaaehtoisia työnjatkajia löytyy jonoksi.

Harva edelleen muistaa sitä, että muutama vuosi seura oli puoliksi kuollut. Velat joita oli satoja tuhansia.
400 000 budjetilla ei ihan ihmeitä tehdä kun vuosien pakkasia yritetään putsata.
Alajärvellä sentään yritetään toimia kestävästi. Jos resurssit ei riitä Superpesikseen niin sitten pitää pelata alempia sarjatasoja.

Kyllä budjetti pitäisi saada vähintään puoleen miljoonaan, mutta se ei tule ilman yksityistä rahaa. Mitä ei Alajärvellä juuri kassaan tule.
 
Viestejä
23
Nyt kun ilmeisesti tulee tuo pudotus ykköseen tulee niin Osuuspankin jäsenenä sanoisin, että NYT RIITTÄÄ laittaa mun ja muiden rahaa tuohon psäpallojoukkueeseen. Paljonko siihen on rahaa mennyt? Vois johtoryhmä vastata. Kertokaa esim johtoryhmän puheenjohtaja paljonko minun pankkini on satsannut tuohon joukkueeseen?
 
Viestejä
751
Erikoisia ulostuloja on kyllä muutamilla.

Kun tilanne on vaikea niin käännetään selkä joukkueelle ja seuralle.

Silloin kun tukea eniten tarttis niin lyödään vaan lisää ja osoitellaan sormella kaikkia muita paitsi itseä.

Syntipukki on pakko löytää. Kaikki suurimmat kritisoijat ja huutelijat voi kysyä ihan itseltään että mitä itse olen tehnyt asian hyväksi ja mikä olisi ollut oma vaihtoehtoinen toimintatapa.

Onhan se helppo puskasta huudella vailla vastuuta mistään.
 
Viestejä
148
Nyt kun ilmeisesti tulee tuo pudotus ykköseen tulee niin Osuuspankin jäsenenä sanoisin, että NYT RIITTÄÄ laittaa mun ja muiden rahaa tuohon psäpallojoukkueeseen. Paljonko siihen on rahaa mennyt? Vois johtoryhmä vastata. Kertokaa esim johtoryhmän puheenjohtaja paljonko minun pankkini on satsannut tuohon joukkueeseen?
Nyt kaikki voi sanoa op:n jäsenyyden irti ja sijoittaa palautuvan jäsenyysmaksun ankkureitten toiminnan vahvistamiseen.
 
Viestejä
413
Nyt kun ilmeisesti tulee tuo pudotus ykköseen tulee niin Osuuspankin jäsenenä sanoisin, että NYT RIITTÄÄ laittaa mun ja muiden rahaa tuohon psäpallojoukkueeseen. Paljonko siihen on rahaa mennyt? Vois johtoryhmä vastata. Kertokaa esim johtoryhmän puheenjohtaja paljonko minun pankkini on satsannut tuohon joukkueeseen?
Vaihda pankkia jos ärsyttää
 
Viestejä
5,175
No ei se seurajohto ollut pelaamassa esim. kaikissa näissä Jymy-Jusseja vastaan pelatuissa otteluissa, joissa Ankkurit on ollut pelillisesti parempi mutta jotenkin onnistunut häviämään
Ei ollut pelaamassa, mutta seurajohdolla on vastuu joukkueesta. Sen verran olisi pitänyt joukkueeseen panostaa, että Ankkurit olisi Superpesiksessä säilynyt. Ykköspesis vasta kalliiksi tulee, kun tulot pienenee lipunmyynnin ja sponsorirahojen osalta, mutta kulut kuitenkin suunnilleen samat.

Jotain on mennyt harjoittelussa pieleen, koska juuri kukaan pelaajista ei ole kehittynyt. Pelinjohtaja jätti uppoavan laivan eikä seurajohto reagoinut aiemmin mitenkään. No se on ensi kesänä seurajohdon haluama sarjataso Ykköspesis Kitrolla.
 
Viestejä
3,919
Ei ollut pelaamassa, mutta seurajohdolla on vastuu joukkueesta. Sen verran olisi pitänyt joukkueeseen panostaa, että Ankkurit olisi Superpesiksessä säilynyt. Ykköspesis vasta kalliiksi tulee, kun tulot pienenee lipunmyynnin ja sponsorirahojen osalta, mutta kulut kuitenkin suunnilleen samat.

Jotain on mennyt harjoittelussa pieleen, koska juuri kukaan pelaajista ei ole kehittynyt. Pelinjohtaja jätti uppoavan laivan eikä seurajohto reagoinut aiemmin mitenkään. No se on ensi kesänä seurajohdon haluama sarjataso Ykköspesis Kitrolla.
Eikö sieltä kuluista kuitenkin semmonen 150 t€+ lähde pois pelaajapalkkioista? Vai pelataanko Ankkureissa samoilla sopimuksilla molempia sarjoja? Sitten pitää kyllä seurajohdon katsoa peiliin.
 
Viestejä
281
Ei tämä peli nyt niin monimutkainen ole mutta herkkä se on. Tällä kaudella ei ollut kertaakaan koossa viime kauden ykkönen Koivusalmi, Penninkangas, Yli-Sissala...Jos tuolla oltaisiin pystytty harjoittelemaan jo talvella niin kesä olisi voinut olla hieman erilainen. Tietenkään mitään varmuutta ei olisiko sittenkään ollut yhtä tehokas ollut kuin viime kaudella. Tänä vuonna ulkopeli olisi mahdollistanut enemmän pisteitä. Kaudesta jäänyt sellainen mielikuva, että missä olivat pelejä kääntävät läpilyönnit? Hamina ottanut ainakin kahdessa viime pelissä kaksi jaksoa läpilyönnillä joka näkynyt pistetaulukossa juuri ratkaisevilla hetkillä
 
Viestejä
500
Nyt kun ilmeisesti tulee tuo pudotus ykköseen tulee niin Osuuspankin jäsenenä sanoisin, että NYT RIITTÄÄ laittaa mun ja muiden rahaa tuohon psäpallojoukkueeseen. Paljonko siihen on rahaa mennyt? Vois johtoryhmä vastata. Kertokaa esim johtoryhmän puheenjohtaja paljonko minun pankkini on satsannut tuohon joukkueeseen?
Oletko tarkistanut tiliotteistasi paljonko tililtäsi on siirretty ankkureille.
 
Viestejä
1,986
Nyt kun ilmeisesti tulee tuo pudotus ykköseen tulee niin Osuuspankin jäsenenä sanoisin, että NYT RIITTÄÄ laittaa mun ja muiden rahaa tuohon psäpallojoukkueeseen. Paljonko siihen on rahaa mennyt? Vois johtoryhmä vastata. Kertokaa esim johtoryhmän puheenjohtaja paljonko minun pankkini on satsannut tuohon joukkueeseen?
Ajatellaanko teilläpäin niin, että jos tiputaan ykköseen, voi seuran toiminnan ajaa samalla kokonaan alas?

Mahdollinen tippuminen on aina kova paikka, mutta myös mahdollisuus toiminnan uudelleen miettimiselle. Mitä voi tehdä ensi kerralla paremmin. Jos suora nousu ykkösestä Superiin tulee taas sarjajärjestelmään, ei ykkösestä paluu ole mikään mahdoton tehtävä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,767
Pekka ei osaa vähemmän yllättäen kilpailusääntöjä.
 
Viestejä
1,767
Pekka ei osaa vähemmän yllättäen kilpailusääntöjä.
Sen (=Alajärven) on pakko saada kahdesta jäljellä olevasta ottelustaan Hyvinkäätä ja Haminaa vastaan viisi pistettä tai muuten se putoaa varmuudella Ykköspesikseen.

Varmuudella neljä pistettä on pakko saada, ei viisi pistettä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös