No ei kyllä ole! Pelinjohtajan homma vaatii paljon monipuolista osaamista!Nyt vaan hakemuksia vetämään. Tälläkin sivustolla on useita potentiaalista pelinjohtajaehdokasta.
No ei kyllä ole! Pelinjohtajan homma vaatii paljon monipuolista osaamista!Nyt vaan hakemuksia vetämään. Tälläkin sivustolla on useita potentiaalista pelinjohtajaehdokasta.
Opettajan koulutus tuntuu sopivan hyvin pelinjohtajan taustaksi...Parvi, Komulainen, Iivarinen, Kuusisto, Westersund, Lehtimäki, Kleemola tulee nyt ensimmäisenä mieleen. Eikä pitkät lomat ainakaan haitaksi oleNo ei kyllä ole! Pelinjohtajan homma vaatii paljon monipuolista osaamista!
Vähän hölmö kommentti. Me seurataan pesistä, ei pelata. Se on eri juttu kun on ammattilainen tai puoli-ammattilainen lajissaan koska silloin rima on korkeammalla kuin fanipalstalla.Nyt vaan hakemuksia vetämään. Tälläkin sivustolla on useita potentiaalista pelinjohtajaehdokasta.
+TuuvaOpettajan koulutus tuntuu sopivan hyvin pelinjohtajan taustaksi...Parvi, Komulainen, Iivarinen, Kuusisto, Westersund, Lehtimäki, Kleemola tulee nyt ensimmäisenä mieleen. Eikä pitkät lomat ainakaan haitaksi ole
Kommentin tarkoitus oli olla sarkastinen. Olisin sen poistanut, mutta se ei enää onnistunut. Pahoittelen jos aiheutin joillekin mielipahaa.Vähän hölmö kommentti. Me seurataan pesistä, ei pelata. Se on eri juttu kun on ammattilainen tai puoli-ammattilainen lajissaan koska silloin rima on korkeammalla kuin fanipalstalla.
No sitten hän osaa hyvin suomen kielen kieliopin.Siis Kleemola äidinkielen opettaja, kaikkea sitä kuulee.
Onko Kleemola opettaja? Tämä oli uusi ja yllättävä tieto. Olen kuvitellut ihan toisen alan hepuksi.Opettajan koulutus tuntuu sopivan hyvin pelinjohtajan taustaksi...Parvi, Komulainen, Iivarinen, Kuusisto, Westersund, Lehtimäki, Kleemola tulee nyt ensimmäisenä mieleen. Eikä pitkät lomat ainakaan haitaksi ole
Varmaan pitkä kesäloma auttaa asiassa. Mutta mikseipä vaikka juristi, ekonomi tai insinööri ei voisi hommassa onnistua, jos ymmärtää pesistä.+Tuuva
Eemil Peltomäki todennäköisesti sanoi Tapio Kantokoski I-P:n haastattelussa.Jaatinen jätti pelinjohtajan tehtävät mutta kuka tilalle?
Itsekin ajattelin, että hän voisi olla vaikka varastomies tai hitsaaja. Aina ei ihmisen habitus kerro kaikkea.Onko Kleemola opettaja? Tämä oli uusi ja yllättävä tieto. Olen kuvitellut ihan toisen alan hepuksi.
Pedagogiset opinnot auttaa ymmärtämään myös itse valmentamisestaVarmaan pitkä kesäloma auttaa asiassa. Mutta mikseipä vaikka juristi, ekonomi tai insinööri ei voisi hommassa onnistua, jos ymmärtää pesistä.
Ok. Mun virhe tässä kohtaa. Toisaalta sehän selittääkin paljon...Kleemola ei todellakaan ole opettaja.