On ainakin osuva nimimerkki jos ei muuta.
Hieno puheenvuoro.Täsmälleen noin.Kehottaisin ajattelemaan jokaisen omilla aivoilla kuinka älyttömäksi korona pelottelu on mennyt.Olemme vain yksi osa luontoa.Foliohattu mainittu. Se on yksi niistä taikasanoista, joilla tapetaan keskustelu siihen paikkaan. Myös koronadenialismi mainittuna surmaa keskustelun. Ketjun aiheena korona ja pesiskausi. Miksi siis asiasta ei voisi keskustella? Kyseessä on niin suuri kokonaisuus, ettei se aukea yhden videon katselulla. Ja juutuubista ei todellakaan löydä etsimäänsä, sensuuri on valtaisa. Kyllä mua ainaki raivostuttaa suuresti, että ihmisten elämää tuhotaan puhtaasti poliittisilla päätöksillä. Oikeastaan on aivan turhaa alkaa julistamaan ja herättelemään niitä, jotka pitävät virallista kerrontaa ainoana totuuden tolppana tässä maailmassa. Koko virushässäkkä on niin täynnä tekopyhyyksiä, valheita ja ristiriitoja, ettei sen tajuaminen suureksi petokseksi oo älykkyydestä kiinni. Korona ei ole uhka, eikä ole koskaan ollutkaan menneille eikä tuleville pesiskausille, vaan todellinen uhka on psykopaattinen ja mielisairas eliitti, jonka seinähulluja tavoitteita edistetään nyt suurin harppauksin. Kyseessä ei oo mikään uskon asia, vaan se on helposti todettavissa, jos vain on rohkeutta kohdata ja hyväksyä raaka todellisuus.
On toki sanan- ja ajattelunvapaus olemassa. En minäkään pidä siitä, että koronatilanne jatkuu ja jatkuu. En ole puoluepoliittisesti sitoutunut mihinkään suuntaan, joten aivan sama kuka päätökset tekee, mutta pidän tämän maan valittua strategiaa kuitenkin järkevänä.Hieno puheenvuoro.Täsmälleen noin.Kehottaisin ajattelemaan jokaisen omilla aivoilla kuinka älyttömäksi korona pelottelu on mennyt.Olemme vain yksi osa luontoa.
Nyt näin tehty.Eikös nuo muutamat viimeisimmät viestit voisi siirtää yleisen keskustelun puolelle ohjeistuksen kera tulevien bannien sijaan?
Keskustelulle ja mielipiteille on tilaa, laidasta laitaan.Tai niin mä olen on yleisen keskustelun ymmärtänyt. Ihmiset kokevat asioita eri lailla ja ne kokemukset ovat aitoja kullekin yksilölle erikseen.