Minä en ainakaan koskaan tule käyttämään Suomessa minkäänlaista kasvomaskia.
Miksi et?Minä en ainakaan koskaan tule käyttämään Suomessa minkäänlaista kasvomaskia.
Kainuusta?Miksi et?
No eilenhän hallitus sitten jos ei suosittanut tai ohjeistanut, niin antoi luvan mennä terassille - ja vieläpä ilman henkilörajoituksia, saa vaikka sylikkäin istua. Sisällä on oltava omissa pöydissä istumapaikoilla. Kummallista, kun urheilukatsomo on ministerien mielestä se vaarallisin paikka tässä tilanteessa.Unohdetaan vaan koko paska ja mennään kaljoille!
No eilenhän hallitus sitten jos ei suosittanut tai ohjeistanut, niin antoi luvan mennä terassille - ja vieläpä ilman henkilörajoituksia, saa vaikka sylikkäin istua. Sisällä on oltava omissa pöydissä istumapaikoilla. Kummallista, kun urheilukatsomo on ministerien mielestä se vaarallisin paikka tässä tilanteessa.
Entä jos pesiskentällä on ravintola, ja sillä terassi? Saako sinne tunkea väkeä niin paljon kuin sinne mahtuu??
"Hallitus päätti myös terasseista. Niitä eivät asiakaspaikkarajoitteet koske. Hallitus luottaa siihen, että ravintolat itse huolehtivat ulkoterassien turvallisuudesta eli etäisyyksistä ja hygieniasta. Vahtimestaripakkoa järjestystä valvomaan ei ole."Ei kannata höpöttää mitä sattuu. Terasseilla pitää huolehtia etäisyyksistä ja hygieniasta. Ravintolat itse vastaavat valvonnasta asetusten ja määräysten mukaan.
"Hallitus päätti myös terasseista. Niitä eivät asiakaspaikkarajoitteet koske. Hallitus luottaa siihen, että ravintolat itse huolehtivat ulkoterassien turvallisuudesta eli etäisyyksistä ja hygieniasta. Vahtimestaripakkoa järjestystä valvomaan ei ole."
Luotatko oikeasti siihen, että päivän ja illan mittaan humaltuva asiakaskunta huolehtii itse etäisyyksistä, kun se vähä henkilökunta on siellä tiskillä, eikä kukaan valvo, montako asiakasta on a) ravintolassa, b) sen terassilla?
Ja ravintolahan ottaa mahdollisimman monta asiakasta, kun raha on niille nyt todella tarpeen.
Periaatteesta. Suomi on yksi maailman puhtaimmista maista ja olisi sääli jos täällä alettaisiin kulkea jotkut maskit päässä. Ja korona ei pelota.Miksi et?
Puhtaus ei kuitenkaan vaikuta virukseen mitenkään, eikä virus sitä hätkähdä. Kasvosuojiahan ei pidetä sen takia, että ne viruksen saamisen estäisivät, vaan jotta emme itse levittäisi sitä muille. Tällä hetkellä toki tartuntojen määrä niin pieni, että käyttö tai käyttämättömyys ei juuri nyt niitä oikein hetkauta lainkaan.Periaatteesta. Suomi on yksi maailman puhtaimmista maista ja olisi sääli jos täällä alettaisiin kulkea jotkut maskit päässä. Ja korona ei pelota.
Enkä minä ja 99% ihmisistä hätkähdä koronaa.Puhtaus ei kuitenkaan vaikuta virukseen mitenkään, eikä virus sitä hätkähdä. Kasvosuojiahan ei pidetä sen takia, että ne viruksen saamisen estäisivät, vaan jotta emme itse levittäisi sitä muille. Tällä hetkellä toki tartuntojen määrä niin pieni, että käyttö tai käyttämättömyys ei juuri nyt niitä oikein hetkauta lainkaan.
Vihdoinkin asiaa,hyvä blogikirjoitus.Heikkilän tänään julkaisema kirjoitus COVID-19-VEDÄTYS
"Syöpäpotilaan ruokavaliohoito johti siihen, että ortopedi Antti Heikkilä sai kirjallisen varoituksen Valviralta".Vihdoinkin asiaa,hyvä blogikirjoitus.
Eivät välttämättä, mikäli käräyttävät itsensä samalla, kun tyhjentävät bensakanisteria telemastoon.Eiei kun kaikki kuolee koronaan.