Vs: Vive 2015
Tihihihi.. #kasetti #housuunpaskomiset #eikestäpää.
Tihihihi.. #kasetti #housuunpaskomiset #eikestäpää.
Veikko1 sanoi:Näytti siltä, että Haapakosken lahkeesta jotain ruskeata valui alas. Ei voi mies olla olla terve. Oli niin heikko esitys. Samoin Puputti. Onneksi kuritettiin miehen röyhkeäää peaamista lähellä. Säälittävää oli miehen takarajatuomariin kohdistuvat vetoomukset. Niskat kääntyi nurin.
Kyllä tuossa ratkesi koko sarja. Onnneksi Itä-Suomi hallitsee. Ensi vuonna sitten Joma. Jos Kohonen/Komulainen lopettaa. Roope on eron jälkeisissä masennustulmissa.
juippi sanoi:rahallisestikkin kova juttu vedolle
Tsuppari ruispellossa sanoi:Ei pikkuasiat vaan Jani Komulainen ja SOTKAMON JYMY ratkaisivat!
Ihan sama mitä ehotat sunnuntain teemaksi,........
.....sunnuntain teema on POIKA ui Sapsossa!
Hyvää sunnuntaityöpäivää, (pyöreänkirkon kolehtirahoja laskemassa?), kyllä siitä vielä peliin pitäis ehtiä.
pelimiäs sanoi:sen verran vimpelin rehellisyyrest että 2010 yritimmä yön hämärinä hetkinä tavootella törkiää omaa etua kastelemalla etukenttää salaa mutta jäimmä kiinni itse teosta notta emmä oo puhtaita pulmusia olleet !!!
pelimiäs sanoi:sen verran vimpelin rehellisyyrest että 2010 yritimmä yön hämärinä hetkinä tavootella törkiää omaa etua kastelemalla etukenttää salaa mutta jäimmä kiinni itse teosta notta emmä oo puhtaita pulmusia olleet !!!
reskator sanoi:pelimiäs sanoi:sen verran vimpelin rehellisyyrest että 2010 yritimmä yön hämärinä hetkinä tavootella törkiää omaa etua kastelemalla etukenttää salaa mutta jäimmä kiinni itse teosta notta emmä oo puhtaita pulmusia olleet !!!
Eikös se etukenttä nimenomaan suojattu sateelta, että pomppu nousisi!? Silloin 2010 kun sitä pomppua vielä hakattiin.
Jumalan pallo sanoi:http://www.urheilulehti.fi/lisaa-lajeja/pesapallo/tokkari-vimpelilaiset-menettivat-kasvonsa-sekoselityksillaan
pelimiäs sanoi:oli miten oli mutta epärehellisyyttä tavoittelimma ja omaa etua ajattalimma parantaa huonoin tuloksin elikkä olemma syyllistyneet filunkipeliin !!!
puulaaki sanoi:mikä juttu tuo jere vimpeliin on? onko siinä oiekasti jotain perää?
puulaaki sanoi:mikä juttu tuo jere vimpeliin on? onko siinä oiekasti jotain perää?