Supervuoro Verkkolehti »

Vimpelin Veto 2024

Viestejä
1,061
Oikeutettu tulos. Vimpelin Spedet. :poop:
 
Viestejä
3,347
Pulliaisen potkujen syy oli se, että asu toisella puolella Suomea Lappeenrannassa. Kuka lähtee toiselle puolelle suomea noin kaukaa valmentaa. Pulliainen oli samaa kategoriaa ku Mansen Toni Kohonen hankintana pelinjohtajaks.

Kleemola ei saa pelaajia syttymään otteluihin sekin voi olla myös syy, mutta kyllä vedon joukkue on ollu samanlainen vuodesta toiseen, pitäis vähän kyetä uudistaa muuttaa joukkuetta, nii ei ala jätkiä vittuttaa samojen naamojen näkeminen joka päivä. Uus pj ja uudet pelaajat vois tuoda uutta tekemisen meinikiä tuohon.

Itse pelinä, en oo vedolta koskaan noin surkeaa suoritusta nähny. Mitäköhän pelin jälkeen Kleemola tekee, tuskin mitään puhetta kopissa pitää. Kunnon pj karjuis kopissa tuollasen esityksen jälkeen kopissa, ja herättäis koko joukkueen. Anteeks antamatonta.
 
Viestejä
611
Pulliaisen potkujen syy oli se, että asu toisella puolella Suomea Lappeenrannassa. Kuka lähtee toiselle puolelle suomea noin kaukaa valmentaa. Pulliainen oli samaa kategoriaa ku Mansen Toni Kohonen hankintana pelinjohtajaks.

Kleemola ei saa pelaajia syttymään otteluihin sekin voi olla myös syy, mutta kyllä vedon joukkue on ollu samanlainen vuodesta toiseen, pitäis vähän kyetä uudistaa muuttaa joukkuetta, nii ei ala jätkiä vittuttaa samojen naamojen näkeminen joka päivä. Uus pj ja uudet pelaajat vois tuoda uutta tekemisen meinikiä tuohon.

Itse pelinä, en oo vedolta koskaan noin surkeaa suoritusta nähny. Mitäköhän pelin jälkeen Kleemola tekee, tuskin mitään puhetta kopissa pitää. Kunnon pj karjuis kopissa tuollasen esityksen jälkeen kopissa, ja herättäis koko joukkueen. Anteeks antamatonta.
Hauska sattuma, että olit nostanut juuri sen pointin, jonka itsekin tuossa mietiskelin. Naamoja vaihtoon pelaajistossa, sieltä se peli-ilo ja kiinnostus taas nousee. Ottais ainakin itteä pattiin pelata vuodesta toiseen pitkä runkkis samojen tyyppien kanssa, eikä panoksena olisi kuin mitalipelit tai mestaruus.
 
Viestejä
1,562
Pulliaisen potkujen syy oli se, että asu toisella puolella Suomea Lappeenrannassa. Kuka lähtee toiselle puolelle suomea noin kaukaa valmentaa. Pulliainen oli samaa kategoriaa ku Mansen Toni Kohonen hankintana pelinjohtajaks.

Kleemola ei saa pelaajia syttymään otteluihin sekin voi olla myös syy, mutta kyllä vedon joukkue on ollu samanlainen vuodesta toiseen, pitäis vähän kyetä uudistaa muuttaa joukkuetta, nii ei ala jätkiä vittuttaa samojen naamojen näkeminen joka päivä. Uus pj ja uudet pelaajat vois tuoda uutta tekemisen meinikiä tuohon.

Itse pelinä, en oo vedolta koskaan noin surkeaa suoritusta nähny. Mitäköhän pelin jälkeen Kleemola tekee, tuskin mitään puhetta kopissa pitää. Kunnon pj karjuis kopissa tuollasen esityksen jälkeen kopissa, ja herättäis koko joukkueen. Anteeks antamatonta.
Joo se on toki ihan oikea asia että uus Pj voisi herätellä joukkuetta, mutta toisaalta mistä parempi tässä tilanteessa? Nykyään on vaikea saada edes superin tasoista pelinjohtajaa. On kyllä ikävää, että Tomi Niskanen ja Jussi Parvi on lähtenyt muihin hommiin.
 
Viestejä
48
Aika vaarallisilla vesillä Veto liikkuu nyt. Jos otteet ovat tätä luokkaa, niin kannattajat kaikkoaa nopeasti. Siinä vaiheessa viimeinen saa sammuttaa Saarikentältä valot. Ja ne ei syty enää uudestaan.
 
Viestejä
3,347
Joo se on toki ihan oikea asia että uus Pj voisi herätellä joukkuetta, mutta toisaalta mistä parempi tässä tilanteessa? Nykyään on vaikea saada edes superin tasoista pelinjohtajaa. On kyllä ikävää, että Tomi Niskanen ja Jussi Parvi on lähtenyt muihin hommiin.
Perttu Westersund on vapaana. Siis ens kaudeks pelinjohtajaks
 
Viestejä
414
Kunnon pj karjuis kopissa tuollasen esityksen jälkeen kopissa, ja herättäis koko joukkueen. Anteeks antamatonta.
Mä vähän luulen et Kleemola on jo alkukauden aikana karjunut pelaajien kunnioituksen tipotiehen. Kehonkielestä näkee ettei pelaaminen ole Vimpelissä "mukavaa" juuri nyt
 
Viestejä
3,347
PW taisi johtaa peliä pohjoisempana Itä-Suomessa tänään.
Mä puhuin ens kaudesta.
Mä vähän luulen et Kleemola on jo alkukauden aikana karjunut pelaajien kunnioituksen tipotiehen. Kehonkielestä näkee ettei pelaaminen ole Vimpelissä "mukavaa" juuri nyt
Must tuntuu et Kleemola tuskin karjuu mistää. Varmaa joutuu pelaajat ite pumppaa ennen ottelua.
 
Viestejä
689
Mä vähän luulen et Kleemola on jo alkukauden aikana karjunut pelaajien kunnioituksen tipotiehen. Kehonkielestä näkee ettei pelaaminen ole Vimpelissä "mukavaa" juuri nyt
Mä luulen, että sä et tiedä Kleemolan ja pelaajien väleistä mitään, enkä usko että oot yhtään parempi lukemaan kenenkään kehonkieltä. 😁

Se on kyllä selvä, että nyt on vaikeaa, ja jotain täytyy tehdä.
 
Viestejä
1,061
Perjantaina luvassa: Lammaslauman teurastus Hiukassa! 🍖🐑
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös