Ei pesävälille palanut etenijä voi viedä päätepesällä olevalta pesäturvaa.
Rautiainen sanoi, että ei voi seurata kaikkea. Eli menee siis kolmospesän tuomarin piikkiin.
Ei pesävälille palanut etenijä voi viedä päätepesällä olevalta pesäturvaa.
Kanalalle kortti, mutta ymmärrän mistä purnasi olihan tuossa tuomaristolla virhe jos kumpikaan ei tuota Kanalan ehtimistä katsonut (olisiko työnjako ollut että kolmostuomarin homma, kun Rautiainen sanoi ettei voi molempia nähdä)
Voitto mikä voitto, mutta ei nyt pidä vetää liian suuria johtopäätöksiä tästä pelistä. Vastassa kuitenkin sarjajumbo kotikentällä.Hieno peli, komeita sisäpeli suoritteita useampikin Heikkalan karkaaminen kolmoselle kun Iivonen oli irrottamassa väärällä oli taidetta.
Kanalalle kortti, mutta ymmärrän mistä purnasi olihan tuossa tuomaristolla virhe jos kumpikaan ei tuota Kanalan ehtimistä katsonut (olisiko työnjako ollut että kolmostuomarin homma, kun Rautiainen sanoi ettei voi molempia nähdä)
Tästä hyvä jatkaa festivaaliviikkoa
Kanalan korttiin johtanut tilanne oli räikeä tuomarivirhe ja varoitus tulisi näin ollen perua. Varoitus kuuluu kolmostuomarille huonosta tuomaroinnista.
Tuomarihan ei ikinä tiedä, mikä purnaaminen on syntynyt tuomarivirheen ja mikä oikean tuomion seurauksena. Miten siis haluaisit toimittavan? Riittävän vakuuttavalla purnaamisella tuomarin pitäisi muuttaa tuomionsa tai sallia valittaminen vaikka seuraavan päivään asti? Johonkin tuomarin pitää raja vetää.Tästä vielä puuttuu se, että kirjanoppineet komppaajineen tulevat kertomaan, kuinka ansaittu Kanalan kortti oli. Kova tuomarivirhe, ei ratkaissut peliä, mutta jälleen harmillista, että näistä jaetaan lappuja. Ja oli varmasti pitkittynyttä protestointia, mutta aiheesta. Vähän yllättäen Rautiaisten ollessa pillissä sattui tällaista.
Haluaisin toimittavan niin, että tuomari ei polta etenijää, jos ei näe tilannetta tai ole varma ratkaisusta.Tuomarihan ei ikinä tiedä, mikä purnaaminen on syntynyt tuomarivirheen ja mikä oikean tuomion seurauksena. Miten siis haluaisit toimittavan? Riittävän vakuuttavalla purnaamisella tuomarin pitäisi muuttaa tuomionsa tai sallia valittaminen vaikka seuraavan päivään asti? Johonkin tuomarin pitää raja vetää.
Väärä tai vääräksi luultu tuomio harmittaa, mutta onneksi kentällä vielä on ihmisiä tuomaroimassa.
Oon ymmärtänyt, että haasto olisi vain kotipesäkilvoissa? Voi olla että on vanhaa tietoa.Rautiainen kyllä työnsi Ruudussa selvästi kuuluvalla selityksellään "en mä pysty kahta seuraamaan, en mä mitenkään pysty kahta seuraamaan" (aika 1:03:20) kolmostuomarin totaalisesti bussin alle. Jos kuvan tilanteesta ei päätuomari pysty tekemään oikeaa ratkaisua niin millainen olosuhde pitää luoda, jotta pystyy sellaisia tekemään? Päätuomari on päätuomari ja hän kantaa lopullisen vastuun ottelussa tehtävistä tuomioista. Tämähän oli Ruudun päälähetys, olisikohan ollut syytä haastaa oma tuomionsa, kun kuitenkin kaksi paloa tuosta vihelsi?
katso liitettä 3001
Onko kolmosvahti pesässä?Oon ymmärtänyt, että haasto olisi vain kotipesäkilvoissa? Voi olla että on vanhaa tietoa.
Kummallinen ja harmillinen virhe kuitenkin, olisi vaikea nieleskellä itsekään mutta purnaamisellekin rajansa toki vaikka miten suututtaa..
No tuon laitetun kuvan perusteella on. Pesävahdin oikean jalan piikarit näkyvät pesän puolella Kanalan polven takaa. Eli jos ei tuosta nyt sitten jotenkin horjahtanut kiinniotossa pesästä niin oli. Ja jos ei olisi ollut niin ois pitänyt tulla kunnari ja Kanala ilman pesäturvaa.Onko kolmosvahti pesässä?
Oon ymmärtänyt, että haasto olisi vain kotipesäkilvoissa? Voi olla että on vanhaa tietoa.
Kummallinen ja harmillinen virhe kuitenkin, olisi vaikea nieleskellä itsekään mutta purnaamisellekin rajansa toki vaikka miten suututtaa..