Ei tarpeeksi, ja maksaa pitää enemmänNo kerropa, mitä Veto maksaa ja mitä pitäisi maksaa. Varmaan kiinnostaisi muitakin kuin minua.
Ei tarpeeksi, ja maksaa pitää enemmänNo kerropa, mitä Veto maksaa ja mitä pitäisi maksaa. Varmaan kiinnostaisi muitakin kuin minua.
Seinäjoelta löytyi parempi korvaaja tilalle...On turhaa puhua arvostelevaan sävyyn asioista, joista ei tiedä mitään.
Kun Ruuska lähti Manseen, oli täällä kova metakka siitä, miksi ei lyöty sellaista rahamäärää pöytään, että Perttu olisi paikkakunnalla pysynyt.
Seuraavana vuonna Veto oli mestari.
Koplan uusi toiminnanjohtaja vissiin eilen sanonut Koplan podcastissa, että uusi pelinjohtaja julkaistaan vasta tammikuussa. Miksi vasta silloin jos olisi selvä peli? En yllättyisi jos Tuuva olisikin Vedon pelinjohtaja 2024. Ja hyvä valinta olisikin.Hätäkös niillä on pelinjohtoa julkistaa ennen joukkueen treenien alkua (millon alkaa? Varmaan pian). Mutta toivottavasti kuitenkin pian.
Iivarinen edelleen minun vahvin veikkaus. Tietysti ei Kopla ole julkistanut Tuuvan sopimusta? Mutta ei kai sielläkään kiire julkistukselle ole?
Eikö se talvipesis sarja ala miehillä jo joukukuussa? Erikoista tosiaan jos kopla julkaisee vuodenvaihteen jälkeen PJ:nKoplan uusi toiminnanjohtaja vissiin eilen sanonut Koplan podcastissa, että uusi pelinjohtaja julkaistaan vasta tammikuussa. Miksi vasta silloin jos olisi selvä peli? En yllättyisi jos Tuuva olisikin Vedon pelinjohtaja 2024. Ja hyvä valinta olisikin.
Niinpä...Eikö se talvipesis sarja ala miehillä jo joukukuussa? Erikoista tosiaan jos kopla julkaisee vuodenvaihteen jälkeen PJ:n
Hartikainen on Jymyn 2pj.jaa Hartikainenko
Marraskuun alussa on tullu ainakin parina edellisenä vuonna.Onkohan tietoa kenelläkään milloin kausikortit yleensä ovat tulleet myyntiin syksyisin?
Mä luulen, että kun tätä asiaa spekuloidaan niin mahdottomasti, niin todellisuudessa pj on olemassa ja mediaryhmä vain vedättää pesiskansaa tiedon pimittämisellä.Onko Vimpelin PJ-tilanne oikeasti vielä aidosti auki?
Mä luulen, että kun tätä asiaa spekuloidaan niin mahdottomasti, niin todellisuudessa pj on olemassa ja mediaryhmä vain vedättää pesiskansaa tiedon pimittämisellä.