Kouvolassa on tänä kesänä menty aimo askel ”kulttuurin rintamalla” eteen päin, kun Ruudun lähetyksissä ei enää juurikaan kuulu kenttäkuuluttajanne tunnelmointia.Ehdottomasti pitäisi osata olla soittamatta musiikkia pelin päälle, kuten Kouvolassa, jossa ollaan siirtymässä pesiskulttuurissa Vimpelin edelle.
Et ole ilmeisesti sitten vielä paljon lajia seurannut, mutta kyllä se siitä ja tervetuloa mukaan.Itse en ole koskaan ymmärtänyt miten vimpeli edes on mikään pesäpallon kehto. Aika kulahtanut meno ja tämä koko musariita sen hyvin todisti. Vimpeli on enemmänkin vain pesäpallon museo. Mikä siellä onkin.
Pahinta Vimpelissä on joukkueen nykyaikaan sopimaton mainio pelaaminen, joka ottaa sinua päähän.Itse en ole koskaan ymmärtänyt miten vimpeli edes on mikään pesäpallon kehto. Aika kulahtanut meno ja tämä koko musariita sen hyvin todisti. Vimpeli on enemmänkin vain pesäpallon museo. Mikä siellä onkin.
Lukemani mukaan ei se ilmeisesti olekkaan. Tampere lienee pesäpallon pääkaupunki, josta muut saavat ottaa oppia pesiskulttuurista.Itse en ole koskaan ymmärtänyt miten vimpeli edes on mikään pesäpallon kehto. Aika kulahtanut meno ja tämä koko musariita sen hyvin todisti. Vimpeli on enemmänkin vain pesäpallon museo. Mikä siellä onkin.
Sama kuin muillakin maaseutupaikkakunnilla.Oppositio pistää hanttiin Vimpelissä , vastustaa !
Mikähän lie katsoja ikäkeskiatvo siellä ?
Eipä taida monellekaan termi "heikinheimoja" avautua!Kouvolassa on tänä kesänä menty aimo askel ”kulttuurin rintamalla” eteen päin, kun Ruudun lähetyksissä ei enää juurikaan kuulu kenttäkuuluttajanne tunnelmointia.
Itse tekisin kauppa- ja kuntosalireissuni mieluummin ilman taustamusiikkia. Sama koskee pallopelejä. Olen pesäpallon suhteen niin suuri asiantuntija, että ymmärrän ajolähdön ilman ”jännitysmusiikkiakin” .
En siis kannata musiikkia pelin aikana. , mutta jos musiikilla saadaan Vimpeliin lisäkatsojia hyväksyn senkin enkä aijo heikinheimoja asian takia tehdä.
Heh. Juuri niin. Seppo Heikinheimo oli Hesarin tyly klassisen musiikin kriitikko, joka muistelmissaan antoi ymmärtää päättävänsä päivänsä. Yhtenä syynä oli pesäpallopelien musiikkimökä.Eipä taida monellekaan termi "heikinheimoja" avautua!
Mätämunan muistelmat, sivu 511.
Huippupeleissä Saarikentällä on reilusti enemmän väkeä kuin Vimpelissä asukkaita. Kylä täynnä autoja, mutta missään ei näy ihmisiä. Kaikki on saaressa.Vimpeli on pienin superpesispaikkakunta ja sillä on suurin yleisö. Ei sitä ilman viekkautta ja vääryyttä ole voitu toteuttaa.
Iha hyvi menöö mutta menkööRunkosarjan kakkospaikka ja kotietu välieriin varmistettu!
Hyi perskutti kun tämmöinen kommentti iski silmään. Soittakaa Käärijää, Eminemmiä tai Bieberiä tauoilla jos se jonkun mielestä tuo jotain lisäarvoa otteluille, mutta Vahoihin tovereihin ei kosketa.sisääntulomusiikkikin on ja aikansa elänyt ja senkin voisi vaihtaa johonkin tehokkaampaanei mitään tom jonesiavaikka joku shakira tai satsatsastsaa
Suomennettuna siis "Vanhat valokuvausvälineet"!Alte kameraden on rautaa.
Ainoa vika Vanhoissa tovereissa on se ettei sitä soiteta ikinä tarpeeksi lujalla.Hyi perskutti kun tämmöinen kommentti iski silmään. Soittakaa Käärijää, Eminemmiä tai Bieberiä tauoilla jos se jonkun mielestä tuo jotain lisäarvoa otteluille, mutta Vahoihin tovereihin ei kosketa.