Supervuoro Verkkolehti »

Vimpelin Veto 2023

ARG

Itse en ole koskaan ymmärtänyt miten vimpeli edes on mikään pesäpallon kehto. Aika kulahtanut meno ja tämä koko musariita sen hyvin todisti. Vimpeli on enemmänkin vain pesäpallon museo. Mikä siellä onkin.

Ehdottomasti pitäisi osata olla soittamatta musiikkia pelin päälle, kuten Kouvolassa, jossa ollaan siirtymässä pesiskulttuurissa Vimpelin edelle.
Kouvolassa on tänä kesänä menty aimo askel ”kulttuurin rintamalla” eteen päin, kun Ruudun lähetyksissä ei enää juurikaan kuulu kenttäkuuluttajanne tunnelmointia.
Itse tekisin kauppa- ja kuntosalireissuni mieluummin ilman taustamusiikkia. Sama koskee pallopelejä. Olen pesäpallon suhteen niin suuri asiantuntija, että ymmärrän ajolähdön ilman ”jännitysmusiikkiakin” .
En siis kannata musiikkia pelin aikana. , mutta jos musiikilla saadaan Vimpeliin lisäkatsojia hyväksyn senkin enkä aijo heikinheimoja asian takia tehdä.

Itse en ole koskaan ymmärtänyt miten vimpeli edes on mikään pesäpallon kehto. Aika kulahtanut meno ja tämä koko musariita sen hyvin todisti. Vimpeli on enemmänkin vain pesäpallon museo. Mikä siellä onkin.
Lukemani mukaan ei se ilmeisesti olekkaan. Tampere lienee pesäpallon pääkaupunki, josta muut saavat ottaa oppia pesiskulttuurista.

Liekö tarkoitushakuista, kun ei täällä ole havaittu ainakin BESSiä ja Käärijää soitetun Saaressa. Ne, jos jotkin ovat uudempaa musiikkia. En kyllä muista mikä Käärijän kappale on ollut kyseessä, hänellä tuotantoa peräti niinkin kaukaa kuin 2010-luvun loppupuolelta, mutta toisen artistin Ram pam pam on 2022 vuoden alusta. Tietysti olihan se suora lainaus, jossa väitettiin Queenin olevan uudempaa musiikkia, hyvä bongaus!

Se vähän häiritsee, että vaikka jotain musiikista ymmärränkin, ainakin alkukaudesta on soitettu jotain musiikkia, jotka ovat minulle vieraampia mutta eipä Sotkamo-pelissä niitäkään mielestäni enää kuulunut. Ei tuokaan asia toki ole sellainen, mikä saisi minut isompia valituskirjelmiä tekemään. Pääosin viihdyn Saaressa, mutta hienoa, että uudistuksia mietitään ja linjaa pohditaan.

Kouvolassa on tänä kesänä menty aimo askel ”kulttuurin rintamalla” eteen päin, kun Ruudun lähetyksissä ei enää juurikaan kuulu kenttäkuuluttajanne tunnelmointia.
Itse tekisin kauppa- ja kuntosalireissuni mieluummin ilman taustamusiikkia. Sama koskee pallopelejä. Olen pesäpallon suhteen niin suuri asiantuntija, että ymmärrän ajolähdön ilman ”jännitysmusiikkiakin” .
En siis kannata musiikkia pelin aikana. , mutta jos musiikilla saadaan Vimpeliin lisäkatsojia hyväksyn senkin enkä aijo heikinheimoja asian takia tehdä.
Eipä taida monellekaan termi "heikinheimoja" avautua!
Mätämunan muistelmat, sivu 511.

Onkos muilla sopimukset katkolla tähän kauteen kuin Jukkiksella ja Kinnusella? Molemmat olisit tärkeä saada jatkamaan kun tuon tason kavereita on vaikea korvatakaan.

sisääntulomusiikkikin on ja aikansa elänyt ja senkin voisi vaihtaa johonkin tehokkaampaanei mitään tom jonesiavaikka joku shakira tai satsatsastsaa
Hyi perskutti kun tämmöinen kommentti iski silmään. Soittakaa Käärijää, Eminemmiä tai Bieberiä tauoilla jos se jonkun mielestä tuo jotain lisäarvoa otteluille, mutta Vahoihin tovereihin ei kosketa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.