Eiköhän se ole meillä kirjoittajilla sama kuin pelaajilla tässä vaiheessa - nollataan edellinen peli ja keskitytään seuraavaan ja siihen kuinka siitä napataan voitto. Turha menneitä on vatvoa ja miettiä, miten olisi pitänyt pelata. Nyt pitää miettiä miten me kannattajat autetaan joukkuetta hyviin suorituksiin ja taistelemaan vielä voitoista. Ja turha kitistä estää ei voi kannustaa kun pelaajat ei siihen anna aihetta. Juuri siksi meitä tarvitaan ja siksi meidän pitää olla joukkueen takana seisomassa. Ja ääntä saareen ihan perkeleesti. Jos laaditaan, kaadutaan yhdessä ja taistellen.
Minun mielestäni ei hyytynyt tuohon, mutta hankalahan tuota kumminkaan päin on osoittaa.mutta sitten hyytyi mm. siihen täysin typerään räksyttämiseen sen yhden matalan syötön tuomiosta.
Eikös Vimpeli saanut hyvän flow:n päälle ensimmäisessä välierässä mutta sitten hyytyi mm. siihen täysin typerään räksyttämiseen sen yhden matalan syötön tuomiosta.
Niin, Vetohan ei ole lahjajuoksuja saanut lainkaan? Vai?
Se on just näinVimpelin sisäpelivastuu ja kyky ratkaista pelejä on ViVellä numeroilla 1-4 ja jokereilla,kaikki muu on sattumankauppaa.Numerosta 5 eteenpäin on Joma on selvästi parempi joukkue yksilötasollakin varsinkin sisäpelissä.Ulkopelissä kaikki muu on tasavahvaa,paitsi etukentän pelaajat,joka on Joman iso vahvuus.Näillä eroilla Joma menee jatkoon.Paljon mahdollista on
kuitenkin lauantaina kotivoitto.
Jaa missäs vaiheessa ja missä se näin on sanonut? Itse olen nähnyt vain nuo haastikset kesältä, että kuinka Vimpelissä on hyvä olla jne. ja että täällä on sitten aikanaan hyvä päättää pesäpallohommat, että parempaa paikkaa tähän hommaan on suomenmaasta vaikea löytää - tai jotain sinnepäin.Hylkilähän on sanonut että ei kinosta edes jatkot. Ja se näkyy kyllä nyt kentälläkin.
Kouvolallahan on tapana hävitä Vimpelille, joten heidän valmentajansa lienee luokaton Hylkilän tapaan?Niinpäniin,jos kausi päättyy huomenna,niin kätellään Hylkilä ja otetaan tilalle elämänsä pesikselle kaikkensa antanut ja vieläkin hyvässä vedossa oleva Masa,kävi Kouvolan mitenkuten.
Juttu ei toiminut 2008,joukkue oli tosin aivan eri tasolla kuin nykyinen.Silloinen Ojanperä
oli siihen aikaan hyvä veto kesken kauden.Masalle kaikki kunnia,teki silloin ihan itse
oman ratkaisun.Jos on tulevasta parempia vaihtoehtoja,olisi ihan kiva saada kommenteja.
Ehkä nyt huominen peli kuitenkin katsotaan,ihan paikanpäällä.
.
Aika on ajanut Iivarinen ohi.On nyky ulkopelistä täysin ulkona kuin lumiukko.Sopii kyllä Vimpeliin, sillä aika on mennyt Vimpelin ohi myös.Kouvolallahan on tapana hävitä Vimpelille, joten heidän valmentajansa lienee luokaton Hylkilän tapaan?