Supervuoro Verkkolehti »

TV-ottelut

Vs: TV-ottelut

Pitää paikkansa, toinen tilauskuukausi meni myös Visalta. Mitään ilmoitusta maksusta ei tullut sähköpostiin, mutta juuri tilauspäivästä kuukausi niin veloitus lähti. Kävin perumassa jo tilauksen Ruudun kautta päättymään kunhan sopimuskausi loppuu.

KeijoNäppä

Kertokaahan minulle miten saan Ruutu+ fanikamerapelit näkymään Samsungin smart tvstä? IPadilla näkyy, mutta ei näy isolta ruudulta telkusta. ::)

KeijoNäppä sanoi:
Kertokaahan minulle miten saan Ruutu+ fanikamerapelit näkymään Samsungin smart tvstä? IPadilla näkyy, mutta ei näy isolta ruudulta telkusta. ::)

Mistään en mitään kyllä tiedä, mutta olisikohan siihen joku oma sovellus, joka pitää jostain sovelluskaupasta ladata. Ainakin Apple-TV:ssä on ilmainen sovellus. Siihen pitää sitten kirjautua omalla Sanoma-tunnuksella.

Minä en noita Smart-tv-paskeita käytä. Muutenkaan television ei tarvitse olla missään yhteydessä internetsiin. Helpoimmalla pääsee, kun läppärin yhdistää telkkuun HDMI-piuhalla.

jjjjussi sanoi:
Minä en noita Smart-tv-paskeita käytä. Muutenkaan television ei tarvitse olla missään yhteydessä internetsiin. Helpoimmalla pääsee, kun läppärin yhdistää telkkuun HDMI-piuhalla.

Tietämätön maajussi. Olet niin väärässä.

Minoon käyttänyt smart-sovelluksia TVssä jo vuosia ja hyvin ovat toimineet )
Läppärikuva piuhalla ei ole mielestäni niin laadukas kuin suoratoistokuva.

Keijo,

Jos sulla on Ruutu sovellus Samsungissa niin eikö pelit näy suoraan sieltä kun kirjaudut sisään..
tai
Hankit Lightning Digital AV Adapterin (pieni piuhavälilkappale iPadille) jolla saat kuvan Padista TV oon, hinta noin 40-50 eur
tai
Hankit Apple TVn, mediantoistosoittimen, hinta mallista riippuen noin 70-200 eur. Uusimmissa malleissa vissiin Ruutu sovellus valmiiksi mukana; toki kannattaa varmistaa myyjältä.

Lienee vielä muitakin "Usb-tikkuja" joiden kautta homma onnistuu Padilta,
mutta itselläni ei niistä kokemuksia.

jhr

KeijoNäppä sanoi:

Ei vissiin ole uudempi Tizen-malli vaan 2015 tai sitä ennen ostettu? Ruudun etusivulla lukee, että sovelluksen kehitys ja tuki on lopetettu, eli ilmeisesti näitä fanikamerapelejä ei ole enää tehty vanhan Samsungin sovellukselle. Saa nähdä, kuinka kauan muutkaan toimii. Halvin ja samalla paras ratkaisu on Google Chromecast. Hinta 39,- ja kaikki videosovellukset toimii puhelimesta tai tabletilta.

Nämä Smart TV viritykset kuolee lopulta siihen, että niitä on tusina erilaista ja kaikkien ylläpitäminen on tolkuttoman kallista. Helpompi on tehdä vaan Apple ja Android sovellukset ja hoitaa AppleTV:n tai Chromecastin kautta kuva telkkariin.

Lisäksi nuo paskeet on ihan sairaan kökköjä käyttää. Läppäri ja hiiri ja langaton näppäimistö paras kombo.

Onko oikeasti pesäpallofania, joka ei ole tarttunut Ruudun tarjoukseen? Nyt alkukausi tullut joka kierroksella seurattua ja onhan tuo nyt ihan loistava juttu. Kertakaikkiaan!

mr Madizine sanoi:
Hankit Apple TVn, mediantoistosoittimen, hinta mallista riippuen noin 70-200 eur. Uusimmissa malleissa vissiin Ruutu sovellus valmiiksi mukana; toki kannattaa varmistaa myyjältä.

On näissä uusimmissa, kovalevyllisissä malleiissa. Tai varmaan niissäkin pitää ladata sovelluskaupasta applikaatio. Vanhemmissa malleissa ei ole. Tietenkin voi AirPlayn avulla (vai minkä niminen se nyt onkaan) saada kuvan ruudulle.

jjjjussi sanoi:
Onko oikeasti pesäpallofania, joka ei ole tarttunut Ruudun tarjoukseen? Nyt alkukausi tullut joka kierroksella seurattua ja onhan tuo nyt ihan loistava juttu. Kertakaikkiaan!

Käsi ylhäällä täällä. Mutta en muutenkaan juurikaan seura urheilua televisiosta vaan mieluummin paikanpäältä oli laji mikä tahansa poislukien suunnistus jos en ole itse kisaamassa.

Kun ei ole tottunut koskaan kotipesän takaa peliä seuraamaan silloin kun on ollut katsomossa ja kun pelaamisesta on 30+ v aikaa yhden kameran toteutus tuntuu vieraalta. Pesislive riittää mulle, en sentään pärjää pelkällä teksti-tv:llä.

VieraS

Joensuu-Seinäjoen televisionnista sama huomio kuin aikaisemmista selostetuista otteluista: kotipesän jatkuva kuvaaminen lyöjää ja lukkaria tiukasti rajaten vaikeuttaa pelin seuraamista. Lukkarin selkää ja lyöjän naamaa näytetään lyöntiin asti. Suuri miinus, koska olisi mielenkiintoista seurata ulkokentän asentoa juuri ennen lyöntiä ja pohtia, mihin lyöjä mahdollisesti yrittää. Ei sitä naamasta ja lukkarin selästä näe.

Möhömaha

Myötähäpeää katsomovälähdyksistä, joissa zoomi näyttää jatkuvasti kohdistuvan nuoriin tyttöihin.

Hiukkahikeä

31.5 asti saa vielä 6kk määräaikaisen 14.95e/kk. Jos ei omista jonkun superpesisjoukkueen kausikorttia, sama tarjous on myös vaahteraliigassa ja siellä tarvittavat koodit ovat nettisivuilla nähtävillä.

TV

Tuo kamera ja ohjaustoiminta on kyllä käsittämätöntä. Kuvataan pelaajien naamaa etuviistosta kun syöttö nousee. Usein juuri ensimmäisellä syötöllä ja kaari huutaa väärää. Mitä lie huusivat kun kamera aivan väärässä paikassa. Ryhdistäytykää! Ritari ja Eronen lienevät ainoat selostajat kauteen? Samoin uusinnat ajaa usein seuraavan lyönnin päälle

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.