satunnaisseuraaja sanoi:
Edit. Paljon jää vastattavaa, mutta sanon sen, että erikoisesti Masce kirjoitti. Puhtaasti kuopiolaista pesäpalloilua vastaan. Tekisi mieli ottaa asia kerrallaan käsittelyyn ja todistaa vääräksi noita suorastaan hatusta huudeltuja asioita, mutta totean vain, että pesäpallo on arvostamani hieno laji.
Enhän mä PuPesta tokaissut muutakuin
A) mainostaminen olematonta, kuten aiemmin kirjoitit
ja
B) junioritoiminta olematonta, joka käy ilme PuPe-junioreiden nettisaitilta.
Miten nuo nyt todistat vielä vääräksi?
Kaikki muu oli puhdasta spekulointia ja osallistumista keskusteluun yleisömääristä, pesäpallon nykytilasta ja tulevaisuudesta. Niitä ei pysty kukaan todistamaan vääräksi, tai sen paremmin minä oikeaksi, kun se oli - kuten sanottua - puhdasta spekulointia ja omaa ajatuksenkulkua tulevaisuudesta peilattuna aiempiin kokemuksiin. Näitä ei pysty todistamaan sen paremmin oikeaksi kuin vääräksikään, ennenkuin nuo ajat on muutaman vuoden kuluttua eletty.
PS.
"Muoviseura"-sana oli lainausmerkeissä, kun tätä olin nähnyt käytettävän aiemmin tuolla ykköspesis-ketjussa.
Ja tuohon aiempaan SiiPe - PuPe keskusteluun osaan ottaa kantaa sen verran, että SiiPe ei ole ikinä siirtynyt PuPen alaisuuteen. Ainoastaan SiiPen miesten edustusjoukkue sulautettiin Puijon Pesikseen 1999 valoisamman tulevaisuuden toivossa. Tämä tulevaisuus kaatui - ehkä jopa hieman odotetustikin - talousvaikeuksiin 2000-luvun puolivälin jälkeen, ja näin SiiPe päätti käynnistää jälleen miesten edustusjoukkueen uudelleen vuonna 2007.
Nykyään nämä kaksi ovat siis kilpailevia seuroja. Jotain yhteistyötä varmasti on maakunnan lippulaivaseuroina, mutta veikkaisin, että SiiPe nousee tulevaisuudessa PuPen ohi jo pelkän paremman pohjatyönsä (lue: juniorityö) ansiosta. Ellei sitten toimintaa jälleen luovuteta PuPelle mainitsemani "kaupungillistamisen" toivossa.