Ja akillesjänne ilmeisesti meni rikki heti alkuun.Iiro Haimi pelaamassa tänään Sotkamon suomarin joukkueessa. Numero 4 ja 2 polttaja
Ja akillesjänne ilmeisesti meni rikki heti alkuun.Iiro Haimi pelaamassa tänään Sotkamon suomarin joukkueessa. Numero 4 ja 2 polttaja
Ja akillesjänne ilmeisesti meni rikki heti alkuun.
Siellä oli myös Petteri Timonen lukkarina ja Tommi Piirainen jokerina.Iiro Haimi pelaamassa tänään Sotkamon suomarin joukkueessa. Numero 4 ja 2 polttaja
Ja Kuosmanen palaa Jymyn viuhkaan!
Ettei kaks viikkoa muuttuis loppukaudeks, jos Kuosmanen oikeinkin innostuu😉Ja Kuosmanen palaa Jymyn viuhkaan!
Riippuu varmaan miten toimiminen sujuu. Kainalosauvojen kanssa on paha johtaa peliä.Ettei kaks viikkoa muuttuis loppukaudeks, jos Kuosmanen oikeinkin innostuu😉
Korvaa mitä? Harrastesarjoissa pitää olla vakuutukset ihan itsellä ja jos Haimi lähti pelaamaan ilman että hänellä vakuutusta oli, niin silloin voi kysyä että kuinka tyhmä voi ihminen olla?Ja vakuutus ei korvaa...
Vakuutusyhtiö ei yleensä korvaa akillesjänteen katkeamista, koska vakuutusyhtiöt katsovat usein akillesjänteen katkeamisen liittyvän iän tuomaan jänteen heikkenemiseen ja vetoavat siihen, että terve akillesjänne ei katkea.Korvaa mitä? Harrastesarjoissa pitää olla vakuutukset ihan itsellä ja jos Haimi lähti pelaamaan ilman että hänellä vakuutusta oli, niin silloin voi kysyä että kuinka tyhmä voi ihminen olla?
Mutta hetkeäkään en usko etteikö Haimilla olisi vakuutukset kunnossa.
Kun itse käyn lätkimässä puulaakipesistä, niin olen tietenkin ottanut tapaturmavakuutuksen, joka kattaa myös harrastuksissa sattuneet vammat. Myös sen, jos akillesjänne katkeaa. Ja vanhempi olen kuin Haimi. Jos joku vakuutusyhtiö ei sitä ehdoissaan korvaa, niin kannattaa vaihtaa heti vakuutusyhtiötä.Vakuutusyhtiö ei yleensä korvaa akillesjänteen katkeamista, koska vakuutusyhtiöt katsovat usein akillesjänteen katkeamisen liittyvän iän tuomaan jänteen heikkenemiseen ja vetoavat siihen, että terve akillesjänne ei katkea.
Tämä on varsin älytöntä, mutta useimmissa tapauksissa, etenkin vanhempien pelaajien kyseessä ollessa, vakuutusyhtiö ei ole korvannut tuota katkeamista kuin mitä se sen on korvannut.
Asiasta kolmanteen, milloin on Sotkamossa puulaakipesisvuoro? Vois itekin käydä parit kumurat lyömässä.Kun itse käyn lätkimässä puulaakipesistä, niin olen tietenkin ottanut tapaturmavakuutuksen, joka kattaa myös harrastuksissa sattuneet vammat. Myös sen, jos akillesjänne katkeaa. Ja vanhempi olen kuin Haimi. Jos joku vakuutusyhtiö ei sitä ehdoissaan korvaa, niin kannattaa vaihtaa heti vakuutusyhtiötä.