Supervuoro Verkkolehti »

Sotkamon Jymy 2025

Iiro Haimi pelaamassa tänään Sotkamon suomarin joukkueessa. Numero 4 ja 2 polttaja
Siellä oli myös Petteri Timonen lukkarina ja Tommi Piirainen jokerina.

Haimin edellinen merkintä tilastoihin oli näköjään vuodelta 2015 IPVn paidassa ykköstä.

LBC

Erikoinen juttu tuo Haimin pelaaminen, toivottavasti ei sentään akillesjänne mennyt, mutta eihän se ihmekään olisi.

Eikä tainnut ehtiä ottamaan sitten korttiakaan? Olisiko nimittäin pystynyt kärsimään kieltonsa ennen seuraavaa Superin peliä, suomarin matsi alkaa kaksi tuntia aiemmin?

Ei taida kaks viikkoo riittää. Jalka on pelkästään kipsissä kaks viikkoo sit saa sen avaruussaappaan joku taitaa olla kuutisen viikkoa...Ja jos leikataan niin aika alkaa vasta sen jälkeen

Ettei kaks viikkoa muuttuis loppukaudeks, jos Kuosmanen oikeinkin innostuu😉
Riippuu varmaan miten toimiminen sujuu. Kainalosauvojen kanssa on paha johtaa peliä.

Vaikka Haimi on hallitseva Suomen mestari, ei kyllä tipu yhtään pelinjohdon taso tuuraajan takia...

Ja vakuutus ei korvaa...
Korvaa mitä? Harrastesarjoissa pitää olla vakuutukset ihan itsellä ja jos Haimi lähti pelaamaan ilman että hänellä vakuutusta oli, niin silloin voi kysyä että kuinka tyhmä voi ihminen olla?

Mutta hetkeäkään en usko etteikö Haimilla olisi vakuutukset kunnossa.

Korvaa mitä? Harrastesarjoissa pitää olla vakuutukset ihan itsellä ja jos Haimi lähti pelaamaan ilman että hänellä vakuutusta oli, niin silloin voi kysyä että kuinka tyhmä voi ihminen olla?

Mutta hetkeäkään en usko etteikö Haimilla olisi vakuutukset kunnossa.
Vakuutusyhtiö ei yleensä korvaa akillesjänteen katkeamista, koska vakuutusyhtiöt katsovat usein akillesjänteen katkeamisen liittyvän iän tuomaan jänteen heikkenemiseen ja vetoavat siihen, että terve akillesjänne ei katkea.

Tämä on varsin älytöntä, mutta useimmissa tapauksissa, etenkin vanhempien pelaajien kyseessä ollessa, vakuutusyhtiö ei ole korvannut tuota katkeamista kuin mitä se sen on korvannut.

Vakuutusyhtiö ei yleensä korvaa akillesjänteen katkeamista, koska vakuutusyhtiöt katsovat usein akillesjänteen katkeamisen liittyvän iän tuomaan jänteen heikkenemiseen ja vetoavat siihen, että terve akillesjänne ei katkea.

Tämä on varsin älytöntä, mutta useimmissa tapauksissa, etenkin vanhempien pelaajien kyseessä ollessa, vakuutusyhtiö ei ole korvannut tuota katkeamista kuin mitä se sen on korvannut.
Kun itse käyn lätkimässä puulaakipesistä, niin olen tietenkin ottanut tapaturmavakuutuksen, joka kattaa myös harrastuksissa sattuneet vammat. Myös sen, jos akillesjänne katkeaa. Ja vanhempi olen kuin Haimi. Jos joku vakuutusyhtiö ei sitä ehdoissaan korvaa, niin kannattaa vaihtaa heti vakuutusyhtiötä.

Kyllä esim lisenssin yhteydessä myytävä tuote on laajennettu tapaturmavakuutus joka kattaa sairauksista akillesjännevammat.

Liitteet

• IMG_3110.png
    IMG_3110.png
    527.2 KB · kertaa luettu: 86
Kun itse käyn lätkimässä puulaakipesistä, niin olen tietenkin ottanut tapaturmavakuutuksen, joka kattaa myös harrastuksissa sattuneet vammat. Myös sen, jos akillesjänne katkeaa. Ja vanhempi olen kuin Haimi. Jos joku vakuutusyhtiö ei sitä ehdoissaan korvaa, niin kannattaa vaihtaa heti vakuutusyhtiötä.
Asiasta kolmanteen, milloin on Sotkamossa puulaakipesisvuoro? Vois itekin käydä parit kumurat lyömässä.

Kyllä teillä on Jymyssä asiat hyvin kun pelinjohtajan "tuuraajaksi" voi laittaa Mikko Kuosmasen. Tahkossa Haimin tuuraaja oli Mika Lehto. En halua Lehtoa vähätellä, on tehnyt junnu- ja naispesiksessa hyvää jälkeä, mutta ihan saman tason pelinjohtajista ei ole mielestäni kyse, ainakaan meriittien valossa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.