Vai onko tämä etappi sillä polulla? Poikien superissakin on kaksi joukkuetta, saa nähdä keitä on viuhkassa.Antti Hartikainen valittu jymyn junioripäälliköksi eli 2.pjmiehen hommat vaihtui junioripesikseen. Eiköss hartikaiselle oltunna suunniteltu polku superin viuhkaan asti, mutt taisi nyt tulla muutos suunnitelmiin?
Mä luulen että Hartikainen ei koskaan tule olemaan miesten superin viuhkassa ainakaan Jymyssä. Veikkaan Haimin option käytettävän, koska on some juttujen ja videoiden perusteella lähtenyt kehittämään voimakkaasti Jymyn pelaajapolkua ja Timosesta leivotaan samalla Haimin työn jatkaja. Tai mistä tuota tietää vaikka Haimi jää Sotkamoon hyvinkin pitkäksi aikaa?Antti Hartikainen valittu jymyn junioripäälliköksi eli 2.pjmiehen hommat vaihtui junioripesikseen. Eiköss hartikaiselle oltunna suunniteltu polku superin viuhkaan asti, mutt taisi nyt tulla muutos suunnitelmiin?
Haimi ei löydykään enää Vuokatti-Ruka urheiluakatemian valmentajalistoilta,tainnut työt muuttua jymyn pelaajapolun kehittämiseen.Mä luulen että Hartikainen ei koskaan tule olemaan miesten superin viuhkassa ainakaan Jymyssä. Veikkaan Haimin option käytettävän, koska on some juttujen ja videoiden perusteella lähtenyt kehittämään voimakkaasti Jymyn pelaajapolkua ja Timosesta leivotaan samalla Haimin työn jatkaja. Tai mistä tuota tietää vaikka Haimi jää Sotkamoon hyvinkin pitkäksi aikaa?
Ihan niinku oisin jostain kuullut, että Haimilla ois jotain markkinoinnillista puolta hoidettavana Superjymyssä. Mutta voi olla että oon nähny unta.Haimi ei löydykään enää Vuokatti-Ruka urheiluakatemian valmentajalistoilta,tainnut työt muuttua jymyn pelaajapolun kehittämiseen.
Aina voi mennä kokeilemaan?![]()
Yle Uutiset Uutis-Suomi | Yle Uutiset Uutis-Suomi
Kiinnostavia uutisia eri puolilta Suomea.areena.yle.fi
Kaikkea sitä näkee, onkohan Mansen pipossa liikkuminen kovin turvallista Sotkamon kylillä? Olisko KT:n isä?
Mutta ei tuo nyt mitään tavatonta ole, että Sotkamon kylillä liikutaan jonkun toisen seuran vermeet yllä.![]()
Kaikkea sitä näkee, onkohan Mansen pipossa liikkuminen kovin turvallista Sotkamon kylillä? Olisko KT:n isä?
Tärkeää että Manse kiinnostaa![]()
Tänään näyttää olevan A Huotari!Kuka on Jymyn kapteeni?
Tänään näyttää olevan A Huotari!
Korjataanpa sen verran, että syksyllä Jymy käytti loppuotteluissa 14 pelaajaa ja heistä 6 on mukana tänään Pattijokea vastaan pelaavan 12 miehen joukossa.Viime syksyn loppuotteussa pelannaita mukana vain 5 / 12 ja heistäkin ainoastaan 2 omalla paikallaan lyöntijärjestyksessä. Hyvä tilaisuus nuorilla näyttää ja lunastaa paikka hallikauden seuraaviin peleihin.