Supervuoro Verkkolehti »

Sotkamon Jymy 2023

Veikkaan että tuo 1 vuosi on Roopelle sit se viimeinen. Jymyllä on vuosi aikaa hankkia Roopelle korvaaja ja mun arvaus on se että Wahlsten tulee Sotkamoon kun Roope lopettaa. On sanonut jossain haastattelussa että haluais pelata Sotkamossa ja on sen vähän niinku velkaa Kuosmaselle. Tätä puoltais se että Haimi on sit pelinjohtajana myös. Mutta aika hyvälle näyttää jo nyt Jymyn ens kausikin vaikka gorba lähtis joensuuhun niin silti jymy ei merkittävästi heikkene ja vuosi aikaa ratkaista jokeri ongelma.

Veikkaan että tuo 1 vuosi on Roopelle sit se viimeinen. Jymyllä on vuosi aikaa hankkia Roopelle korvaaja ja mun arvaus on se että Wahlsten tulee Sotkamoon kun Roope lopettaa. On sanonut jossain haastattelussa että haluais pelata Sotkamossa ja on sen vähän niinku velkaa Kuosmaselle. Tätä puoltais se että Haimi on sit pelinjohtajana myös. Mutta aika hyvälle näyttää jo nyt Jymyn ens kausikin vaikka gorba lähtis joensuuhun niin silti jymy ei merkittävästi heikkene ja vuosi aikaa ratkaista jokeri ongelma.
Oon tullut samaan johtopäätökseen, että Wahlsten tulee kaudeksi -25 Jymyyn. Ei näistä nuorista oo vielä kotiuttajajokerin vastuuseen kymmeneen vuoteen.

Timo Aidanpää ja Jarmo Lauronen.

Edellinen Jymyn lahjakas lukkari ja kotiuttaja 70-luvulla. Myöhempinä vuosikymmeninä oli todennäköisesti kilvoitellut tähtipelaajana valtakunnallisesti. Lopetti uransa Jymynsä nuorena työkiireiden vuoksi, ja oli sitten pitkään Tipasojan Iskun kantavia voimia harrastuspohjalta. 70-luvulla oli kesiä, jolloin oli Jymyn ykköspalkittu lähes pelistä toiseen. Korhosen Nikon eno.

Lauronen taas on ollut järjestelypuolella monelaisessa mukana sotkamolaisessa urheilussa.

Harmittavan lyhyen ajan jälkeen lähtee. Hänen aikanaan ulkopeli on kuitenkin noussut taas muutaman vuoden tauon jälkeen vakuuttavalle tasolle. Toki sinä aikana ulkopeliin on tullut myös huomattavasti huippuyksilöitä Vihannon, J Korhosen, Kotron, Keinäsen ja Vikströmin myötä. Kyllähän kaudella 21 ulkopelimateriaali oli vielä paljon heikompi.

Harmittavan lyhyen ajan jälkeen lähtee. Hänen aikanaan ulkopeli on kuitenkin noussut taas muutaman vuoden tauon jälkeen vakuuttavalle tasolle. Toki sinä aikana ulkopeliin on tullut myös huomattavasti huippuyksilöitä Vihannon, J Korhosen, Kotron, Keinäsen ja Vikströmin myötä. Kyllähän kaudella 21 ulkopelimateriaali oli vielä paljon heikompi.
Onhan se kestämätön yhtälö pitkässä juoksussa että perhe on Lapualla ja mies Sotkamossa. Toki onhan Lapuan ja Porin välilläkin matkaa....

Veikkaan että hartikainen nousee ens kaudeksi 2 pelinjohtajaksi. Haapakoski tehnyt kyllä hyvää työtä mutta Hartikaisellekin oli löydettävä seuraava rooli.

LBC

Mieluummin minä Roopelle tittelin myönnän. Syynä tuo uskomaton ura ja kaiken lisäksi kausi merkkipaaluineen ja Itä-Länsineen.

Mut kuten sanoin, pitkä vuoro Ruuska numerolla, siinä on vaan muuttujia, siksi sanoinkin teoriassa.

Ruuska ehtii vielä.

Mieluummin minä Roopelle tittelin myönnän. Syynä tuo uskomaton ura ja kaiken lisäksi kausi merkkipaaluineen ja Itä-Länsineen.

Mut kuten sanoin, pitkä vuoro Ruuska numerolla, siinä on vaan muuttujia, siksi sanoinkin teoriassa.

Ruuska ehtii vielä.
Sekin meni siinä! Eli onnea Roope

LBC

Jes, onnea Roope, hyvä kausi tulossa joukkueelle ja suunnilleen unelmakausi mailan varressa!
Hienoa huomata, ettet tosiaan halunnut lopettaa viime kauteen, vaan väänsit tällaisen, ja jatkoahan saadaan vapista ensi vuonnakin.

Kahtellaan sit välierissä;).

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.