Veikkaan tätä.Tai Huotari on jokeri ja kotro hyppää linjaan?
Veikkaan tätä.Tai Huotari on jokeri ja kotro hyppää linjaan?
Minä veikkaan, että Mikko Kuosmanen päättää.Veikkaan tätä.
Minä taas veikkaan, mitä Mikko Kuosmanen päättää.Minä veikkaan, että Mikko Kuosmanen päättää.
Roope räpylään ja minä kun katselin ihan väärää peliä. Taidanpa kaivaa tämän ottelun tallenteen ja katsoa mitä kaikkea siellä oikein on pelissä tapahtunut.Roope tuli räpylään, milloinkohan viimeksi?
Voisiko olla Robsoni?katso liitettä 2368
Instagramissa näin. Onko mitään haisuja siitä kuka on kyseessä?
Yksi henkilö, joka on ilman seuraa tälläkin hetkellä ja josta voisi olla hyötyä on Topi Hurskainenkatso liitettä 2368
Kiiskisestä on tammikuussa tehty täysseurasiirtoTässä todiste
Kiiskinen lainasopimuksella Pattijoelle
Sotkamon Jymyn sopimuspelaaja Antti Kiiskinen siirtyy ensi kauden kattavalla lainasopimuksella Pattijoen Urheilijoiden riveihin.www.superjymy.fi
No olinhan mä sitten oikeassa. 😁 Tätä muistelin kun tuolla edellisellä sivulla asiasta kirjoittelin.Kiiskisestä on tammikuussa tehty täysseurasiirto
Ulkopeliin ei löydy Kallen korvaajaa Huotarista eikä muistakaan.Huotarin takaisin kutsumisella pärjätään. Sillä saadaan Roope takaisin jokeriksi.
Pelaamiseen kaikkiaan ei tarvitse tehdä isoja muutoksia. Ykköskärjen teho säilyy, kakkoskärki kärsii jonkin verran.
Ulkopeliin ei löydy Kallen korvaajaa Huotarista eikä muistakaan.
Pikkulinnut laulavat että kyseessä voisi olla kenties ykköspesiksen paras ulkopelaaja.katso liitettä 2368
Ja se on kuka?Pikkulinnut laulavat että kyseessä voisi olla kenties ykköspesiksen paras ulkopelaaja.
Ja se on kuka?