Mitä tämä on tämä Jymyn tukkoinen sisäpeli? Voi hyvää päivää..
Roope on vanha ja Viita tottunut näihin aikoihin lomailee niin möttösistä ei ole ratkaisijoiksi. Hyvin yksinkertaista ja jopa odotettua. Niilon pitäisi ottaa Meidän Jymy reppuselkään muuten kuuluu puff kultajunasta.Mitä tämä on tämä Jymyn tukkoinen sisäpeli? Voi hyvää päivää..
Jos ihan näin ulkopuolelta saa heittää, niin ei tämä salaliittoteoretisointi ainakaan minua vakuuta. Joma nyt vain aloitti pirteästi ja Väliaho tylsytti erinäisiä hampaita. Jymyn joukkueessa oli myös suhteellisesti enemmän varsin kokemattomia pleijaripelaajia kuin Jomalla, jolla niitä olivat oikeastaan Lieto (tai siis en minä varmasti tiedä, mutta kuvittelen) ja Niemeläinen, joka kuitenkin muistaakseni pelasi ja hyvin pelasikin viime vuoden pleijareita Hiukassa. Huotari-Österlund -parivaljakko onnistui tätäkin käyttämään hienosti hyväkseen.Mietin tuossa kesken pelin, että kyllähän lähes joka pelissä tulee palo, kun lyödään vahingossa menopesään. Mutta tänään niitä tuli 5. Melkein voisi sanoa, että siinä protestoitiin tahallaan hiljaisesti jotain, mutta mitä? Kokoonpanoa?
Justus pelasi tänään ensimmäistä kertaa pudotuspeleissä, viime kausihan hänellä meni Siilinjärvellä. 😄Jos ihan näin ulkopuolelta saa heittää, niin ei tämä salaliittoteoretisointi ainakaan minua vakuuta. Joma nyt vain aloitti pirteästi ja Väliaho tylsytti erinäisiä hampaita. Jymyn joukkueessa oli myös suhteellisesti enemmän varsin kokemattomia pleijaripelaajia kuin Jomalla, jolla niitä olivat oikeastaan Lieto (tai siis en minä varmasti tiedä, mutta kuvittelen) ja Niemeläinen, joka kuitenkin muistaakseni pelasi ja hyvin pelasikin viime vuoden pleijareita Hiukassa. Huotari-Österlund -parivaljakko onnistui tätäkin käyttämään hienosti hyväkseen.
Oh, meni sekaisin Gröhniin, Saarilehtoon ja/tai Hämäläiseen. Kiva, kun korjasit! Ja vau Justus! Hienoa suorittamista! EDIT: Äh, unohdin, että tää on Jymyn ketju..Justus pelasi tänään ensimmäistä kertaa pudotuspeleissä, viime kausihan hänellä meni Siilinjärvellä.
Jos ihan näin ulkopuolelta saa heittää, niin ei tämä salaliittoteoretisointi ainakaan minua vakuuta. Joma nyt vain aloitti pirteästi ja Väliaho tylsytti erinäisiä hampaita. Jymyn joukkueessa oli myös suhteellisesti enemmän varsin kokemattomia pleijaripelaajia kuin Jomalla, jolla niitä olivat oikeastaan Lieto (tai siis en minä varmasti tiedä, mutta kuvittelen) ja Niemeläinen, joka kuitenkin muistaakseni pelasi ja hyvin pelasikin viime vuoden pleijareita Hiukassa. Huotari-Österlund -parivaljakko onnistui tätäkin käyttämään hienosti hyväkseen.
Mietin tuossa kesken pelin, että kyllähän lähes joka pelissä tulee palo, kun lyödään vahingossa menopesään. Mutta tänään niitä tuli 5. Melkein voisi sanoa, että siinä protestoitiin tahallaan hiljaisesti jotain, mutta mitä? Kokoonpanoa?