Mä luotan 3-2 tulokseen. Veikko1 ei ole sotkamolainen, minä olen.Miks 3-1 eikä 3-0?
Ettekö te Sotkamossa luota itseenne?
Mä luotan 3-2 tulokseen. Veikko1 ei ole sotkamolainen, minä olen.Miks 3-1 eikä 3-0?
Ettekö te Sotkamossa luota itseenne?
Korjaan, siis Aarno ei ole Sotkamolainen.Mä luotan 3-2 tulokseen. Veikko1 ei ole sotkamolainen, minä olen.
Isukki?Lisäys: Mikä lie peruste että Aapo on numerolla 3/4? Eikö Keinänen istuisi tuolle numerolle paremmin viime kuukauden näyttöjen perusteella?
Itse en kunnolla seurannut Piiponniemen pelaamista erityisesti, mutta sanoisin että siedettävästi pelasi siellä. Voisi ehkä pistää pleijareissa linjaan jos pitäisi tuurata jotakuta siinä.Mitä asiantunteva raati sanoo Piiponniemen esityksistä ulkonetällä linjassa? Voiko laittaa linjaan pleijareissa? Jäi peli itsellä pelin katsominen välistä...
Juuri näin, mutta kun isin poika....Voisi palvella pärjäämistä laittaa Keinänen lyömään nro 4 ja Komulainen pienemmälle sisäpeli roolille ja täysi fokus lautasen äärelle jossa ollut erittäin hyvä tällä kaudella.
Eiköhän nuo prosentit riipu monesta muusta asiasta kuin yksinomaan lyöjästä. Ykköskärjen kiitureiden vieminen eteenpäin lienee helpompaa kuin takamöttösten. Tilastot usein valehtelevat, jos niitä ei osaa tulkita oikein. En hyväksy vielä perusteluasi. 😼Komulaisen ja Keinäsen onnistumisprosentit:
1-2 väli
Komulainen: 35 yritystä | 45,7 %
Keinänen: 32 yritystä | 40,6 %
2-3 väli
Komulainen: 80 yritystä | 65 %
Keinänen: 46 yritystä | 58,7 %
Kotiutukset
Komulainen: 3+23 | 51 yritystä | 51 %
Keinänen: 1+15 | 26 yritystä | 61,5 %
Ihan tuntemuksena toki sanoisin minäkin, että Keni on viime aikoina lyönyt paremmin ja trendi on ollut mukavasti nouseva, mutta aika turhaa näitä "isin poika" juttuja on silti jauhaa. Ihan kohtuullisesti se Aapokin on sisäpelissäkin onnistunut.
Voisihan Keinästä nelosena kokeilla, mutta eiköhän hänelläkin tuo kotiutusprosentti yritysten lisääntyessä laskisi. Vaihtopeliin Keinänen tuskin olisi parannus Aapoon nähden.
Manseen menevät pariksi vuodeksi rahastamaan.Aapolle ja myös Kallelle tekisi hyvää siirtyä jossain vaiheessa pois Sotkamosta lopettaakseen nämä "isin poika" höpinät.
Eiköhän nuo prosentit riipu monesta muusta asiasta kuin yksinomaan lyöjästä. Ykköskärjen kiitureiden vieminen eteenpäin lienee helpompaa kuin takamöttösten. Tilastot usein valehtelevat, jos niitä ei osaa tulkita oikein. En hyväksy vielä perusteluasi. 😼
Miksiköhän Kallen kanssa tehdään vain vuoden jatkosopimuksiaNiin että Aapolla ja Kallella, organisaation ja pelaajapolun kruunun jalokivillä, pitäisi vaihtaa maisemaa yksittäisten unisien foorumi-viestien vuoksi.
No, kaikkea sitä saa lukea
Huomenna sitten kimuranttiin kisailuun. Ei välttämättä tämän sarjan aikana tekisi pahaa pitkästä aikaa napata vierasvoittoa Joensuusta tuliaisiksi. Mielenkiinnolla odotellaan kokoonpanoa.
Miksiköhän Kallen kanssa tehdään vain vuoden jatkosopimuksia