Pallo muuntajalle
On se vaan mulkku.
Vuoden -95 tapahtumilla ei ole mitään tekemistä tämän kauden kanssa.
Minusta tämä oli mielenkiintoinen tieto ja liittyy vahvasti ko. henkilöstä käytyyn keskusteluun.23 vuoden takaisten juttujen kaiveleminen on kyllä vähän höpöä. Sitä on itse kukin varmaan teininä tehnyt kaikenlaista, mistä ei enää nelikymppisenä ole ihan samaa mieltä.
Vastaan hypoteettisella kysymyksellä ja vastauksella. Kuinka moni kärkijoukkue ei vaihda merkkiä kesken kauden kertaakaan? Vastaan noin nolla kpl.Aivan hypoteettisena kysymyksenä: mitä itse tekisit, jos olisit keväällä keksinyt yhdessä pelinjohtajan kanssa yhden kovimmista vastustajista merkkipelin keskeisen jujun. Käyttäisitkö tietoa runkosarjassa, vai säästäisitkö pudotuspeleihin ja luottaisit, että merkkiä ei uusita noin keskeiseltä osin?
Voi hyvä luoja!!!Aivan hypoteettisena kysymyksenä: mitä itse tekisit, jos olisit keväällä keksinyt yhdessä pelinjohtajan kanssa yhden kovimmista vastustajista merkkipelin keskeisen jujun. Käyttäisitkö tietoa runkosarjassa, vai säästäisitkö pudotuspeleihin ja luottaisit, että merkkiä ei uusita noin keskeiseltä osin?
Jymy on 16 pistettä edellä Seinäjokea, eli neljäs sija on käytännössä varma. Nyt on mahdollisuus aika huoletta antaa vaivojensa kanssa taistelleille vaikka täysi kahden viikon huili - tai loppusarjan parilla viimeisellä kierroksella voi käydä ottamassa tuntumaa Kouvolaa ja Vimpeliä vastaan.
Nykyisessä terveystilanteessa on realismia myöntää, että neljännestä tilasta ei ole käytännössä juuri mahdollisuuksia ylöspäin päästä ja et ole mitään syytä rikkoa porukkaa yhtään enempää kuin nykytilanne on.