Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2025

Viestejä
891
Vahvat huhut Kaupin kaljakatsomossa kertoivat, että Punamustat saa Tampereelta ainakin yhden laatupelaajan ensi kaudelle.

Huhut kertovat myös että Simo Vainikaisen asuinkunta muuttuu…
 
Viestejä
317
Leevi Lehtoa Pumuun huhuttu. Ja eikös sitä Vainikaista huhuttu Imatralle.

Tosi vaikea nähdä, että Vainikainen Imatralle tulisi. Mielellään toki olen väärässä - onhan tänne aikojen saatossa kairattu Jussilaa, Partasta ja Dahlströmiäkin.
Mielelläni näkisin, että Imatra ja Kitee vaihtaa lukkareita päittäin, jos kerran Surakka Kiteelle on done deal.
 
Viestejä
1,400
Tosi vaikea nähdä, että Vainikainen Imatralle tulisi. Mielellään toki olen väärässä - onhan tänne aikojen saatossa kairattu Jussilaa, Partasta ja Dahlströmiäkin.
Mielelläni näkisin, että Imatra ja Kitee vaihtaa lukkareita päittäin, jos kerran Surakka Kiteelle on done deal.
Olisiko se sittenkin se Schderus joka tulee Kiteelle?
Olisiko Määtällä Vetoa muualle kuin Pattijoelle?
Kuka tietää ei puhu
 
Viestejä
28
Suosittelisin Puhtimäelle luomaan oman palstan. Itse en sellaista osaa tehdä. Sen verran mielenkiintoisia huhuja
 
Viestejä
1,091
Luulen että Vainikaista (Samu) ohuesti harmittaa, ettei sopimusta jatkettu. Saapi nähdä mitä tekee. Luulisi kyllä kelpaavan useampaankin seuraan.

Tämähän ei sinällään ole salaisuus, kun itse sen Karjalaisen lehtijutussa kertoi, että olisi halunnut jatkaa Kiteellä.
 
Viestejä
954
En oikein ymmärrä, miksi nimittelet (jo ainakin toisen kerran) Pumun ykkössarjaan nostanutta joukkuetta muukalaislegioonaksi. Ymmärtääkseni joukkueessa pelasi useampi oma kasvatti ja/tai lähiseuran kasvatti. Lisäksi joukkueessa on, niin kauan kuin itse olen joukkuetta puolella silmällä seurannut, pelannut aina muualta Helsinkiin opiskelujen ja töiden perässä muuttaneita pelaajia. Ovat siis ensin muuttaneet muista syistä Helsinkiin (tai muualle pk-seudulle) ja ovat sitten onnekseen löytäneet sieltä seuran, jossa ovat voineet jatkaa harrastamaansa lajia. Ovat siis ihan helsinkiläisiä (tai pk-seutulaisia). Nyt tälle kaudelle sitten hankittiin muutama pelaaja ihan paremman joukkueen rakentamisen tarkoituksessa, mutta se kai on sallittua PuMullekin yhtä lailla kuin vaikkapa kannattamallemme Tahkolle.

Muutoinkin täällä palstoilla on ollut sellaista alentavaa keskustelua - puhutaan PuMusta ikään kuin lapsesta tämän pään yli, eli ikään kuin seura ja sen johto ei itse ymmärtäisi mitään pesäpallosta ja urheilusta ja osaisi ihan itse ajatella ja tehdä omia suunnitelmiaan ja strategioitaan. Jos joukkue niiden perusteella sitten aikanaan vaikkapa superiin nousee, niin sitten se lienee samaan tapaan ”muukalaislegioona” kuten useimmat superin joukkueet ovat tälläkin hetkellä.
Kaikkihan on suhteellista. Vimpeliin verrattuna varmaan PuMussa on muukalaislegioonamaisuutta. Manseen verrattuna ei tippaakaan vaan oikein stadilaisen näköinen porukka. Vertailukohdat sen määrittää.
 
Viestejä
5
Miika Keski-Petäjän menoa Sotkamoon pidetään jo useiden lähteiden perusteella varmana tietona.

Lisäksi Kortelainen tehnyt jo sopimuksen Kiteen kanssa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös