Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2025

Viestejä
509

”ElmoTV:n tietojen mukaan Olli Heikkalan kanssa ei tehty jatkosopimusta ja hän siirtyy ensi kaudeksi Kempeleeseen.”

Tällä foorumillakin joku kirjoitti Heikkalan menevän Kempeleen Kiriin.
Näin olen kuullut Shellin baarissa kuiskittavan, että vanhempi Heikkala olisi tulossa.
 
Viestejä
340
Ei tarkota. Yhtä hyvin silti Still voi siirtyä vetoon, vaikka epätodennäköistä ollu koko aika se asia. Ja miksi Mäkiviita tulis vedon uus lukkari? Kun siellä Iivonen myös. Aika erikoinen teksti
Ei kai Iivonen vielä ole Vedon mies. Sopimus ankkureihin vielä 2025. Käsittääkseni Ankkurit ei vielä ole Vedon farmijoukkue.
 
Viestejä
3,394
Ei kai Iivonen vielä ole Vedon mies. Sopimus ankkureihin vielä 2025. Käsittääkseni Ankkurit ei vielä ole Vedon farmijoukkue.
Nii, mä puhuin ny 2026 en ens kaudesta. Luulempa että ymmärsit sen kyllä. Jos oot yhtään seurannu mistä tässä ollaan Still kohdalla puhuttu. Eli 26 kaudesta, ja siitä puhuin iivosen kohdalla. Ihanku et muka sitä olis tienny.
 
Viestejä
340
Nii, mä puhuin ny 2026 en ens kaudesta. Luulempa että ymmärsit sen kyllä. Jos oot yhtään seurannu mistä tässä ollaan Still kohdalla puhuttu. Eli 26 kaudesta, ja siitä puhuin iivosen kohdalla. Ihanku et muka sitä olis tienny.
Tämä ketju on "siirtohuhut 2025". Kannattaa varmaan perustaa oma ketju 2026 kautta koskeville siirtohuhuille.
 
Viestejä
340
Jos AA tippuu, sopimukset raukeavat...
Näin varmaan käy. Se on ViVelle ongelma kun Iivonen onkin vapailla markkinoilla kaudeksi 2025 ja heillä on jo Kinnunen. Aina voi tulla joku Seura joka nappaa Iivosen useamman vuoden sopimuksella.
 
Viestejä
509
Sarkkirannan kusilaarilla kuiskittiin eilen että Pattun Juntunen tulisi ensi kesäksi Kekiin. Itse en kyllä näe oikein mitään järkeä tässä siirrossa, paitsi jos on tulossa rotaatiomieheksi laajentamaan rosteria niin sitten ihan ok. Onko muilla tietoa tästä?
 
Viestejä
258
Sarkkirannan kusilaarilla kuiskittiin eilen että Pattun Juntunen tulisi ensi kesäksi Kekiin. Itse en kyllä näe oikein mitään järkeä tässä siirrossa, paitsi jos on tulossa rotaatiomieheksi laajentamaan rosteria niin sitten ihan ok. Onko muilla tietoa tästä?
Onko Olli sitten lähdössä? Koppareina Hämäläinen-Juntunen. Ei helvetti. Tulee äkkiä Ollia ja Ojalaa ikävä, ja se kertoo ensimmäisenä mainitusta kaksikosta tarpeeksi.
 
Viestejä
165
Joku tuossa huhuili koivusalmea vetoon,no joo varmasti olisi mies paikallaan nimerona yksi,mut onko ulkoma käyttöä🤔toki saattaa kleemolan opissa vie parantaa,onhan vedon pieni kärkimies ongelma nyt,aikalailla heikkoa on ollin ja mikon kentälle menot ollut,jokerit sit pelastanut suurenmilta ongelmilta..
 
Viestejä
695
Elmeri Koivusalmi --> ViVe
Oliko vaan sun omaa spekulaatiota vai onko huhulle jotain pohjaa tai lähdettäkin?

Joku tuossa huhuili koivusalmea vetoon,no joo varmasti olisi mies paikallaan nimerona yksi,mut onko ulkoma käyttöä🤔toki saattaa kleemolan opissa vie parantaa,onhan vedon pieni kärkimies ongelma nyt,aikalailla heikkoa on ollin ja mikon kentälle menot ollut,jokerit sit pelastanut suurenmilta ongelmilta..
Samaa mietin. Ollihan toki vissiin on lähdössä, mutta olisiko paikkaajaksi kuitenkin esim. A. Kortehisto? Mikä muuten on Aten ulkopelipaikka?
 
Viestejä
80
Sarkkirannan kusilaarilla kuiskittiin eilen että Pattun Juntunen tulisi ensi kesäksi Kekiin. Itse en kyllä näe oikein mitään järkeä tässä siirrossa, paitsi jos on tulossa rotaatiomieheksi laajentamaan rosteria niin sitten ihan ok. Onko muilla tietoa tästä?
Ite käynyt laarilla eri aikaan, kun ei siellä tämmöisiä puhuttu. 😀 Jos siellä torpan pop up baarisa on nautittu sen verran, että mennyt sarkkisen ja juntusen nimet sekasin. Juntusen hankinnassa ei tosiaan olisi mitään järkeä.
 
Viestejä
340
Oliko vaan sun omaa spekulaatiota vai onko huhulle jotain pohjaa tai lähdettäkin?


Samaa mietin. Ollihan toki vissiin on lähdössä, mutta olisiko paikkaajaksi kuitenkin esim. A. Kortehisto? Mikä muuten on Aten ulkopelipaikka?
Eikös tässä ketjussa lähteenä ole yleensä Abc tai Shellin baari, niin tässäkin tapauksessa. Ei ole omaa spekulaatiota. Kuulin asian taholta joka voi asiasta jotain tietääkin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös