Itse Puhtimäki sanonut, että tällä iällä ei enää koko kautta pysty olemaan huippuiskussa. Odotetaan rauhassa kauden tärkeimpiä pelejä niin eiköhän JP ole silloin ykkönen lautasen ääressä.
Puhut vähän mutta asiaa.
Itse Puhtimäki sanonut, että tällä iällä ei enää koko kautta pysty olemaan huippuiskussa. Odotetaan rauhassa kauden tärkeimpiä pelejä niin eiköhän JP ole silloin ykkönen lautasen ääressä.
No viime kaudella ei ollut ykkönen. Kyllä mun mielestä Alanen ja Komulainen kuitenkin haastavampia. Ja enemmän pitäisi miettiä koko kauden tasoa. Jos katsottaisiin pelkkiä syksyn pelejä, niin silloin vertailtaisiin vain välieräjoukkueiden tai finaalijoukkueiden lukkareita parhaasta puhuttaessa.Itse Puhtimäki sanonut, että tällä iällä ei enää koko kautta pysty olemaan huippuiskussa. Odotetaan rauhassa kauden tärkeimpiä pelejä niin eiköhän JP ole silloin ykkönen lautasen ääressä.
Tällä hetkellä on tällä hetkellä. Syksyllä on sitten ihan eri. Voihan se silloin olla paras, mutta siitähän ei nyt ollut kyse.Itse Puhtimäki sanonut, että tällä iällä ei enää koko kautta pysty olemaan huippuiskussa. Odotetaan rauhassa kauden tärkeimpiä pelejä niin eiköhän JP ole silloin ykkönen lautasen ääressä.
Keskustelussa puhuttiin alun perin tästä kaudesta, joten eiköhän silloin oteta huomioon kaikki pelit eikä vain yksittäisiä otteluita.Tällä hetkellä on tällä hetkellä. Syksyllä on sitten ihan eri. Voihan se silloin olla paras, mutta siitähän ei nyt ollut kyse.
Missään ei puhuttu tästä kaudesta. Tällä hetkellä vs. tulevaisuudessa oli lähtökohta.Keskustelussa puhuttiin alun perin tästä kaudesta, joten eiköhän silloin oteta huomioon kaikki pelit eikä vain yksittäisiä otteluita.
Niin no eiköhän silloin tällä hetkellä tarkoiteta tätä kautta jos vertailukohtana on tulevat kaudet😂Missään ei puhuttu tästä kaudesta. Tällä hetkellä vs. tulevaisuudessa oli lähtökohta.
Ei siinä tulevista kausista mitään puhuttu.Niin no eiköhän silloin tällä hetkellä tarkoiteta tätä kautta jos vertailukohtana on tulevat kaudet😂
Voi voi kun ei rautalanka riitä siihen, että ymmärtäisit jutun niin annetaan olla.Ei siinä tulevista kausista mitään puhuttu.
Mun pointti on se, että Puhtimäki ei ole tällä hetkellä sarjan paras lukkari, mutta tulee olemaan sitä syksyn peleissä.Voi voi kun ei rautalanka riitä siihen, että ymmärtäisit jutun niin annetaan olla.
Just näin...siirtohuhujen ytimessäRiittäisköhä tämä keskustelu Puhtimäen tasosta ja miten se määritellään tässä ketjussa?
Voisitko vihdoin tarkentaa meille minkälaiseen maisemaan Luoma vaihtaa ja mihin sopimus julkaistaan luonnollisesti vasta kauden päätyttyä?Luoma vaihtaa maisemaa, sopimus julkaistaan luonnollisesti vasta kauden päätyttyä.
Kai Sotkamoon, koska muissa kärkitiimeissä paikat ovat aika lailla lukittu seuraavalle kaudelle ja Niko Korhosen paikkaajan tulisi olla yksiä sarjan parhaita ulkopelaajia. Minnekään heikkoon joukkueeseen tuskin lähtee, kun mestaruus puuttuu, mutta hopeaa vasta löytyykin.Voisitko vihdoin tarkentaa meille minkälaiseen maisemaan Luoma vaihtaa ja mihin sopimus julkaistaan luonnollisesti vasta kauden päätyttyä?
Kai Sotkamoon, koska muissa kärkitiimeissä paikat ovat aika lailla lukittu seuraavalle kaudelle ja Niko Korhosen paikkaajan tulisi olla yksiä sarjan parhaita ulkopelaajia. Minnekään heikkoon joukkueeseen tuskin lähtee, kun mestaruus puuttuu, mutta hopeaa vasta löytyykin.
Luoma meni tänään ALL-IN. Ja voitti.Kai Sotkamoon, koska muissa kärkitiimeissä paikat ovat aika lailla lukittu seuraavalle kaudelle ja Niko Korhosen paikkaajan tulisi olla yksiä sarjan parhaita ulkopelaajia. Minnekään heikkoon joukkueeseen tuskin lähtee, kun mestaruus puuttuu, mutta hopeaa vasta löytyykin.
Todellinen tietäjäLuoma vaihtaa maisemaa, sopimus julkaistaan luonnollisesti vasta kauden päätyttyä.
Niin, täällä saa spekuloida pelaajilla joilla ei vielä sopimusta ole. Tietääkseni spekuloiminen se ei ole kiellettyä. Sitten kun jatkosopimus julkistetaan, aina löytyy joku vittuilija jonka on pakko päästä sillä asialla juhlimaan.Luoma meni tänään ALL-IN. Ja voitti.
Samaan aikaan "Kolmannen tasoittava" tippui tästä Siirtohuhut 2024 turnauksesta.
Osa joo haluaa, varsinki jotkut hämmentää.Toisaalta: Onko mitään järkeä spekuleerata asioilla joista ei ole tiedon häivääkään?
- Osa porukasta taitaa vaan haluta hämmentää soppaa, jota ei ole olemassakaan; saavat ehkä mielestään omia
kiksejään sitä kautta ?