Tuo Peltonen Kirittäriin kuulostaisi siinä suhteessa loogiselta, että Kirittärissä on varmasti havahduttu kotiutusvoiman heikkenemiseen Körkön lopettamisen jälkeen. Jyväskylässä on totuttu menestykseen. Peltonen olisi siihen kovin mahdollinen täsmähankinta. Huotari ei ihan vielä ole sillä tasolla. Parin vuoden päästä voi ollakin.Korjataan nyt heti alkuun, että minä en tätä ole missään vihjannut. Kommentoin sivuten Satakunnan Kansan yleisöosiossa ollutta täysin varmistamatonta huhua siirtymisestä. Itse en ole mistään lähteestä asiaa kuullut.
En ihan hirveästi välitä tästä tyylistä, että muutat aika tehokkaasti asiat toisiksi muuntamalla ja lisäämällä värikynällä asioita. Toinen esimerkki tästä oli mahdollinen Pirskasen koulupaikka Oulussa, jonka itse toit julki ja sitten päättelit, että Pirskanen pelaa Porissa koska meillä on reissupelaajia sieltä.
Mitään oikeaa huhua Peltosen siirtymisestä tai Pirskasen siirtymisestä ei ole, tai ei ainakaan mitään muuta kun täysin vahvistamattomia heittoja tai omia fantasioita. Yllä olevassa viestissä on Pirskasen ja Kirittärien yhteyttä nostettu mahdollisuutena, tästä ei itsellä ole tietoa, mutta käy jo huomattavasti enemmän järkeen.
Olen varmasti väärässä useastikin kauden aikana ja sen ulkopuolella, mutta mitään ylimääräistä sontaa ei tarvitse nimiini sentään laittaa.
Toisaalta kyse voi olla myös klassisesta neuvottelutaktiikasta. Pannaan huhu kiertämään paikallislehdessä, niin palkka voi aavistuksen nousta.