OKIsokedolla sopimus Lippoon jos nousu tulee.
OKIsokedolla sopimus Lippoon jos nousu tulee.
Hyvä vitsi.😂😂😂Isokedolla sopimus Lippoon jos nousu tulee.
Halpa on kaukana. Voi kehittyä kyllä, se jää nähtäväksi. Paljon sarkaa.Halpa oli.Kovassa treenissä miehestä saa paljon enemmän irti kuin tähän asti.Tälläset ei tähtitason hyvät pelaajat voivat kehittyä paljonkin.
Muutama vuosi rivimiesten tasoon nähden ylisuuria palkkioita, kunnes tajutaan ettei kaikilla sarjan seuroilla taaskaan riitä rahat nykyhetkeä isompiin palkkoihin. Pari toimijaa konkkaan jos ja kun ei tulekaan haluttua menestystä ja hyvää kasvatustyötä tekevät seurat naureskelevat kun palataan takaisin vanhalle palkkatasolle.
Jos lyhyesti kertaat mikä tässä oli hyvä vitsi?Hyvä vitsi.😂😂😂
Hyvä vitsi on se, että Isoketo pelaisi vuonna 2021 Oulun Lipossa (vai mikä se on konkurssien jälkeen).Jos lyhyesti kertaat mikä tässä oli hyvä vitsi?
Tänään jos kaikki sarjat menevät poikki, niin ensi viikolla olemme paljon viisaampia siirroissa. Pahimmassa tapauksessa joudumme odottamaan jopa seuraavalle viikolle. Mutta miksi Jussila ei ole vielä julkistanut sopimustaan Tampereella?
Jussila palaa Jomaan😁Koska pelaaja itse harvemmin julkaisee sopimusta. Sopimukset julkaisee seura ja järjestää tilaisuuteen asiaan kuuluvan mediahuomion.
Tämän olen itsekin muutamasta suunnasta kuullut🤷♂️Jussila palaa Jomaan😁
Taitaa kuitenkin olla vain jonkun toive tai sitten halutaan tarkoituksella yrittää pitää savuverhoa yllä, että säilyisi ennen tiedotustilaisuutta pieni yllätys. Eiköhän se ole aika saletissa, että Manseen huhuttu porukka sinne päätyy.Tämän olen itsekin muutamasta suunnasta kuullut🤷♂️
Ja haluavat ehkä järjestää näyttävän tiedotustulaisuuden, ns. massiivisen, jossa koko kööri paikalla. Myös Puhti.Taitaa kuitenkin olla vain jonkun toive tai sitten halutaan tarkoituksella yrittää pitää savuverhoa yllä, että säilyisi ennen tiedotustilaisuutta pieni yllätys. Eiköhän se ole aika saletissa, että Manseen huhuttu porukka sinne päätyy.
Selvää ollut jo pitkän aikaa, että Manseen suuntaavat nämä em. herrat.Karjalaisen tämän päivän otteluselostuksesta on iso osa Puhtimäen haastattelua. Siinä käy enemmän kuin rivien välistä selväksi, että lähtee Jomasta, vaikka käyttääkin vielä jos -sanaa varmaan tämänhetkistä työnantajaansa kunnioittaakseen. Juttu pitää myös Kivisen ja Vainikaisen lähtöä selvänä. Pitäisin tätä lehtijuttua jo uskottavampana kuin joitain aikaisempia ja samalla astetta varmempana tietona kuin tähänastiset huhut.
Niin, ja olisi hieman mielestäni epäkunnioittavaa seuran naisjoukkuetta kohtaan, joka pelasi vielä eilen finaaleita, että syödään finaaleilta huomiota uusilla miesjoukkueen pelaajasopimusuutisoinneilla.Koska pelaaja itse harvemmin julkaisee sopimusta. Sopimukset julkaisee seura ja järjestää tilaisuuteen asiaan kuuluvan mediahuomion.
Jaa.. oikein faktaa?Tomi Niskanen-Vimpelin Veto