Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2021

Wahlsten ei varmaa suotta ollut tänään Joman VIP-vieraana. Puhtimäki ei neuvottele enää Joman kanssa ens kauden sopimuksesta. Siirtyy muualle.
Joma ja Sotkamo muunmuassa ei enää maksa ylisuuria palkkioita, mutta aina löytyy jostain maksaja, ja markkinat ylikuumenee ja hinnat karkaa.

Aika yllättävää, etta Kaman miehellä on paras tieto Joman ja Sotkamon palkkapolitiikasta.
Miten se nyt taas tähän kuuluu minkä joukkueen kannattaja on? Sitten kun joskus itse olet kymmeniä vuosia kuvioissa, niin ehkä sinäkin pääset kuusalle, millaisilla palkkioilla kukakin pelaaja seuraa vaihtaa. Ei ne nyt salaisuuksiakaan ole, kaikille. Ihan ummikkokin toki on voinut panna merkille, ketä esim JoMasta lähtenyt ja lähtee viime vuosina ja miksi.

Viimeksi muokattu:
On ihmetyttänyt tuo Sotkamon lukkaripeluutus. Tämä ei ole huhu vaan pelkkä arvaus eli voisiko olla näin: Joma on saanut varmuuden, ettei Puhtimäki jatka täällä. Joma on tehnyt parin vuoden sopparin Väliahon kanssa. Tämän vuoksi Väliaho ei pääse enää Jymyn lautaselle. Parin vuoden päästä koittaa Jomassa sitten ehkä Seetin aika?

VV sopimus Jymyn kanssa 2021.
Ei tällä välttämättä ole merkitystä. On toki, jos Jymy haluaa Väliahon pitää sopimuksen loppuun, mutta jos luottavat jatkossa Komulaiseen, niin miksi haluaisivat. Ei Väliahosta taida jokerinakaan juuri iloa olla? Hyvinkin voi olla yhteisymmärryksessä sovittu sopimuksen purusta.

Miten se nyt taas tähän kuuluu minkä joukkueen kannattaja on? Sitten kun joskus itse olet kymmeniä vuosia kuvioissa, niin ehkä sinäkin pääset kuusalle, millaisilla palkkioilla kukakin pelaaja seuraa vaihtaa. Ei ne nyt salaisuuksiakaan ole, kaikille. Ihan ummikkokin toki on voinut panna merkille, ketä esim JoMasta lähtenyt ja lähtee viime vuosina ja miksi.

Niin, mä oon toki aika vihreä näissä kuvioissa. Mutta ketä sieltä Jomasta nyt on paremman palkkapussin perässä viime vuosina seuraa vaihtanut? Itävalo. Kallio. Pekkinen. Lehikoinen.
Ehkä sä noista nimistä itsekin tajuat, ettei seuranvaihtoon aina suurin syy oo se, että joku tekee ylisuuren tarjouksen. Vai?

Niin, mä oon toki aika vihreä näissä kuvioissa. Mutta ketä sieltä Jomasta nyt on paremman palkkapussin perässä viime vuosina seuraa vaihtanut? Itävalo. Kallio. Pekkinen. Lehikoinen.
Ehkä sä noista nimistä itsekin tajuat, ettei seuranvaihtoon aina suurin syy oo se, että joku tekee ylisuuren tarjouksen. Vai?

Siinä on erilaisista syistä vaihtaneita. Yhdellä ollut varmasti parempi palkkio, muutamilla muut syyt.

Ehkä sunkin pitäisi tajuta, mitä sanoin alunperin. Ylisuuria korvauksia on JoMakin aikoinaan maksanut, ei enää, hyvä niin. Kemppaisen toimariaikana asiaan tuli muutos. Miksiköhän Jussila lähti ja Putte lähtee? Kyllä joukkuetta juu vaihtaa pelaaja muistakin syistä, esim jos seura ei enää tarjoa samaa mitä aikaisemmin, perhesyyt ym mutta kun pelaaja on kärkiryhmää ja tarjotaan selkeästi isompaa pussia, niin lähteehän se.

Komppaan edellä olevaa mielipidettä!

Koronakesänä leikkailtiin palkkoja vissiin kaikissa seuroissa.
Tästä johtuen on varmaankin vastaavasti otettu käyttöön
joustoa myös sopimusten sidonnaisuuksista.

Koronakesänä leikkailtiin palkkoja vissiin kaikissa seuroissa.
Tästä johtuen on varmaankin vastaavasti otettu käyttöön
joustoa myös sopimusten sidonnaisuuksista.
Näinhän se taitaa olla, että jos sopimuksia on avattu ja palkkoja leikattu, niin pidempiaikaisten sopimusten osalta tarkoittanee, ettei välttämättä ole enää voimassa tulevatkaan kaudet aiemman mukaisesti. Riippuen toki siitä, miten sopimuksen muutos on hoidettu.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.