Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2021

kontiola

Toivon todella hartaasti että tämä toiveesi EI toteudu!!!! 🙏 🙏 Seurassa on nyt NIIN hyvä pössis ja miksi, koska mitään vanhoja riippakiviä ei roiku enää remmissä ja junnuille on annettu tilaa. Please, seurajohto kipassa, älkää tuhotko tätä hienoa uutta alkua!!!
Hyvin argumentoitu :) Kannatan edellistä puhujaa. Kaikella kunnioituksella toki Partasta ja Kohosta kohtaan.

LBC

Eko ja Kode päättävät uransa Kiteellä. En tiedä, mutta on minun toive.

eiiiiiii....
Ei muuten kuin kieltämättä tuon fiiliksen takia. Miksi nuori kehittyvä joukkue muutettaisiin oleellisesti näiden kieltämättä kovien pelimiesten myötä. Ei noilla kuitenkaan niin montaa huippukautta edessä ole.

Eko, Kode, Kapo, Apa, Dalla, Hakki, Tono, Latvala... otetaan vielä Roope, Jimi ja Mini jaloiksi ja Lönni sitten kesken kauden ja myydään Mäksän ja Masan jälkeen loput....

Eko, Kode, Kapo, Apa, Dalla, Hakki, Tono, Latvala... otetaan vielä Roope, Jimi ja Mini jaloiksi ja Lönni sitten kesken kauden ja myydään Mäksän ja Masan jälkeen loput....

Kai alajuoksun ostaja sais halvennusta?

Ja kyllä. Tämänkin vuoden perusteella KiPan kannattaa pysyä valitsemallaan tiellä ainakin kolme seuraavaa vuotta luulen mä.

Eikö sittenkin? Tämän vuoden joukkue taitaa jatkaa kokonaisena. Rosteri on ollut kuitenkin vähän kapea ja nämä kaksi voisivat sitä laajentaa mukavasti. Tulisi mahdollisuus kierrättää pelaajia, jolloin Koden ja Ekon ei tarvitsisi enää pelata ihan kaikkia pelejä. Molemmat ovat myös aika monen tämän kesän pelaajan esikuvia ja kitteeläisiä legendoja. Molemmat kai myöskin esimerkkejä siitä kuinka urheilijana eletään ja harjoitellaan. One Year More - sitten muita hommia omasta seurasta. Toimistolta tai junnupuolelta, olisi minun mielestä kova juttu.

Eikö sittenkin? Tämän vuoden joukkue taitaa jatkaa kokonaisena. Rosteri on ollut kuitenkin vähän kapea ja nämä kaksi voisivat sitä laajentaa mukavasti. Tulisi mahdollisuus kierrättää pelaajia, jolloin Koden ja Ekon ei tarvitsisi enää pelata ihan kaikkia pelejä. Molemmat ovat myös aika monen tämän kesän pelaajan esikuvia ja kitteeläisiä legendoja. Molemmat kai myöskin esimerkkejä siitä kuinka urheilijana eletään ja harjoitellaan. One Year More - sitten muita hommia omasta seurasta. Toimistolta tai junnupuolelta, olisi minun mielestä kova juttu.

Hyvä kirjoitus, aika pitkälti itsekkin noin sen näkisin.

kontiola

Esikuvat on hyviä tiettyyn pisteeseen saakka, mutta joskus elävät legendat ja esikuvat voivat kangistaa ja tuoda mukaan liikaa matkimista, kunnioitusta ja muita juttuja, jotka ovat omiaan katkomaan siipiä ja horjuttamaan omaa intuitiota. Kiteellä on ylväitä nuoria hahmoja kuten Pekki, joka koki jo aivan täysarvoisena pelaajana vaikka ihan junnu vasta olikin, Joman ensimmäisen taianomaisen mestaruuden, ja Purmonen, Liukku ja Mikkolanaho, joilla on tosi makeita onnistumisia tältä kaudelta, kun Kipa on ollut koko runkosarjan kovin sensaatio. Uskon, että SE on sitä kokemusta, mitä Kipa tarvitsee eikä mitään melkein parikymmentä vuotta vanhempia legendoja, vaikka kuinka kuolemattomia kiteeläisiä olisivatkin. Nyt nousukauden aikana pukukoppidynamiikka ja veljeys on varmasti ihan omalla tasolla Kipan joukkueessa enkä minäkään soisi, että sitä nyt alettaisiin häiritä. Varsinkin kun junnupuolellakin on hyviä tyyppejä tulossa, jotka tarvitsevat ja ansaitsevat kokemusta ja luottoa.

Ja kyllä. Tämänkin vuoden perusteella KiPan kannattaa pysyä valitsemallaan tiellä ainakin kolme seuraavaa vuotta luulen mä.
Näin. Vanha väistyy uuden tieltä ja niin pitääkin olla. Käy miten käy, KiPa:n tämän vuoden joukkueen nuoret miehet ovat alkaneet kirjoittaa omaa lukuansa kiteeläisen pesäpallon kirjoihin eikä siihen tarvita edellisten lukujen sankareita sivuosiin.

Kaakkoon huhujen mukaan jokeria pukkaa...

Vimpelistä ei käy ovet ulospäin...

Valavuori ei toivottavasti aja Mansea konkurssiin...

Jos valavuori on mukana mansen toiminnassa ja etenkin talouspuolella. On erittäin todennäköistä, että manse pp taru superissa on lyhyt.

LBC

Kai alajuoksun ostaja sais halvennusta?
Emmä muuten, mutta tossa on yksi eturivissä, joka teiltä joskus uudenkarheena hankittiin. Onhan siinä käytön jälkiä jo, ja kiihtyvyys ei oo enää ihan sitä mitä ennen ja tukivarsissa jotain häikkää. Mutta ihan toimiva peli, vääntöä löytyy jopa enemmän kuin ennen. ja menis meilläkin vielä niin miksei teilläkin.

Vai menikö liian ilkeäksi, enhän mä oikeasti luopuisi, jos päättää saisi. Eikä ole huhujen kohde ollut, eli ihan huti kirjoitus tämä.

Emmä muuten, mutta tossa on yksi eturivissä, joka teiltä joskus uudenkarheena hankittiin. Onhan siinä käytön jälkiä jo, ja kiihtyvyys ei oo enää ihan sitä mitä ennen ja tukivarsissa jotain häikkää. Mutta ihan toimiva peli, vääntöä löytyy jopa enemmän kuin ennen. ja menis meilläkin vielä niin miksei teilläkin.

Vai menikö liian ilkeäksi, enhän mä oikeasti luopuisi, jos päättää saisi. Eikä ole huhujen kohde ollut, eli ihan huti kirjoitus tämä.

Lainaksihan se myytiin aikanaan kun siellä yläjuoksulla oli tarve. Samalla muutaman muun kanssa joista kaikki ei sopinutkaan teidän talliin. Mutta mä ajattelin, että jos oikeasti hankitte sellasen space vowboys tyyppisen kokoonpanon niin alajuoksulla oltaisiin varmaan kiinnostuneita niistä jotla pitäs laittaa pihalle. Ainakin sellaisista joilla olisi suku tms kytkös alajuoksun seuraan. Niitähän siellä on useampia.

No, ei sinne kuitenkaan kait nykyistä merkittävämpää baseball cowboys kokoonpanoa hankita joten tuskin tarttee haaveilla siirtymistä.

Jos Superiin nouseekin Lipon sijasta PuPe tai HP, vakuttaako miten siirtomarkkinoihin? PuPen noustessa lienee mielenkiintoisin seurattava Seeti Surakka.

Toivon todella hartaasti että tämä toiveesi EI toteudu!!!! 🙏 🙏 Seurassa on nyt NIIN hyvä pössis ja miksi, koska mitään vanhoja riippakiviä ei roiku enää remmissä ja junnuille on annettu tilaa. Please, seurajohto kipassa, älkää tuhotko tätä hienoa uutta alkua!!!
Monessa muussakin seurassa uudistumista rajoittaa vanhojen pelimiesten roikkuminen mukana. Seurajohdolla ei ole rohkeutta pullauttaa heitä pois ja toisaalta he ohjailevat puskista uusien pelaajien rekryä. Ja lähtökohta ohjailulle voi olla oman paikan turvaaminen. Kyllä raha kelpaa aina.

Jos Superiin nouseekin Lipon sijasta PuPe tai HP, vakuttaako miten siirtomarkkinoihin? PuPen noustessa lienee mielenkiintoisin seurattava Seeti Surakka.
Hyvä kysymys?
Siipe ja IPV varmaankin pahimmassa paineessa jos näin käy.
Asiaa pitää pohtia siltä kantilta mitä seurat pelaajille voi tarjota (rahan lisäksi).
Kuopio/ Siipe ei isoa eroa ovat samaa talousaluetta (opiskelupaikat, työpaikat, asuinympäristö)
Hamina Kaakonkulman "pikkujättiläinen" on KLP:n ja Tahkon puristuksessa pelaajista. Hyvä paikka roolia hakeville nuorille tai rahastaville konkareille, täyttynee reissu pelaajilla.

Siirtynee, on ehkä lähdössä, olen kuullut, on nähty, varman tiedon mukaan, ei oo lähdössä, lehden mukaan, arfmanni kirjoitti, satavarmasti.. voi hyvät hyssykät. No hilpeä huhupalstahan tämä onkin.

Siirtynee, on ehkä lähdössä, olen kuullut, on nähty, varman tiedon mukaan, ei oo lähdössä, lehden mukaan, arfmanni kirjoitti, satavarmasti.. voi hyvät hyssykät. No hilpeä huhupalstahan tämä onkin.
Tuota minä olin jo ajatellutkin, että noin tuossa käy. 😂 😂 😂

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.