Yhtä 100 varmako ku Pekkisen jatkaminen?Allu jatkaa jomassa 100% tieto
Kukapa nyt jomasta omatahtoisesti pois lähtis, kun joukkue ja taustat on kunnossa.Olisipa todellinen yllätys, jos Allu Rautiainen lähtisi Kouvolaan tai mihinkään muuallekaan. Eiköhän hän jatka Jomassa tai ripusta jokeripaidan naulaan,
En minäkään usko, että Rautiainen mihinkään menee, mutta lähtihän Pekkinenkin. Ilmeisesti ihan omasta tahdostaan! Tietty jos Rautiainen haluaa toiseen seuraan ns. ykköstykiksi?Kukapa nyt jomasta omatahtoisesti pois lähtis, kun joukkue ja taustat on kunnossa.
Olihan esim. Korhosellakin työt Hyvinkäällä vaikka pelasi Kouvolassa. Eihän tuo ihan tavatonta ole että työ muuaalla, kuin joukkue.Rautiaisella on työt Joensuussa. Minkä ihmeen takia lähtis Kouvolaan. Jos ei lopeta niin jatkaa Jomassa ja se on saga varma.
Olihan esim. Korhosellakin työt Hyvinkäällä vaikka pelasi Kouvolassa. Eihän tuo ihan tavatonta ole että työ muuaalla, kuin joukkue.
Tosin en usko että Rautiainen Kouvolaan tulee, tai mihinkään muuallekkaan.
Yhtä 100 varmako ku Pekkisen jatkaminen?
No eikös se Sotkamossa pääpaikka ole.Kohoselta ei kai ole tullut ilmoitusta suuntaan tai toiseen? Millä paikkakunnalla se uusi siviilityöpaikka sijaitsee?
Reissuhommaa ja asiakaskäyntejä kai tuo työ enimmäkseen on.
Minä taas luulen, että Kohonen tulee pelaamaan jossain vaiheessa ensi kautta.
Minä taas luulen, että Kohonen tulee pelaamaan jossain vaiheessa ensi kautta.
Aleksi Rautiainen Koplaan.
Helevetin16