Mielensäpahoittaja
Oliskohan Iivarisen mustakeltainen muste jo paperille kuivunut, kenties Rautiaisen mahdollisesti kuivumassa, kuka tietää...
No nyt tuo ennustus on yhden askeleen lähempänä toteutumistaan. Katsellaan kuitenkin vielä. Lisäjännitystä voisi saada ennustamalla, montaako seuraa edustaa ensi kaudella. Itse veikkaan kahta.Minä taas luulen, että Kohonen tulee pelaamaan jossain vaiheessa ensi kautta.
Muuten hyvä mutta Orava on ajat sitten ilmoittanut lopettavansa pelaajauranAki Orava nähty Sotkamossa tänä viikonloppuna. Palaako Orava Jymyyn?
Oravan pelaajasopimus Ankkurien kanssa on voimassa vielä ensi kauden. Jos Aki jossain pelaa niin Ankkureissa.
Pelaajat jos näkee "vieraalla" paikkakunnalla niin sitähän se automaattisesti tarkottaa.Perustuuko huhut Sotkamon tarjouksesta Partaselle siihen, kun Partanen on nähty muutama viikko sitten Vuokatin Superparkissa?
Pelaajat jos näkee "vieraalla" paikkakunnalla niin sitähän se automaattisesti tarkottaa.
Timo Jutila nähtiin kesällä Joensuussa, joten Jokipojat on varmasti heittäny tarjouksen pelaamisesta.
Saisko lyhennelmää?Elmossa ei ollut mitään Jymyn mahdollisesta vahvistuksesta. Arffman kirjoitti Jymystä ja Kohosesta propagandaa.