Ei tarvitse suuttua. Mietitään nyt vaikka teoreettisesti. Jos minä huippupelaajana muuttaisin Ouluun. Lähialueelta löytyy huono Kempele (jos edes pysyy sarjassa), keskikastin Pattijoki, joka ilman muita vahvistuksia ei taistele vieläkään mitalista sekä Oulu (ykkössarja tai superin nousija). Lisäksi kohtalaisen ajomatkan päästä Sotkamosta löytyy joukkue, joka on ollut vuodesta toiseen sarjan huipulla viimeisen 30 vuoden ajan ja loppua ei näy. Kyllä tuo viimeisin aika korkealla olisi omalla listallani.
200km vs 400km välillä puhutaan vuoden aikana melkoisen suuresta erosta.
Minulle ei henkilökohtaisesti ole mitään väliä, missä Jussila pelaa. Pelatkoon vaikka Muhoksella.
Näytinkö mä jotenkin suuttuneelta? En oo! Tarkoitin vaan lähinnä sitä, että miksi Jussila nyt edes lähtisi vaihtamaan Sotkamoon, kun se ei toisi mitään varsinaista hyötyä? Kyse tuskin on siitä etäisyydestä (Joensuu <_>Sotkamo). Molemmat "kaukana", menestysmahdollisuudet fifti-fifti, rahasta en osaa sanoa. Täällähän nyt vaan on yleisesti arvailtu, että haluaa pelata lähempänä kotia, mutta siihen ei Sotkamossa pelaaminen toisi ratkaisevaa helpotusta.
Eli munkin puolesta pelatkoon siellä Muhoksella, jos se tuo helpotuksen arjen rutiineihin!