No on se
On sitten kyllä kova tuo Reinikka!
No on se
On sitten kyllä kova tuo Reinikka!
No on se
Niin kunnossa ollessaanEi ole kyllä tarkoitus mitenkään vähätellä Reinikkaa. Vikström on kuitenkin melkoisen kova tekijä. Etenijäkuningas ja esim. Jymyn Tj Kuosmasen mielestä kunnossa ollessaan oli 2018 Jymyn paras ulkopelaajakin.
Ei ole kyllä tarkoitus mitenkään vähätellä Reinikkaa. Vikström on kuitenkin melkoisen kova tekijä. Etenijäkuningas ja esim. Jymyn Tj Kuosmasen mielestä kunnossa ollessaan oli 2018 Jymyn paras ulkopelaajakin.
Ei mahdu kokoonpanoon, jos Reinikka jatkaa.
Niin on varmasti ollut, mutta nyt finaaleissa JoMan nuoret Konstat, Piironen ja Kettunen olivat vähintään Vikströmin tasolla.
Niin kunnossa ollessaan
Toki toki. Toivottavasti kuntoutuu ja pelaa superpesistä siellä missä sen parhaaksi näkee.
Minulla ei ole hajuakaan.Eikös tähän ketjuun käyttäjät voisi laittaa tiedon/veikkauksen Jussilan tulevasta seurasta. Näkisi sitten tiedon julkistamisen jälkeen kenellä on asiantuntemusta.
En kyllä osaa sanoa minäkään.Minulla ei ole hajuakaan.
Kyllä, sopimukset tehty kuukausi sitten.Simo Vainikainen ja Konsta Kurikka Koplan uudet pelaajat.
Aivan sama minne menee.Tuota rahamäärää ei maksa kuin ammattitaidoton seurajohto.Minulla ei ole hajuakaan.
Taitaa Jussila tulla Koplaan.Ei me sitä tarvita! Taitaakin se meidän seurajohto olla idiootteja!Aivan sama minne menee.Tuota rahamäärää ei maksa kuin ammattitaidoton seurajohto.
Sitähän se on. Joukkueeseen pyrkijöitä on niin paljon, että ei sinne "raajarikkoja" haluta.On Manse kova joukkue jos Vikström ei mahtuisi joukkueeseen...
Jussila ipv, mark my words