Eipä tuo kritiikki minua hirveästi harmita. Hyvä vaan, jos palautetta tulee. Parempi kuitenkin jos pidetään fokus olennaisessa eli Siipettärissä.
Eilen oli siinä muutama tilanne, jossa vähän hämmennyin mitä siellä tapahtui, kun yritin moneen asiaan taas keskittyä yhtä aikaa ja ei ehkä ihan kaikkein energisin päivä muutenkaan mikin takana. Helposti aina jotkin detailit sattuvat hämärtymään pelin tuoksinassa, mutta mitäpä noita itse selittelemään. En edes väitä olevani mikään todellinen asiantuntija, mutta ihan hyvin mielestäni saan pelin tapahtumat ruudun toiselle puolelle välitettyä.
Peli itse Siipettärillä oli hyvää ensimmäisen jakson viimeiseen lyöntiin asti. Siinä sitten näköjään selkäranka katkesi kokonaan. Kärsämän ja Jasmiinan loukkaantumiset olivat todella harmillisia. Itse olen aina laittanut loukkaantumistilanteissa kuvan piiloon ja näin tein myös Jasmiinan kohdalla. Kun hänet siitä kentältä kannettiin pois, niin ihan hymy hänen huulillaan näytti olevan, joten sen perusteella tilanne ei vaikuttanut ainakaan suurelta hädältä enää.
Toivottavasti Kärsämä ja Juntunen saadaan takaisin jo tuleviin otteluihin. Juntunen on ollut todella tärkeä osa etukenttää ja Kärsämäkin on oman tonttinsa hoitanut ihan riittävän hyvin. Kärkisakit on nyt kohdattu ja josko nyt päästäisiin taas keräilemään vähän noita sarjapisteitäkin!