Toivotaan että Jasmiina tuo lisäpotkua SiiPelle, jonka hienoihin perinteisiin naispesiksen saralla olen vasta jälkijunassa tutustunut. Mikään sateentekijä Jasmiina ei Haminan superpesisotteluissa näkemäni perustella ole, mutta varmaan erinomainen vahvike SiiPelle. Seuran nousu olisi erinomainen juttu. Samoja itäsuomalaisia tässä ollaan Kymenlaaksossa ainakin laajemmassa katsannossa.Elsi kotiuttajaksi ja Jasmiina linjaan? Nea Puurunen pudonnee kokoonpanosta kasvamaan korkoja kakkosporukkaan? Kumminkin Sähi menee kyllä varmemmin kentälle omalla lyönnillä.
Kyllä vaan, vuonna 2026! Juntusen sopimus ulottuu just sinne saakka. Superiin on turha lähteä leikkimään liian nuorella joukkueella, hävitä pelejä rumasti ja kadottaa pelaajien itseluottamus.Toivotaan että Jasmiina tuo lisäpotkua SiiPelle, jonka hienoihin perinteisiin naispesiksen saralla olen vasta jälkijunassa tutustunut. Mikään sateentekijä Jasmiina ei Haminan superpesisotteluissa näkemäni perustella ole, mutta varmaan erinomainen vahvike SiiPelle. Seuran nousu olisi erinomainen juttu. Samoja itäsuomalaisia tässä ollaan Kymenlaaksossa ainakin laajemmassa katsannossa.
Samoja itäsuomalaisia tässä ollaan Kymenlaaksossa ainakin laajemmassa katsannossa.
En ole ennustajaeukko, mutta pari muutakin ex-siipeläistä voisi olla ehkä (iso ehkä) saatavilla jatkossa Haminan ympyröiltä takaisin Mantulle. Voi olla että toisella heistä on jo niin kova vakanssi työelämässä, ettei hevin nouse Kuopion junaan. Hamina-Kuusankoski akselin huippulupaavat nuoret ajavat nimittäin ohi näidenKyllä vaan, vuonna 2026! Juntusen sopimus ulottuu just sinne saakka. Superiin on turha lähteä leikkimään liian nuorella joukkueella, hävitä pelejä rumasti ja kadottaa pelaajien itseluottamus.
Olet ihan oikeassa. Samaa mieltä olevana olen joutunut huomaamaan työelämässä valtakunnallisissa organisaatioissa, että eräiden mielestä Itä-Suomi alkaa Ahvenkoskelta. Ja kun olimme työmatkoilla esimerkiksi Vaasassa, niin meille toivotettiin hyvää paluumatkaa sinne Itä-Suomeen. P-kele Kotkaan oltiin tulossa.Kuka katsoo mitenkin. Vaikka olen syntyjäni sekä juurilta etelä-karjalainen en ole ikinä mieltänyt Kymenlaaksoa Itä-Suomeen, Kaakkois-Suomeen toki. Murreraja taitaa kulkea Virolahdella/Miehikkälässä. Ja kun karttaa katsoo niin Etelä-Kymenlaakso nököttää aika tiukasti etelärannikolla. Kotka on kokolailla yhtä etelässä kuin Turku ja Hamina aavistuksen pohjoisempana.
Mutta se tästä.