Supervuoro Verkkolehti »

Siipettäret 2024

Viestejä
575
Avataanpas sarjanousun johdosta uus ketju. Kuten muualla jo todettu, pelinjohtaja Luostarinen on menossa Joensuuhun. Varmoja pelaajasiirtoja ei taida olla vielä tiedossa.
Itse uskon, että tämän kauden rungolla pärjää jo kohtuu hyvin, ei toki haittaisi jos jokunen selkeä vahvistuskin löytyisi. Innolla kohti ens kautta ja kesää 😎
 
Viestejä
575
Veikanmaa ei jatka Siipettärissä, harmillista. Muista tulijoista tai lähtijöistä ei tietoa. Iso lovihan tämä on, muttei vielä katastrofikaan.
 
Viestejä
34
Veikanmaa siirtynee Jojensuuhun. Kova menetys
Mielenkiintoista siihen nähden, kun kesällä mediassa oli sitä mieltä, että ei kannata lähteä superin rinkiin roikkumaan. Ainakin Joman ysikköön mahtuminen on pitkässä puussa. Varmasti hyvä organisaatio kehittyä, ei siinä.
 
Viestejä
2,565
Mielenkiintoista siihen nähden, kun kesällä mediassa oli sitä mieltä, että ei kannata lähteä superin rinkiin roikkumaan. Ainakin Joman ysikköön mahtuminen on pitkässä puussa. Varmasti hyvä organisaatio kehittyä, ei siinä.
Minä kyllä luulen, että kun JoMan uusi pelinjohtaja tulee SiiPestä ja tuntee Veikanmaan, niin ainakin aloittaa ensi kauden JoMan numerona yksi. Taidot sitten ratkaisee, kuinka kauan paikka säilyy.
 
Viestejä
34
Minä kyllä luulen, että kun JoMan uusi pelinjohtaja tulee SiiPestä ja tuntee Veikanmaan, niin ainakin aloittaa ensi kauden JoMan numerona yksi. Taidot sitten ratkaisee, kuinka kauan paikka säilyy.
Kova juttu on, jos superin kärkilyönti&kentällemenokuningattaren peittoaa.
 
Viestejä
575
JoMa varmaan kyllä Pirskasen tilalle etenijää tarvitsee. Saa nähdä miten hyvin ne saappaat Tiia-Mari täyttää, sikäli kun tämä spekulaatio toteutuu.
 
Viestejä
327
Tokihan Veikanmaan lähtö on menetys, mutta kuten hän itse totesi. 12 Siilinjärvi-vuoden jälkeen haluaa nähdä muutakin. Sisäpeliin löytyy uusia kärkiä ihan omasta takaa, kolmoskopparin tontti tuottanee isomman haasteen. Isäinpäivänä saattaa olla jo aika sen, kun joukkueen kokoonpano tulee julki.
 
Viestejä
327
No aina pitää muistaa, että aina on mahdollisuus tulla takaisin.
Emmi Julkunen ja Roosa Vesalo palasivat jo täksi kaudeksi. Vielä on maailmalla Pirskasen lisäksi Roosa Lappalainen Kirittärissä, Petra Väistölä Tahkossa sekä Pinja Kesti ja Jemina Vainionperä HP:ssä.
 
Viestejä
430
No aina pitää muistaa, että aina on mahdollisuus tulla takaisin.
2034 Siipettärillä on maailman nopein kopparikaksikko. Uraansa lopetteleva kolmekymppinen moninkertainen etenijäkuningatar Johanna Pirskanen sekä kolme vuotta nuorempi manttelinperijä Tiia-Mari Veikanmaa.

Takaisin tähän päivään. Mielenkiinnolla odotan uuden valmennustiimin julkistamista, sillä uudet kasvot voivat tuoda lisäbuustia touhuun. Seuralla on varmasti ollut jo pitemmän aikaa tiedossa valmennustiimin vaihtuminen, joten siihen on pystytty valmistautumaan ja varauduttu vaihtoehtoihin A (ykköspesikseen nousu) ja B (suomensarjaan jääminen). Tinken paikalle kolmoskoppariksi olisi yksi vaihtoehto kaapata ykköspesiksen itä-lännen paras pelaaja tuolta Kallan siltojen eteläpuolelta...
 
Viestejä
327
Omilla kasvateilla mennään pelinjohdossakin, kun Niko Tunninen siirtyy valmennustiimistä viuhkan varteen. Nyt alkaa varmaan pelaajienkin nimiä ilmestymään sopimuspapereihin!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös