No, tämmöinen junantuoma kestävyysurheilutaustainen penkkiurheilun moniottelija oikeastaan jopa tykkää tästä kuuluttajahepusta.
Minusta niissä muutamissa vieraspeleissä ollut jotenkin aneemista se kuulutus ollut. Siilissä katsojat kumminkin osaavat käyttäytyä, itse en siitä huutelusta niin perusta. Mutta kuten sanottu, en ole pitkän linjan pesisniilo ja voihan se olla, etten vain ole päässyt riittävästi lajikulttuuriin sisälle.
Itse ottelusta, harmillisesti tässäkin kuokkaan tuli. Mutta koetetaan uskoa siihen, että sarjataulukossa asema himppasen vielä kohenisi samalla. Henkisesti toki tässä on jo tovin aikaa valmistauduttu katsojanakin siihen putoamissarjaan.
Kieltämättä joukkue kaipaisi mm. lyöntivoimaa ja jos ei omista kasvateista löydy, en minä pahastuisi jos joku kova vahvistus joukkueeseen saataisi. Luulen sen vain olevan aika haastava homma toteuttaa. Pelkästään omilla kasvateilla pelaaminen ei ole minulle itseisarvo, mutta soisin että jokunen "omakin" pelaaja joukkueessa olisi ja olisihan tuossa kumminkin jo jonkinmoinen runko.