No juuri näin. Jotenkin ei noin raakasti rahalla kasattu joukkue jaksa kauheasti minua innnostaa, vaikka laadukas porukka toki on.
Sen verran tuore pesiksen seuraaja olen etten ollenkaan 100-varma ole, mutta oliko Mansella enempi SiiPen kasvatteja kuin omia kasvattejaan kentällä tänään?
Te voitte ensi kaudella pelailla Ykköspesistä omilla kasvateilla. Kai siihen joku syy on miksi Simo Vainikainen pelaa Tampereella, eikä Siilinjärvellä 😉Mansen miehissä ei pelaa yhtään omaa kasvattia ja Simo Vainikainen on Siipen kasvatti.
Montako pistettä siitä saa? 😂😂😂Kuitenkin omia kasvatteja oli enemmän.
Te voitte ensi kaudella pelailla Ykköspesistä omilla kasvateilla. Kai siihen joku syy on miksi Simo Vainikainen pelaa Tampereella, eikä Siilinjärvellä 😉
Juu, nuoren miehen on varmasti mukavampi asua paikkakunnalla missä on elämää, pääsee pelaamaan voittavaa pesistä hyvien pelikaverien kanssa ja ensi kaudella pelaa sitä Superin hienoimmalla stadionilla.Minä ainakin tiedän sen syyn. Toivottavasti myös sinä.
Siellä Siipe pelaa ensi vuonna missä sen kuulunkin pelata. 👍🏻
On se elämä kovaa Pohjois-Savossa.Rahalla saa ja hevoselta pääsee. Ei kai tuo liene mikään salaisuus, ettei SiiPe ole kovin rikas seura.
Vaikea niitä omia kasvatteja on pitää, kun ei ole rahaa.
Jos vaikka jatkossa pelattaisikin täällä sitä ykköstä omilla kasvateilla, ei se minun silmissäni tekisi Mansesta yhtään sen hohdokkaampaa.
Juu, nuoren miehen on varmasti mukavampi asua paikkakunnalla missä on elämää, pääsee pelaamaan voittavaa pesistä hyvien pelikaverien kanssa ja ensi kaudella pelaa sitä Superin hienoimmalla stadionilla.
Menee välillä vähän överiksi Tampereen keulinnat, ihan kuin Kuopiossa ei olisi elämää. Siellä on sitä paitsi Näsinneulan originaaliversio mikä on vielä korkeammalla
Jos sä nyt lukisit kunnolla, niin huomaisit, että tämäkin vinkuminen lähti Savon suunnasta.