Supervuoro Verkkolehti »

Ruutu+

Jaahas ja nyt Itävalo sitten aivan hiljaa, kun Lassila lyö pallon jokeen ja Vimpeli voittaa toisen jakson. Mutta kun Pekkinen löi pallon jokeen niin hän huusi kurkku suorana aivan innoissaan.

Hakekaa nyt joku Itävalo pois Ruudun tiimistä. Tai ainakin selostuskopista. Todella rasittavaa, tekopirteää kommentointia. Jos itse sanonut, että mm. Puhtimäen tulo tiimiin on tuonut hänen tekemiseen rentoutta ja itsevarmuutta, niin ei kommentointi parempaan suuntaan ainakaan ole mennyt. Päin vastoin.

Toisen jakson olisko ollut 3T vai 2T. Anyhow, Vimpeli teki kakkoskärjellä tilannetta, ja sai lopulta kolmostilanteen, kahdella palolla. Toinen paloista oli vielä aika typerä epäonnistuminen M. Vihriälältä kun ykköskolmostilanteessa koppi ja palo. Kun Jukkis ei onnistu kotiuttaa ja Vimpeli tekee teknisen kolmannen palon, ihmettelee Itävalo sitä että miksi Vimpeli jättää tilanteen siihen nollalla palolla. Just tullut kaks selkeetä paloa niin miten ne voi jäädä huomaamatta. Joo, tulostaulu ei ilmeisesti tullut perässä, mutta kyllä ne pelitilanteet pitäisi jäädä päähän.

Lähetys jatkui vielä pelin päätyttyä studiosta, ja meni ainakin itseltä ohi jos pahoittelivat katkeamista.
No, tokkopa oli sitten etukäteen merkitty kestoa, jota epäilin edellä. Toki hämmentävää, että jäi junnaamaan yhteen kohtaan, eikä tullut esimerkiksi pelkkää mustaa ruutua vain.

Itseä vähän häiritsee Kipan pelissä fanikameran asettelu.
Takahorisontti näyttäisi olevan vino, vasemmalta ”alaviistoon oikealle”•
Olen tottunut itse tasaamaan takahorisontin (vedenpinnan) vaakatasoon.
Kameralinssin vääristymää tämä siis.
Nyt kotipesä näyttäisi olevan vaakatasossa, mutta silmä siis tottuisi paremmin jos nimenomaan takaviiva olisi vaakasuora.

Nyt jos vertaa kuvaa vaikkapa Kempeleen matsiin, huomaa heti tämän eron.

Miten te muut katsojat arvioitte tämän näkemyksen?

Itseä vähän häiritsee Kipan pelissä fanikameran asettelu.
Takahorisontti näyttäisi olevan vino, vasemmalta ”alaviistoon oikealle”•
Olen tottunut itse tasaamaan takahorisontin (vedenpinnan) vaakatasoon.
Kameralinssin vääristymää tämä siis.
Nyt kotipesä näyttäisi olevan vaakatasossa, mutta silmä siis tottuisi paremmin jos nimenomaan takaviiva olisi vaakasuora.

Nyt jos vertaa kuvaa vaikkapa Kempeleen matsiin, huomaa heti tämän eron.

Miten te muut katsojat arvioitte tämän näkemyksen?
Itse kun en huomioinut koko asiaa, niin näin ollen ei siis häiritsekään.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.