Jospa osaa itävalo vetää omat johtopäätökset kauden jälkeen.Itävalo on kuin kuin joku 15-vuotias teinilikka tuolla studiossa. Puhu samalla tavoin ja kikattaa joutaville asioille. Suoraan sanottuna vie ison osan nautintoa ottelun seuraamisesta.
Kyllä Ritari on legenda
Melkoista puuhastelua on jos lähetyksen loppumisaika on ennalta määrätty.Oli aika pitkä peli tälle kesälle, joten olikohan lähetys merkattu kestämään 17.30-20.30..? Katkesi ainakin aikalailla puoli yhdeksältä.
Eivät sanoneet yhtään mitään asiasta, sitä kanssa tässä ihmettelin ja lähetyskin jatkui kesken haastattelun.Lähetys jatkui vielä pelin päätyttyä studiosta, ja meni ainakin itseltä ohi jos pahoittelivat katkeamista.
No, tokkopa oli sitten etukäteen merkitty kestoa, jota epäilin edellä. Toki hämmentävää, että jäi junnaamaan yhteen kohtaan, eikä tullut esimerkiksi pelkkää mustaa ruutua vain.Lähetys jatkui vielä pelin päätyttyä studiosta, ja meni ainakin itseltä ohi jos pahoittelivat katkeamista.
Itse kun en huomioinut koko asiaa, niin näin ollen ei siis häiritsekään.Itseä vähän häiritsee Kipan pelissä fanikameran asettelu.
Takahorisontti näyttäisi olevan vino, vasemmalta ”alaviistoon oikealle”•
Olen tottunut itse tasaamaan takahorisontin (vedenpinnan) vaakatasoon.
Kameralinssin vääristymää tämä siis.
Nyt kotipesä näyttäisi olevan vaakatasossa, mutta silmä siis tottuisi paremmin jos nimenomaan takaviiva olisi vaakasuora.
Nyt jos vertaa kuvaa vaikkapa Kempeleen matsiin, huomaa heti tämän eron.
Miten te muut katsojat arvioitte tämän näkemyksen?