Ilo maksaa paskastaIlo maksaa paskasta![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilo maksaa paskastaIlo maksaa paskasta![]()
Valitettavasti matematiikkasi ei pidä paikkansa.Tässä matematiikkaa. Jos ajolähdössä jokaisen lyönnin todennäköisyys saada juoksu on 30%, odottamalla kolmanteen lyöntiin saakka
Jospa joensuulaiset veti tuskissaan ja suutuspäissään piuhat vähäksi ajaksi irti,kun ei saaneet itse juoksun juoksua.....Miten nämä aina onnistuukin rikkomaan lähetyksen juuri sillä sekunnilla, kun ottelu ratkaistaan.
Valitettavasti matematiikkasi ei pidä paikkansa.
Mieti vaikka niin, että jos aina odotettaisiin kolmanteen lyöntiin asti, niin keskimäärinen kotiutusprosentti olisi 65%. Tällöin jokainen joukkue toimisi noin, mutta ei sillä ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
Matematiikkaa tämä on, mutta ei todellakaan noin yksinkertaista.
Saattaa olla tuotannossa, mutta lähetyksissä on pitkä ----Jaa, itse toteaisin että Itävalo on Ruudun tuotannossa se ainoa valopilke.
Ja Eronen oli löytänyt todellisen tanhupaidan ja nykäissyt mustan rippipuvun estraadille! Hupaisa ilmestys !Jaa, itse toteaisin että Itävalo on Ruudun tuotannossa se ainoa valopilke.
Otetaas vähän matematiikkaa samaan tyyliin. Eihän matematiikka sinänsä muutu mihinkään.Kyllä se pitää paikkansa noilla oletuksilla, jotka kerroin. Se ei tietenkään pidä paikkansa, että jokaisella lyönnillä erikseen olisi 30 prosentin todennäköisyys. 65 prosentin todennäköisyys on laskettu ihan kaavoilla. Jos käytetään todennäköisyytenä yhdelle lyönnille 20 prosenttia, on kolmella lyönnillä tn 51% ja 15 prosentilla 39%. Matematiikka on aina matematiikkaa ja eksaktia tiedettä.