Supervuoro Verkkolehti »

Ruutu+

Viestejä
4,708
Siis mitä toi sisältää mainoksia tarkoittaa. Kesken kiivaimman fanikameralähetyksen mainoksia eetteriin?
 
Viestejä
4,708
Kait se on otettava riski ja kokeiltava tuota 7 euron juttua ja jos häiritsee niin sitten lisäeurot kehiin. uBlock kuitenkin taustalla pöhisemässä niin saattaahan se nuo blokata kuitenkin pois.
 
Viestejä
544
Jossakin ruudun jutussa luki, että urheilulähetyksissä mainokset ajoitetaan pelitauoille. En muista missä päin sivustoa tuo tieto oli.
Itsellä on ollut pitkään tuo 9,95kk tilaus ja siinäkin pyörii vaikkapa Veikkausliigan osalta seurojen/liigan yhteistyökumppaneiden mainoksia lähetyksen alkuun (yksi 5 sekunnin Subway mainos)/tauoilla (ei aina, varmaan seurakohtaista). Siitä olisi mielenkiintoista kuulla joltain, että miten Sanoma itse mainostaa ja millä hetkillä lähetystä 6,95kk tilauksessa?
 
Viestejä
1,987
9,95/kk kaikista pesispeleistä on mielestäni naurettavan halpa hinta, vaikken mikään rahamies olekaan. Itse en uhrasi vuoronvaihdon aikana näytettäviä hidastuksia ja kommentteja kolmen euron takia. Tylsää jos jää vaikka pelaajavaihto huomaamatta mainostauon vuoksi.
 
Viestejä
782
9,95/kk kaikista pesispeleistä on mielestäni naurettavan halpa hinta, vaikken mikään rahamies olekaan. Itse en uhrasi vuoronvaihdon aikana näytettäviä hidastuksia ja kommentteja kolmen euron takia. Tylsää jos jää vaikka pelaajavaihto huomaamatta mainostauon vuoksi.
Täysin samaa mieltä
 
Viestejä
544
Itse en uhrasi vuoronvaihdon aikana näytettäviä hidastuksia ja kommentteja kolmen euron takia.

En minäkään enkä uhraakkaan ja siksi kysyinkin, että missä vaiheessa urheilutapahtumaa Sanoma esittää niitä omia mainoksiaan 6,95 euron tilauksella? Ilmeisesti pesäpallossa juuri noin kuin sanoit ja muissa lajeissa erätauoilla/pelikatkoilla.

Ja saahan tuolla 9,95 hinnalla roppakaupalla muutakin urheilua ja sisältöä joten halpahan se on kuin mikä tuo Ruutu+.
 
Viestejä
17
Sen verran on kokemusta että esim. Diili, Selviytyjät Suomi, Mestareiden mestari yms. sarjoissa mainoksia oli häiritsevän paljon eli noin puolikymmentä taukoa / jakso. Mainostauot muutaman minuutin / tauko. Maksan mielelläni 3e enemmän paremmasta katselukokemuksesta.
 
Viestejä
490
En ole nähnyt vielä yhtään Ruudun suoraa urheilulähetystä, missä kesken tapahtuman ajettaisiin mainoksia. Lätkässä on erilliset Power Breakit, futiksessa ennen ottelua ja tauolla, Pesiksessä samat + mahdollisuus myös vuoronvaihdoissa jne... Mikä ongelma tässäkin on :D ???
 
Viestejä
4,708
En ole nähnyt vielä yhtään Ruudun suoraa urheilulähetystä, missä kesken tapahtuman ajettaisiin mainoksia. Lätkässä on erilliset Power Breakit, futiksessa ennen ottelua ja tauolla, Pesiksessä samat + mahdollisuus myös vuoronvaihdoissa jne... Mikä ongelma tässäkin on :D ???

Ei varsinaisesti mikään. Kokeillaan tuota 7 euron juttua aluksi.
 
Viestejä
2,160
Eipä näytä täällä kellään olevan. Mulla on tuo 9,95 myös.

Tässä faktaa Ruudun (6,95€ paketin) mainoksista.

Urheilusisällöissä mainoksia tulee silloin, kun lähetyksen käynnistää. Eli siis otteluiden/tapahtumien keskellä EI tule ruutu-mainoksia. Pelko siis pois, ei lähde temppareiden mainos soimaan perusajolähdön hetkellä :D

Sellaisia mainoksia toki tulee, mitkä tulevat lähetysvirran mukana esim. fanikameralähetyksissä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,084
Joo, mä selvitin tätä asiaa heti, kun tuo halvempi tuote tuli myyntiin, samalla ajatuksella että maksan kyllä, jos häiritsee. No, kovin paljoa en ole katsonut. Muutamat pesiksen harkat ja jokusen NBA-pelin. Ei ole häirinnyt. Mainoksia ei ajeta kesken ottelutapahtuman.

Tietysti voisi maksaa ilmeisen rutiköyhälle Sanomalle pari lanttia lisää, ettei tarvitsisi yrittää epätoivoisesti kampittaa Yleä, vaan voisi keskittyä omaan toimintaansa. Mutta se on eri keskustelu. Urheilulähetyksiin tuo 7euron tilaus on toistaiseksi vallan ok.

Lisäys: jos olet ihminen, joka hyppii kierroksella useiden fanikameroiden kesken, ei halpa tilaus ole sinua varten. Minuutti menee ainakin mainoksia aina kun uuden videon klikkaa liikkeelle.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
544
Lisäys: jos olet ihminen, joka hyppii kierroksella useiden fanikameroiden kesken, ei halpa tilaus ole sinua varten. Minuutti menee ainakin mainoksia aina kun uuden videon klikkaa liikkeelle.

Saatiinhan tässä lopultakin selkeästi kerrottuna se huonoin puoli halvemmasta tilauksesta. Itse ainakin vaihtelen välillä lähetysten välillä, joten tuo olisi todella rasittavaa. Kiitos tiedosta :)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös