Jossakin ruudun jutussa luki, että urheilulähetyksissä mainokset ajoitetaan pelitauoille. En muista missä päin sivustoa tuo tieto oli.Siis mitä toi sisältää mainoksia tarkoittaa. Kesken kiivaimman fanikameralähetyksen mainoksia eetteriin?
uBlock kuitenkin taustalla pöhisemässä niin saattaahan se nuo blokata kuitenkin pois.
Itsellä on ollut pitkään tuo 9,95kk tilaus ja siinäkin pyörii vaikkapa Veikkausliigan osalta seurojen/liigan yhteistyökumppaneiden mainoksia lähetyksen alkuun (yksi 5 sekunnin Subway mainos)/tauoilla (ei aina, varmaan seurakohtaista). Siitä olisi mielenkiintoista kuulla joltain, että miten Sanoma itse mainostaa ja millä hetkillä lähetystä 6,95kk tilauksessa?Jossakin ruudun jutussa luki, että urheilulähetyksissä mainokset ajoitetaan pelitauoille. En muista missä päin sivustoa tuo tieto oli.
Täysin samaa mieltä9,95/kk kaikista pesispeleistä on mielestäni naurettavan halpa hinta, vaikken mikään rahamies olekaan. Itse en uhrasi vuoronvaihdon aikana näytettäviä hidastuksia ja kommentteja kolmen euron takia. Tylsää jos jää vaikka pelaajavaihto huomaamatta mainostauon vuoksi.
Itse en uhrasi vuoronvaihdon aikana näytettäviä hidastuksia ja kommentteja kolmen euron takia.
Ja saahan tuolla 9,95 hinnalla roppakaupalla muutakin urheilua ja sisältöä joten halpahan se on kuin mikä tuo Ruutu+.
No enpä sanoisi jos katsontakokemus menee pieleen kesken pelin/sarjan/leffan ruutuun pöllähtävän mainoksen takiaMutta kun jos saa saman kaiken 6,95 hinnalla. Niin onhan siinä huima ero.
No enpä sanoisi jos katsontakokemus menee pieleen kesken pelin/sarjan/leffan ruutuun pöllähtävän mainoksen takia
Eipä näytä täällä kellään olevan. Mulla on tuo 9,95 myös.Jos tähän saataisiin varmentava tieto. Muuten otan tottakai tuon kympin sitten.
En ole nähnyt vielä yhtään Ruudun suoraa urheilulähetystä, missä kesken tapahtuman ajettaisiin mainoksia. Lätkässä on erilliset Power Breakit, futiksessa ennen ottelua ja tauolla, Pesiksessä samat + mahdollisuus myös vuoronvaihdoissa jne... Mikä ongelma tässäkin on ???
Eipä näytä täällä kellään olevan. Mulla on tuo 9,95 myös.
Kempele - Vimpeli ottelussa kentän taustaääneet tosi pienellä.
Lisäys: jos olet ihminen, joka hyppii kierroksella useiden fanikameroiden kesken, ei halpa tilaus ole sinua varten. Minuutti menee ainakin mainoksia aina kun uuden videon klikkaa liikkeelle.