Me olemme selostajien asiakkaita ja esitämme asiakaspalautetta, niin kuin kaikessa kuluttajatoiminnassa tehdään.
Samaa mieltä. Ei kenenkään meistä tarvitse mennä ruudun toiselle puolelle, mutta maksavina asiakkaina meillä on oikeus esittää mielipiteemme ostamastamme palvelusta.
Minä myös haluisin tietää, kuka oli oikeasti se joka pelasi 3-polttajana/takalukijana/etulukijana? En pysty sitä itse aina näkemään. Erityisesti juuri ulkopelipaikkojen vaihtelut olisi kiva kuulla jossain määrin. Kaikkea ei tietenkään voi, mutta ehkä asettumalla katsojan asemaan voi huomata ne kohdat.
Sekin on tärkeä kertoa, mikä kyllä hyvin toimiikin, kuka on viimeinen lyöjä. Näitä ei näe/muista. Samoin välistäjätöt.
Tällöin katsoja itse voi pohtia mahdollisia ratkaisuja ilman, että selostaja oman näkemyksensä mukaisesti analysoi tilannetta. Varsinkin Ritari päivittelee usein ratkaisuja, jotka periaatteessa on päivänselviä monille lajia seuraaville. Ehkä ne jotka hänestä pitävät, jakavat samanlaisen katsojan näkemyksen, mutta enemmän lajia ymmärtävät huomaavat hänen ihmekouhotuksensa.