Varsinkin Kempeleen fanikameralähetyksiä jää kyllä ikävä, jos eivät saa houkuteltua Ruudulle selostamaan.Monesti kyllä katsoo pelkkää fanikameraa, ilman selostusta mieluummin kuin monikamera-päälähetystä tai selostettua fanikameraa.
Varsinkin Kempeleen fanikameralähetyksiä jää kyllä ikävä, jos eivät saa houkuteltua Ruudulle selostamaan.Monesti kyllä katsoo pelkkää fanikameraa, ilman selostusta mieluummin kuin monikamera-päälähetystä tai selostettua fanikameraa.
Monenlaista oon vuosien mittaan kuullu..... Mutta että silmäpussit... Voi hyvää päivääOpponoin hiukan, että Turku on vähintäänkin toinen pääpaikka.
Mutta yhtälailla katsoessa Puhtimäen silmäpusseja, että miten toi jätkä jaksaa? On perhe lapsineen, hevoshommat, pesishommat ja nyt Ruudun studiohommat. Sekä kaikki muu päälle. Tyyppi näyttää jo valmiiksi loppuunajetulta ravihevoselta. Toivottavasti jostain kohdin helpottaa.
Ovat kyllä hyviä, sen melko vähän mitä olen nähnyt ja kuullut. Mutta niin paljon positiivista sanottavaa ihmisillä heistä on, että miksi eivät pääsisi selostustöihin, jos vaan muu elämä sen sallii.Varsinkin Kempeleen fanikameralähetyksiä jää kyllä ikävä, jos eivät saa houkuteltua Ruudulle selostamaan.
Täysin samaa mieltä. Melkeenpä pettyy, jos kekin kotipeli on päälähetys. Toivotaan, että saadaan duo japadapaduu, jopa useemmin ääneenVarsinkin Kempeleen fanikameralähetyksiä jää kyllä ikävä, jos eivät saa houkuteltua Ruudulle selostamaan.
Kunkahan hyvin Puhtimäki ehtii kaikki pestinsä hoitaa kunnialla? PuMussa rooli on suurempi kuin normipelaajan, nyt tuli vielä tuo tehtävä lisää ja keväällä aiemmin tämä: Juha Puhtimäelle uusi pesti
En todellakaan voisi olla enempää kanssasi samaa mieltä.👍On kyllä yksi erikoisimmista keskustelunaiheista näillä palstoilla Puhtimäen tekemisten ja valintojen kauhistelu. Kirjoitin jo viime kesänä, kun hänen siirtoaan pois Mansesta spekuloitiin mitä kummallisimmilla mielipiteillä, että eiköhän aikuinen ihminen itse osaa arvioida parhaiten omat ratkaisunsa. Huvittavaa on myös, että juuri hänen kohdallaan vedotaan muun ohessa siihen, että hänellä on pieni lapsi. Pesispelaajilla, kuten muillakin urheilijoilla, on iät ajat ollut perheitä ja lapsia ja ovat silti pelanneet vuosia ja jopa vuosikymmeniä samaan aikaan. Sinänsä toki hyvä, että perheet ja lapset huomioidaan työura- ym. valintoja tehtäessä, mutta eiköhän tässäkin asianosainen (perheensä kanssa) itse osaa asiansa arvioida ja hoitaa.
Hyvät ja värikkäät pelaajat kiinnostavat enemmän kuin tylsät "takarivin taavit". Puhtimäestä kirjoitettiin viime syksynä varmaan enemmän kuin muista pelaajista yhteensä, eikä kaikki kirjoittelu ollut pelkkää "kauhistelua".On kyllä yksi erikoisimmista keskustelunaiheista näillä palstoilla Puhtimäen tekemisten ja valintojen kauhistelu. Kirjoitin jo viime kesänä, kun hänen siirtoaan pois Mansesta spekuloitiin mitä kummallisimmilla mielipiteillä, että eiköhän aikuinen ihminen itse osaa arvioida parhaiten omat ratkaisunsa. Huvittavaa on myös, että juuri hänen kohdallaan vedotaan muun ohessa siihen, että hänellä on pieni lapsi. Pesispelaajilla, kuten muillakin urheilijoilla, on iät ajat ollut perheitä ja lapsia ja ovat silti pelanneet vuosia ja jopa vuosikymmeniä samaan aikaan. Sinänsä toki hyvä, että perheet ja lapset huomioidaan työura- ym. valintoja tehtäessä, mutta eiköhän tässäkin asianosainen (perheensä kanssa) itse osaa asiansa arvioida ja hoitaa.
Jos "päälähetykset" tulee nousemaan yli 100 kauteen, niin ketäköhän uusia selostajia ja kommentaattoreja tulossa?
Jos Kempeleessä pelejä selostaa jatkossa Miska Kangasniemi niin joko a) pakko mennä paikan päälle b) seurata pelejä muilta paikkakunnilta tai c) lopettaa seuraaminen kokonaan. Ainakin Kiekko-Kalevan selostukset Kärppien peleistä oli tuskallista kuunneltavaa. Ja nyt en tarkoita Kärppien taaperrusta liigassa.Varsinkin Kempeleen fanikameralähetyksiä jää kyllä ikävä, jos eivät saa houkuteltua Ruudulle selostamaan.
Tuolta saa ilmeisesti alennuskoodin, jolla saa mainoksettoman ruudun normaalin hinnalla 7 kuukauden ajaksi. Tuon tilauksen voinee näköjään katkaista myös milloin vain. Ruutu+ Urheilu Premium 7kk -25% 📺
Linkki instaan: https://www.instagram.com/reel/DHd3o--N9Zb/?igsh=bzc5cW9idXV0cGR4
Ruutu+ 7 kk hintaan 17,99 €/kk (-25 % norm. 23,99 €/kk). Tilaus jatkuu etukauden jälkeen
normaalihintaan 23,99 € 7kk.
Toistaiseksi voimassa.
Mitähän tämä nyt oikeasti tarkoittaa?
Supervuoron verkkolehteen julkaistiin pari päivää sitten pelaaja-ja joukkoebudjetti verrattuna viimekauteen. Miesten sekä naisten sarjassa.Onko joku löytänyt Superpesiksen verkkosivuilta pelaajabudjetit / rankingit, jotka sinne luvattiin tulevaksi? Ei ehditty käydä läpi, kun piti haastateltavien miettiä, mitä ominaisuuksia varastaisi toiselta pelaajalta ja joukkueelta.
Juha Puhtimäelle tärkeintä on saada oma naama ja ääni kuuluville mahdollisimman moneen paikkaan. Onneksi meillä kuluttajilla on mahdollisuus päättää katseleeko tai kuunteleeko sitä. Itse olen kuuntematta. Ja katsomatta.Vähän samaa kyselin jo eilen, kun minulle tämä valkeni, ja aiemmin tänään täällä. Mutta eiköhän aikuinen mies osaa voimavaransa laskea ja jos PuMussa tälle on näytetty vihreää valoa, niin silloinhan kaikki on hyvin. Jotkin ihmiset vain ovat luonteeltaan sellaisia, että töitä pitää koko ajan tehdä.
Mutta ei tämä ole ensimmäinen kerta, kun mietin tätä samaa asiaa. Aina välillä, puolileikillään, mietin jo Mansessa vietettyä aikaa, että kumpikohan on hänelle tärkeämpää, se että peli sujuu vai se, että pääsee puhumaan pelistä sen jälkeen Instagramissa Erosen kanssa. Kun niin kovasti silloin yhteen aikaan jaksettiin tuoda esiin, ettei kukaan muu tee samanlaista pesis-sisältöä someen, niin kyllähän se varmaan vähän laittoi leijumaan.
Kiitos kun kerroit. Tämä oli erittäin tärkeä ilmoitus.Juha Puhtimäelle tärkeintä on saada oma naama ja ääni kuuluville mahdollisimman moneen paikkaan. Onneksi meillä kuluttajilla on mahdollisuus päättää katseleeko tai kuunteleeko sitä. Itse olen kuuntematta. Ja katsomatta.