Supervuoro Verkkolehti »

Ruutu+

Opponoin hiukan, että Turku on vähintäänkin toinen pääpaikka.

Mutta yhtälailla katsoessa Puhtimäen silmäpusseja, että miten toi jätkä jaksaa? On perhe lapsineen, hevoshommat, pesishommat ja nyt Ruudun studiohommat. Sekä kaikki muu päälle. Tyyppi näyttää jo valmiiksi loppuunajetulta ravihevoselta. Toivottavasti jostain kohdin helpottaa.
Monenlaista oon vuosien mittaan kuullu..... Mutta että silmäpussit... Voi hyvää päivää:cool: 🙉 Urpo, vai miten tämän nyt osais kauniisti sanoa?

Kunkahan hyvin Puhtimäki ehtii kaikki pestinsä hoitaa kunnialla? PuMussa rooli on suurempi kuin normipelaajan, nyt tuli vielä tuo tehtävä lisää ja keväällä aiemmin tämä: Juha Puhtimäelle uusi pesti

Ykköspesistähän pääasiassa pelataan viikonloppuisin joten luulenpa, että Puhtimäki tulee olemaan tuttu näky supermaanantai peleissä. Viikonloppu lähetykset sitten enemmän Itävalon heiniä.

Elk

On kyllä yksi erikoisimmista keskustelunaiheista näillä palstoilla Puhtimäen tekemisten ja valintojen kauhistelu. Kirjoitin jo viime kesänä, kun hänen siirtoaan pois Mansesta spekuloitiin mitä kummallisimmilla mielipiteillä, että eiköhän aikuinen ihminen itse osaa arvioida parhaiten omat ratkaisunsa. Huvittavaa on myös, että juuri hänen kohdallaan vedotaan muun ohessa siihen, että hänellä on pieni lapsi. Pesispelaajilla, kuten muillakin urheilijoilla, on iät ajat ollut perheitä ja lapsia ja ovat silti pelanneet vuosia ja jopa vuosikymmeniä samaan aikaan. Sinänsä toki hyvä, että perheet ja lapset huomioidaan työura- ym. valintoja tehtäessä, mutta eiköhän tässäkin asianosainen (perheensä kanssa) itse osaa asiansa arvioida ja hoitaa.

On kyllä yksi erikoisimmista keskustelunaiheista näillä palstoilla Puhtimäen tekemisten ja valintojen kauhistelu. Kirjoitin jo viime kesänä, kun hänen siirtoaan pois Mansesta spekuloitiin mitä kummallisimmilla mielipiteillä, että eiköhän aikuinen ihminen itse osaa arvioida parhaiten omat ratkaisunsa. Huvittavaa on myös, että juuri hänen kohdallaan vedotaan muun ohessa siihen, että hänellä on pieni lapsi. Pesispelaajilla, kuten muillakin urheilijoilla, on iät ajat ollut perheitä ja lapsia ja ovat silti pelanneet vuosia ja jopa vuosikymmeniä samaan aikaan. Sinänsä toki hyvä, että perheet ja lapset huomioidaan työura- ym. valintoja tehtäessä, mutta eiköhän tässäkin asianosainen (perheensä kanssa) itse osaa asiansa arvioida ja hoitaa.
En todellakaan voisi olla enempää kanssasi samaa mieltä.👍
Ja siitäkin tyytyväinen, että tuon lainaamani kommentin esitit sinä, enkä minä!🤔

Hyvät ja värikkäät pelaajat kiinnostavat enemmän kuin tylsät "takarivin taavit". Puhtimäestä kirjoitettiin viime syksynä varmaan enemmän kuin muista pelaajista yhteensä, eikä kaikki kirjoittelu ollut pelkkää "kauhistelua".

Niin, ei kai se kauhistelua ole kysyä, miten aika riittää perehtyä kaikkien näiden töiden vaatimaan taustojen selvittämiseen, jos suhaa siellä, täällä ja tuolla. Onpahan meillä kyllä poliitikkojakin, jotka kohta istuvat ainakin kolmella pallilla samaan aikaan. Väkisin tulee mieleen, että joku homma pitää silloin vähän vasurilla tehdä, jotta ehtii kaiken. Onneksi ei lähtenyt Puhtimäki vielä vaaliehdokkaaksikin, vaikka kuulemma kysyttiin. Kroppa kyllä sanoo, kun ei jaksa, ja ulkoiseen olemukseen minulla ei ole tapana ollut puuttua, vaikka tuo pointti loppuunajetusta ravihevosesta pisti kyllä hymyilyttämään.

Se mun kysymys on, että mikä on näiden töiden tärkeysjärjestys, jos jotain pitäisi tehdä vähän vasurilla, jossakin vaiheessa?

Jos "päälähetykset" tulee nousemaan yli 100 kauteen, niin ketäköhän uusia selostajia ja kommentaattoreja tulossa?
''Tiimissä jatkaa toinen vuoden pesäpalloilija, pelaajauransa Suomen mestarina Pesäkarhuissa Porissa kauteen 2023 päättänyt Emilia Itävalo. Ruudun asiantuntijakommentaattoreina toimivat myös Juha "Upi" Antikainen, Antti Eteläpää ja Antti Tokkari. Pääselostajana toimii jo useiden vuosien ajalta tuttu pesisääni Anssi Ritari. Selostajina sekä studioisäntinä ovat äänessä Olli Eronen, Juha Järvenpää, Miska Peltoniemi ja Aleksis Ärje.''

Varsinkin Kempeleen fanikameralähetyksiä jää kyllä ikävä, jos eivät saa houkuteltua Ruudulle selostamaan.
Jos Kempeleessä pelejä selostaa jatkossa Miska Kangasniemi niin joko a) pakko mennä paikan päälle b) seurata pelejä muilta paikkakunnilta tai c) lopettaa seuraaminen kokonaan. Ainakin Kiekko-Kalevan selostukset Kärppien peleistä oli tuskallista kuunneltavaa. Ja nyt en tarkoita Kärppien taaperrusta liigassa.

Ruutu+ 7 kk hintaan 17,99 €/kk (-25 % norm. 23,99 €/kk). Tilaus jatkuu etukauden jälkeen
normaalihintaan 23,99 € 7kk.
Toistaiseksi voimassa.

Mitähän tämä nyt oikeasti tarkoittaa?

Ruutu+ 7 kk hintaan 17,99 €/kk (-25 % norm. 23,99 €/kk). Tilaus jatkuu etukauden jälkeen
normaalihintaan 23,99 € 7kk.
Toistaiseksi voimassa.

Mitähän tämä nyt oikeasti tarkoittaa?

Oman tulkinnan mukaan sitä, että tilaus jatkuu normaalihinnalla 7 kuukauden jälkeen, mutta voit
katkaista tilauksen milloin tahansa. Tilauksen voisi siis katkaista myös tuon 7 kk alennusjakson aikana.
Tämä sen takia että tuossa sanotaan toistaiseksi voimassa, joka tarkoittaa yleensä mahdollisuutta päättää
tilaus milloin vain. Toki jo maksetun kuukauden rahoja ei saa takaisin. Kysymällä palveluntuottajalta (sanomat/ruutu) selviää varmastikin ehdot.

Itse en ole tuota käyttämässä, kun hankin ruudun laajentamalla hesarin tilausta ja ostamalla siihen päälle tuon urheiluosion. Sitä kautta tulee palvelun hinnaksi perusversiolla 12.06 euro/kk ja premium maksaisi 18.06 euroa/kk.
Toki tämä on järkevä vain niille, jotka tilaavat Hesaria muutenkin.

Onko joku löytänyt Superpesiksen verkkosivuilta pelaajabudjetit / rankingit, jotka sinne luvattiin tulevaksi? Ei ehditty käydä läpi, kun piti haastateltavien miettiä, mitä ominaisuuksia varastaisi toiselta pelaajalta ja joukkueelta.
Supervuoron verkkolehteen julkaistiin pari päivää sitten pelaaja-ja joukkoebudjetti verrattuna viimekauteen. Miesten sekä naisten sarjassa.

Viimeksi muokattu:
Vähän samaa kyselin jo eilen, kun minulle tämä valkeni, ja aiemmin tänään täällä. Mutta eiköhän aikuinen mies osaa voimavaransa laskea ja jos PuMussa tälle on näytetty vihreää valoa, niin silloinhan kaikki on hyvin. Jotkin ihmiset vain ovat luonteeltaan sellaisia, että töitä pitää koko ajan tehdä.

Mutta ei tämä ole ensimmäinen kerta, kun mietin tätä samaa asiaa. Aina välillä, puolileikillään, mietin jo Mansessa vietettyä aikaa, että kumpikohan on hänelle tärkeämpää, se että peli sujuu vai se, että pääsee puhumaan pelistä sen jälkeen Instagramissa Erosen kanssa. Kun niin kovasti silloin yhteen aikaan jaksettiin tuoda esiin, ettei kukaan muu tee samanlaista pesis-sisältöä someen, niin kyllähän se varmaan vähän laittoi leijumaan.
Juha Puhtimäelle tärkeintä on saada oma naama ja ääni kuuluville mahdollisimman moneen paikkaan. Onneksi meillä kuluttajilla on mahdollisuus päättää katseleeko tai kuunteleeko sitä. Itse olen kuuntematta. Ja katsomatta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.