Minua on vähän ärsyttänyt, kun tämä Puhtimäki on näissä lyhyissä haastatteluissa - toimittajan mieliksi- ”niin ristuksen pohjalaasta”, mutta nyt, kun tätä viittaa ei tarvinnut kantaa, hän oli todella hyvä.Kommentaattori oli kyllä nautinnollista kuunneltavaa tänään, ei voi muuta sanoa.
Toimittajan mieliksi ehkä osittain, mutta sanoisin myös että oman ottelun yhteydessä olevat kommentit ovat adrenaliinista johtuen itse kullakin "suorasukaisempia" kuin muutoin. Puhtimäen kohdalla tämä näyttäytyy seuraavalle yleisölle juurikin kuvailemallasi tavalla. En kylläkään tunne Puhtimäkeä, joten en minäkään todellisuudessa tiedä, mikä on suurin syy taustalla tuollaisiin kommentteihin, jotka kyllä minua ovat yksittäistapauksina ihan miellyttäneetkin jopa.Minua on vähän ärsyttänyt, kun tämä Puhtimäki on näissä lyhyissä haastatteluissa - toimittajan mieliksi- ”niin ristuksen pohjalaasta”, mutta nyt, kun tätä viittaa ei tarvinnut kantaa, hän oli todella hyvä.
Kielioppia lukeeneena sinun pitäisi tietää vain neste tippuu. Välimerkki voi jäädä pois joko huolimattomuusvirheen tai puutteellisen kieliopin osaamattomuuden vuoksi - ei siksi, että se on tippunut pois. Pesäpallotermeissä pallo ei koskaan tipu väliin, vaan se putoaa väliin, jos on pudotakseen tai oteta kopiksi.Niin muuten tulee ja laitoinkin sen, mutta ole tippunut pois. Kyllä minäkin sen ymmärrän, mutta on vähän ronski ilmaisumuoto.
Ukot hieman vanhentuneet kauden aikana
Hintahan on sama kuin KK kerrallaan ostettuna. Hyvä tarjous.Tue omaa kotiseuraasi ja hanki neljän kuukauden Ruutu+-tilaus huippuedullisesti hintaan 39,90 €!
Superpesiksen koko kausi on katsottavissa Ruudussa! Osa superpesisotteluista nähdään monikameratuotantoina, muita otteluita seuraa Fanikamera jo Halli-SM-turnauksesta alkaen. Neljän kuukauden Ruutu+-tilaus on nyt saatavissa huippuedulliseen hintaan 39,90 €. Mikä parasta, käyttämällä tilausta...www.superpesis.fi
Hintahan on sama kuin KK kerrallaan ostettuna. Hyvä tarjous.
Mutta 15€ komissio valitsemalleen seuralle toki muuttaa asetelmaa
Kerrankin kestotilaus halvempi
...
Niin jos ja kun tuo 15€ tulee nykyisen sopimuksen päälle. Vai saanevatko tällä hetkellä seurat mitään, enhän minä tiiä. Tai saavatko edes kulut fanikameran ylläpidosta.
...jos kokee halua tukea omaa seuraansa.