Supervuoro Verkkolehti »

Ruutu+

Se, että kertoo muiden otteluiden tulokset, ei mielestäni vaadi irtisanomista, vaan palautteen antamista Ruudun tiimille. Ja sitä saa odotella, että kukaan Ritarin jälkeen tuleva selostaja ymmärtäisi niin paljoa lajista kuin hän. On nämä Hannulat ja Mertarannat kuultu.

Edit: Ja siis tarkoitan, että jos jotakuta se häiritsee, niin silloin voi antaa palautetta. Minua ei häiritse.

Viimeksi muokattu:
Jättäkää nyt herran jumala Ritari rauhaan, vai pitaa pahaa han on teille tehnyt!

Hä? Ritari on selostajana ihan ok.

Ja pistää välillä pelaajia (ei toki Vimpelin) ja joukkueita (ei toki vimpeliä) niin ala-arvoisen halveksuvasti tikunnokkaan että eiköhän Ritarin ja faniensa pitäisi kestää jos joskus joku jossain hieman kritisoikin. Vai onko Ritari itse kritiikin yläpuolella?

Ja vielä hyvin mietoa kritiikkiä niin jo täällä on mielet taas pahoitettu.

Kuningas-Jantu

Mikä vikana muiden pelien tuloksissa on? Kivempihan ne on kuulla telkkarista kuin kaivella livetuloksia puhelimesta.
Niin, olisi mukava katsoa kaikki puolivälierät jännityksen kanssa jälkeenpäin. No, onnistuu se niin että katsoo ensin fanikameralähetykset ja sitten vasta selostetun ottelun. Välillä tuntuu erityisesti Ritarin kohdalla että selostaa enemmän muiden pelien tilanteita.

Eteläpää on kyllä kieltämättä surkea kommentaattori.

Jääkiekkotermein aika lailla yhtä päätyä ensimmäinen jakso.

Eteläpää aina naurattaa aluksi kun on Joensuussa kommentoimassa kameroissa. Mutta kun lähetys etenee niin hymy hyytyy. Kyllä se vain on paikkansa ansainnut tuolla.

Eteläpää on loistava siinä ettei ole puolueellinen minnekään päin.
Ja tänään oli loistava analyyseissään.

Olen joskus kritisoinut mutta en ikinä siitä että olisi koti tai vierasjoukkueen puolella.
Oli mahtavaa kommentaattirointia tänään!

Kyllä minä sitten nautin tämän illan pelistä. Hyvää peliä ainakin toiselta joukkueelta ja ennen kaikkea kun Eteläpää oli kommentoimassa, huippuammattilainen, osaava kaveri ja hyvin tietää pesäpallosta, sen taktiikasta ja kuvioista. JATKOON.

Uskallan olla tästä vahvasti eri mieltä. Tänäänkin monta tilannetta missä ihan kuutamolla, esimerkiksi Kivisen kakkosrajalyönti joka meni ykköstilanteessa läpi. Eteläpään mielestä siepparin virhe vaikka taitaa kakkosvahdin palloja nuo rahakovat vaihtotilanteessa olla.

Raskasta kuunneltavaa oli tänään(kin) Eteläpää JoMa-värisine laseineen selostamossa. Hirveä hihkuminen, kun JoMa sai juoksuja yms. Doksa Korhonen ylivoimaisesti paras näistä, asiantunteva, hyvä ulosanti, miellyttävä kuunneltava ja puolueeton. Yleensä ihan ok Ritarikin saatiin sekoilemaan tänään normaalia enemmän, kun viereen oli istutettu Eteläpää. Twitterin puolella entisestä pelaajista osuvasti mm. Jussi Haapakoski ja Jimi Heikkinen kommentoivat myös noita selostamon hourailuja pelin aikana.

Raskasta kuunneltavaa oli tänään(kin) Eteläpää JoMa-värisine laseineen selostamossa. Hirveä hihkuminen, kun JoMa sai juoksuja yms. Doksa Korhonen ylivoimaisesti paras näistä, asiantunteva, hyvä ulosanti, miellyttävä kuunneltava ja puolueeton. Yleensä ihan ok Ritarikin saatiin sekoilemaan tänään normaalia enemmän, kun viereen oli istutettu Eteläpää. Twitterin puolella entisestä pelaajista osuvasti mm. Jussi Haapakoski ja Jimi Heikkinen kommentoivat myös noita selostamon hourailuja pelin aikana.

Viituttaako cäcäcäcä BÄNG

AEn pelaaja- ja pelinjohtajatausta huomioiden luulen, että hänen asiantuntemus lajin suhteen lienee eri tasolla kuin tänne kirjoittavien arvostelijoiden.
Se on tietysti toinen asia, jos joku ei hänen puhe- tai muusta tyylistään satu pitämään !

Ah, nyt kun kaikki tänään kuulivat entistä selvemmin että kyllä se Ritari paheksuu Vedonkin suorituksia (minulle tämä on aina ollut selvää), niin huomio on keskittynyt toisiin ihmisiin. En aiemmin ole pitänyt Eteläpäästä, johtuen ehkä mahdollisesta tylsyydestä, mutta tänään jotenkin miellytti.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.